AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Ble så lei meg når faren har "klipt" ungen. Det er ikke kledelig synes jeg. Og vi skal litt forskjellig som gjør at jeg ville ha han ekstra fin nå. Vi skal bl.a. ta bilder som skal opp på veggen. Dum som jeg er sa jeg jo ikke i fra til barnefaren om dette og ungen begynte å bli litt langhåret nå. Men jeg ville vente til rett før. Men så har ikke faren ordnet med håret til gutten noen gang før, så at han selv klipte med maskin hadde jeg aldri trodd. Han gjør det med seg selv, noe jeg aldri tillot når vi var sammen for det er det styggeste jeg vet, og han kler det ikke. Det gjør ikke ungen heller. Men altså burde han vist at jeg ikke kom til å like dette. Jeg sa i fra så fint jeg kunne samtidig som jeg understreka at jeg var skuffet i forhold til planene fremover, at jeg vil han skal gi beskjed om sånt. Og prøvde å si at jeg ikke ønsker å være vanskelig, men jeg ble så fortvilt. Jeg innser vel selv at jeg kanskje er på tur. Som både eks og nåværende sier; det er bare hår. Men mammahjertet værker litt med tanke på de bildene som skal taes og det vi skal. Håret er kort og bulkete (det er litt lenger rundt om kring, nesten så du ikke ser det før han vrir hodet i en annen vinkel) med masse små hår som stikker ut her og der. Kan klippe enkelthår til krampa tar meg. :S Så skal jeg bare bite det i meg og ikke nevne mer på det, og la faren styre på? Da skjer det vel igjen sikkert.. og jeg vil jo helst ikke at det skjer så ubeleilig igjen. Eller kan jeg ta en krangel i forhold til dette. Jeg har jo sagt i fra, men han tar som regel ikke meningene mine særlig seriøst og gjør mange ting stikk motsatt av meg. Jeg har gitt meg på mye annet og kanskje bør jeg det nå også. Men trengte å lufte ut til noen akkurat nå. Anonymous poster hash: 7845d...819
heihei123 Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg forstår frustrasjonen godt. Det nytter virkelig ikke å gi barnefar beskjed på en ordentlig måte? Du kan jo foreslå at det skal være ditt ansvar fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå