AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Rimi på Oslo S har satset på bolleposer, som nesten har blitt deres "greie". Men bollene ser veldig lite innbydende ut. Jeg tror noe av problemet er at de stekes for lenge, men er det også deig-årsaker? Hvis det f.eks. er veldig billig deig, med et helt annet innhold enn andre steder hvor det selges dyrere boller. Bare nysgjerrig siden jeg synes Rimi skiller seg negativt ut fra alle andre som selger boller. Anonymous poster hash: 52283...5a1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Rimi på Oslo S har satset på bolleposer, som nesten har blitt deres "greie". Men bollene ser veldig lite innbydende ut. Jeg tror noe av problemet er at de stekes for lenge, men er det også deig-årsaker? Hvis det f.eks. er veldig billig deig, med et helt annet innhold enn andre steder hvor det selges dyrere boller. Bare nysgjerrig siden jeg synes Rimi skiller seg negativt ut fra alle andre som selger boller. Anonymous poster hash: 52283...5a1 Jeg har kjøpt boller både der,på meny,på ica osv,og det er ikke store smakforskjellen. Anonymous poster hash: 78034...f57
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Meny-bollene pleier å være ganske fine. Store og velsmakende. Kr. 25.- for fem stk. Anonymous poster hash: 42eda...425
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Meny-bollene pleier å være ganske fine. Store og velsmakende. Kr. 25.- for fem stk. Anonymous poster hash: 42eda...425 Ja, Meny har mer ordentlige boller. Er bedre boller på Deli de Luca og 7 Eleven også, selv om det blir et annet prisnivå. Vanskelig å beskrive hva som er galt, men hvis du har en Rimi-bolle og en Meny-bolle foran deg så ser du stor forskjell. TS Anonymous poster hash: 52283...5a1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Ja, Meny har mer ordentlige boller. Er bedre boller på Deli de Luca og 7 Eleven også, selv om det blir et annet prisnivå. Vanskelig å beskrive hva som er galt, men hvis du har en Rimi-bolle og en Meny-bolle foran deg så ser du stor forskjell. TSAnonymous poster hash: 52283...5a1 Men meny og kiosker steker nok bollene selv i butikken. Det gjør nok ikke rimi så er nok derfor de ikke kan sammenlignes.Anonymous poster hash: de39d...bc8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Meny-bollene er faktisk de beste bollene en får kjøpt på en matbutikk. Bollene på Narvsesen, 7eleven og Deli De Luca kan ikke sammenlignes med Meny-bollene, som er fantastisk gode. Ser at de selger boller som er pakket inn i plastposer på Rema og Bunnpris for eksempel, og de smaker naturligvis ikke like godt. Anonymous poster hash: a9f05...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå