Gå til innhold

Guilty pleasure - Twilight. Har du noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som har denne som guilty pleasure. Liker egentlig bare første filmen, fordi første boken er romantisk og søt. Men ting gikk rett ned etter første boken og filmen :fnise: Men ender alltid opp med å se alle filmene, selv om at det er kun første filmen jeg liker litt. Hater at jeg liker den første :(

Har du noen guilty pleasures når det kommer til film, musikk, tv serier eller bøker?

Er så flau at jeg tørr ikke å vise med nick en gang!

Anonymous poster hash: a33ae...175
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Musikk så er det Josh Turner. Gud hvor jeg hater at jeg liker country musikk!!
Tørr ikke å innrømme det til noen, er så flaut.
- TS

Anonymous poster hash: a33ae...175
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg har ingen gulity pleasures siden jeg skammer meg ikke over ting jeg liker. Det er andre som mener jeg burde være flau over noe av det jeg liker men det er ikke mitt problem

Skrevet

Min guilty pleasure når det kommer til film er Mamma Mia. Er helt enig i kritikken den får - den har nesten ingen handling, flere av skuespillerne kan ikke synge og fremstillingen av grekerne er i beste fall romantisk. Likevel er det den beste feel good-filmen jeg vet om.

Twilight er for meg mer enn sånn "love to hate"-ting.

Skrevet

Av bøker elsker jeg alt fra Mary Ann Keys, søte bøker!

Alt fra topplisten på spotify når jeg er den i rette stemningen som pitbull og annen forurensning!

Skrevet

Min guilty pleassure er Gossip girl

Skrevet

Fifthy Shades……og Crossfire…...

AnonymBruker
Skrevet

Musikk - En del enkel popmusikk og fjortissmusik

TV - Sesong 1 av Charter Feber :fnise:

Anonymous poster hash: eb0fa...ec4
Skrevet

Min er nok Twilight og Sex and the City..
På musikk.. Hmm.. Vel, jeg skal se Miley Cyrus og Tom Jones live i sommer, så.. :P
Innen bøker har jeg vel ikke stort. Har "Fifty Shades" som jeg fikk i gave, enda ikke lest dem xD

Skrevet

Musikk - En del enkel popmusikk og fjortissmusik

TV - Sesong 1 av Charter Feber :fnise:

Anonymous poster hash: eb0fa...ec4

Å! Jeg elsker charterfeber!

AnonymBruker
Skrevet

De ungdomsfilmene til Mary Kate and Ashley Olsen. Haha..

Anonymous poster hash: 0f868...084

Skrevet

Disney filmer. Er ikke noe jeg egt er falu over men skal jeg kose meg eller om jeg er syk har jeg maraton med Askepott, Tornerose, Løvenes konge osv. blir aldri lei :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det helt er guilty pleasure, men jeg storkoser meg med Buffy-sesongene, igjen og igjen. Blir flau når mannen kommer hjem og ser at jeg, jepp, ser ENDA en episode av Buffy,.... Er over 40 år og koser meg med å se på high-school ungdom som slåss mot vampyrer.......

Anonymous poster hash: dc674...e2e
Skrevet

Unge mødre, spesielt den danske versjonen. Jeg er hekta.

Skrevet

Bøker: Harry Potter

Musikk: Backstreet boys, N sync

TV: Millionaire Matchmaker

Skrevet

Unge mødre (den danske), og Kardashians :P

Gjest New_Girl
Skrevet

Vet ikke om det helt er guilty pleasure, men jeg storkoser meg med Buffy-sesongene, igjen og igjen. Blir flau når mannen kommer hjem og ser at jeg, jepp, ser ENDA en episode av Buffy,.... Er over 40 år og koser meg med å se på high-school ungdom som slåss mot vampyrer.......

Anonymous poster hash: dc674...e2e

Buffy kommer jeg til å se til jeg blir 80! Går aldri lei :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det tv-programmet som heter Pinlige Sykdommer eller noe sånt. Det er helt fantastisk. Også liker jeg Swedish House Mafia litt i smug, men det snakker jeg ikke så mye høyt om.

AnonymBruker
Skrevet

Dette tør jeg ikke skrive med nick. Men jeg har sett hele "Sex and the City" fire ganger.

Det virker nok ikke særlig rart. Om jeg ikke forteller i samme kategori at jeg er mann, hetro og nærmer meg 40 år.

Anonymous poster hash: dab09...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...