Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med tørr hud i ansiktet. Spesielt i pannen. Bruker A-krem, gjort det i 1år. Men akkurat nå så er huden helt umulig!! Ser ut som at jeg flasser jo.

Har også hatt problemer med tørr hodebunn i en god tid. Brukt ACO special care shampo og balsam, to flasker av vær.
Bruker Neutral shampo og balsam nå. Men tenkt å finne noe annet, ihvertfall balsam da den er veldig dårlig. Shampoen er grei nok.

Noen som har tips til shampo og balsam som ikke er så dyrt?
Noen som vet om dette kan ha en sammenheng med jern mangel?
Andre tips?

Anonymous poster hash: 2c665...dcf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tørr hodebunn som klør, og ville anbefalt deg å finne noe uten SLS. SLS tørker ut, og skaper dermed mer problemer. Det er den ingrediensene som får ting til å skumme, så litt uvant i begynnelsen. Selv bruker jeg en fra urtekram, kjøpes på helsekost.

Jeg har ikke tørr hud, så der får jeg ikke gitt gode råd, annet enn at jeg ville sett litt utover apoteket. Du bør ha et serum, gjerne en olje. Sjekk ut Decleor sine serum, darphin har en egen serie for tørr hud som jeg brukte da jeg tok krystallsliping. Fungerte kjempebra! Men sjekk ut oljer. Jeg har begynt å bruke en fra marina miracle, og har akkurat kjøpt min andre flaske.

Anonymous poster hash: 76694...c95

Skrevet

Det som reddet min tørre hodebunn fra å klø og flasse var

John Masters Organics Deep Scalp & Follicle treatment,

sprayes i hodebunn etter vask og masseres inn, skal ikke skylles.

Jeg skal aldri slutte med denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...