Gjest *louise* Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har lyst på en LV veske, type multicolor, den er vel ca 30 cm lang og 20 cm høy ca. Vet noen hva jeg må betale for en slik ny? Har fått et tilbud om en brukt til kr 2500, er det veldig mye? Hvordan vet jeg om den er ekte?
Sandra Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Det var en tråd her for ikke så lenge siden om LV-vesker. Kanskje du finner noe der? HER er i all fall linken
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Jeg er enda usikker på prisen.. Er det mye å betale 2500 kr for en brukt LV multicolour Alma? Den andre tråden handlet mest om om de var fine eller ikke..
Fat Sally Lee Skrevet 12. juni 2004 #6 Skrevet 12. juni 2004 Før du kjøper vil jeg råde deg til å tenke deg godt om. Jeg har selv to LV vesker, en liten i multicolor, og er litt større "originalmønstret". Jeg betalte til sammen nærmere 10 000 for dem, noe jeg angrer på i dag. Problemet er at jeg bruker dem ikke! Kommer nok til å selge dem igjen, med tap, selv om de nesten aldri er brukt... Jeg synes LV-vesker blir så flashy, emblemene er så fremtredende og når jeg ser nøye på dem, er de egentlig ikke SÅ fine,da... Når jeg bruker dem føles det som om jeg bruker den bare for å vise at jeg har råd, liksom... Det er mye annet jeg heller skulle brukt så mye penger på.
Gjest Phair Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Før du kjøper vil jeg råde deg til å tenke deg godt om. Jeg har selv to LV vesker, en liten i multicolor, og er litt større "originalmønstret". Jeg betalte til sammen nærmere 10 000 for dem, noe jeg angrer på i dag. Problemet er at jeg bruker dem ikke! Kommer nok til å selge dem igjen, med tap, selv om de nesten aldri er brukt... Jeg synes LV-vesker blir så flashy, emblemene er så fremtredende og når jeg ser nøye på dem, er de egentlig ikke SÅ fine,da... Når jeg bruker dem føles det som om jeg bruker den bare for å vise at jeg har råd, liksom... Det er mye annet jeg heller skulle brukt så mye penger på. 10 000!!! Er du gæern?? Trodde jeg var ekstrem jeg, men skjønner at jeg mine veske-kjøp er peanøtter.
Fat Sally Lee Skrevet 12. juni 2004 #8 Skrevet 12. juni 2004 Er du gæern?? Når det gjelder vesker så... Sitter her og tenker på alt jeg kunne kjøpt hvis jeg hadde spart pengene til noe fornuftig (Som f. eks 15-20 andre "billigvesker", som jeg sikkert til og med hadde brukt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå