Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, jeg er helt sjokkert over den prosessen det var/og fortsatt er å komme over eksen. Dette er 6. Måned, og jeg er ferdig med spyingen, tårene er nå tørre, desperasjonen begynner å stilne. Men fortsatt kan magen knipe, og bølger av tristhet velte over meg.... Det er jo helt syk - og jeg gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: 84372...7ad

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor gjorde du det slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme vis. Det ble for vondt å være sammen med han, og vondt å gjøre det slutt. Men jeg angrer ikke.

Anonymous poster hash: c0271...44e
AnonymBruker
Skrevet

Ah, det var så mange gode grunner til å gjøre det slutt - og det er fortsatt gode grunner til å få hun inn i glemmeboken:

1. Hun var overhode ikke interessert i mitt liv - ville ikke bli kjent med vennene mine, støttet aldri oppom mine hobbyer f.eks ved å være tilstede, se på. Hun ønsket ikke å ha så mye med min familie å gjøre.

2. Hun var sykelig sjalu

3. Hun var veldig aggressiv

4. Hun har så mange fine verdier!!! Som hun ikke følger :/

5. Hun er et NEI mennesket

6. Hun er bare ord, ikke handling

7. Hun er helt besatt av utseende sitt, og flink til å dømme andre

Jess, dette er min oppfattelse av henne - mulig hun ikke er noe som helst lik min beskrivelse, men det er vanskelig å si noe annet når det er slik jeg ser henne. Derfor føler jeg meg ekstra tåpelig som fortsatt kjemper for å ikke elske henne. Blæ....

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, jeg er helt sjokkert over den prosessen det var/og fortsatt er å komme over eksen. Dette er 6. Måned, og jeg er ferdig med spyingen, tårene er nå tørre, desperasjonen begynner å stilne. Men fortsatt kan magen knipe, og bølger av tristhet velte over meg.... Det er jo helt syk - og jeg gjorde det slutt.

Lol samma her. Jeg slo opp med henne for 1,5år siden, men sliter fremdeles, og tenker på henne hver dag.

Argumentene for at det jeg gjorde var riktig er mange og sterke, men hjertet driter virkelig i det ser det ut som.

Anonymous poster hash: a4441...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...