AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Har ikke lenger ork eller tålmodighet til å vente. Dersom han av uvisse grunner trekker seg unna eller tar lang tid med å svare, slår jeg det fra meg. Vil ikke ha noen som ikke liker meg like godt tilbake. Avlyser de flere dater, tar tid med å svare eller virker mindre interesserte enn meg, da er jeg videre. Håper den rette dukker opp, en som ikke stjeler tida mi..rett og slett. Anonymous poster hash: d59e6...bb1 10
Sylvari Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Så bra, å spille disse datingspillene og gripe etter halmstrå er bortkastet tid. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Vel det er logisk syns jeg. Er jeg interessert i noen ønsker jeg å vise det, være med vedkommende og ta kontakt. Da tenker jeg at det samme gjelder motsatt. Hører man aldri noe er interessen ikke stor nok, da er man ikke viktig nok for personen tenker jeg. Anonymous poster hash: 8ef0b...8ec
Eriks Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Passiv og lat strategi, men er det stor nok pågang fra menn generelt så er det vel ikke så farlig om noen som egentlig er interesserte faller fra. Endret 5. mai 2014 av Eriks 1
Apehjerne Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Vel det er logisk syns jeg. Er jeg interessert i noen ønsker jeg å vise det, være med vedkommende og ta kontakt. Da tenker jeg at det samme gjelder motsatt. Hører man aldri noe er interessen ikke stor nok, da er man ikke viktig nok for personen tenker jeg. Anonymous poster hash: 8ef0b...8ec Dette er vel individuelt. Jeg er mer bakpå når jeg er interessert i noen. 1
Kreps1 Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Man må gjerne leve etter den "ideen", så lenge man ikke er passiv selv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Enig i det at en ikke skal være passiv selv. Jeg avsluttet noe i februar rett ig slett fordi han ikke viste nok interesse. Avlyste, kom sent og unngikk å være med meg på helgekveldene. I tillegg fikk jeg ikke møte kompisgjengen. Denne gangen flørter jeg med en som ikke svarer plutselig, til tross for at han har fri og ruger på mobilen. Jeg svarer relativt kjapt og viser interesse. Kjipt, men han er ikke like keen som jeg trodde. Har møtt en til, men også han var for passiv og sa han innså det da jeg avsluttet greia.Anonymous poster hash: 611b1...7b7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Er man passiv så kan man ikke klage heller.. Initativ er sexy hos begge kjønn men alt med måte.. Idioti er når du sender 10 meldinger til en person og klager på at menn hater at damer tar initativ. Det er ikke initativ. Det er mas.. Veldig mange jenter har beilere. Når jenter flest sjekker så er dem så ræva på sjekking at det blir kvinnelige beilere og det er ikke sexy uansett hva.. Anonymous poster hash: 2e2e3...006
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Skal selvsagt ikke overrumple den man liker. Jeg holder kun på med en om gangen, og det må være en jeg virkelig liker. TSAnonymous poster hash: 611b1...7b7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Den lever jeg etter også, sånn generelt.Anonymous poster hash: 08e52...a5c
Gjest Elisabeta Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Dette er vel individuelt. Jeg er mer bakpå når jeg er interessert i noen. Care to share?
Gjest Nanna87 Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Endelig en tråd jeg liker. Jeg har det faktisk akkurat helt likt. Jeg har aldri vært den jenta som sender mange meldinger, eller som maser. Om jeg liker en, så holder det å møtes en gang i blant men det må være en lik interesse fra begge parter. Jeg dreiv nylig på med en som faktisk likte meg, men han klarte ikke å gi meg så mye da han heller tok. Jeg ble dritt lei og allerede etter jeg var til han forrige helg, sendte jeg han en melding og forklarte at jeg rett og slett ikke orket mer. Har noen venner som reagerer på at jeg "avsluttet" det, men ikke faen om jeg blir som de da se maser og ALDRI tar hinte om at han rett og slett ikke er interessert nok. Nå ligger jeg avslappet lent tilbake, og jeg er overhode ikke bitter. Håper han finner noen han virkelig liker, og jeg håper virkelig at han blir lykkelig. Men når en mann holder deg på gress, da er det game over! Lykke <3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Jeg prøver å tenke sånn jeg også, men synes ikke det er lett likevel. Han jeg holder på med nå tar masse kontakt, svarer raskt, tar initiativ til å møtes og holder avtaler - men jeg er fortsatt ikke sikker på hva han egentlig vil Anonymous poster hash: 21036...8c3
Apehjerne Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Care to share? Ja men jeg vet ikke helt hva du lurer på. Jeg oppfører meg ganske overlegen for å ikke gi inntrykk av at jeg liker personen i den forstand.
Hapa Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Ja men jeg vet ikke helt hva du lurer på. Jeg oppfører meg ganske overlegen for å ikke gi inntrykk av at jeg liker personen i den forstand. Men, hvis du ikke viser at du liker ham så finner han det ikke ut... Hvordan går det da?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er jente da, men jeg dummet meg skikkelig ut litt en gang når jeg datet en fyr jeg virkelig, virkelig var betatt av. Jeg ble helt skremt over hvor godt jeg likte han, hadde aldri følt det sånn før, var helt lost og tenkte at "shit..jeg lurer på om jeg har møtt drømmemannen". Frem til da hadde jeg bare vært i dårlige forhold, de jeg hadde datet fra før var greie nok, men ikke noe "wow" kjemi. Det endte meg at jeg ble rimelig overlegen, jeg kunne finne på å la være å svare på en melding her og der når han han sendte meg meldinger. Jeg tok ALDRI initiativet. Jeg aner ikke hvorfor det ble sånn, jeg ble vel redd for at han skulle avvise meg,fordi jeg var veldig betatt, og jeg prøvde vel å beskytte meg selv ved å virke likegyldig. Det endte jo med at han avviste meg fordi han følte jeg ikke virket så veldig interessert. Og det fortjente jeg jo egentlig, for det var jo helt idiotisk oppførsel. Nå har jeg en følelse på at gutter/menn kanskje ikke ville funnet på å gjøre noe sånt, eller reagert sånn hvis de likte noen, så vet ikke hvor relevant denne historien er for å bevise at noenganger er det ikke sikkert "han viser det selv om han vil ha deg" Anonymous poster hash: 7709e...379
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde noe på gang med en fyr i høst, og det gikk rett vest. Så leste jeg litt rundt om på nettet, og kom over den ''vil han ha deg, så viser han det'' greia, og jeg begynte å tenke litt på det. Litt senere kom det en annen gutt inn i bildet, og her var plutselig ståa noe helt annet enn med han første. Jeg skjønte det liksom på handlingene hans, og at ordene ikke bare var tomme ord, men ble fulgt opp, at han faktisk var interessert. Gav han en sjanse til slutt, og det var utrolig godt å være i en datingfase med en fyr som var oppriktig interessert, og jeg skjønte det. Nå er vi sammen, og jeg tror så absolutt på at om han vil ha deg, så viser han det! Anonymous poster hash: b0aec...c53
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er samme. Det viktigste er selvsagt at dersom en fyr du liker tar initiativ at du gir ham positiv respons. Det er jo ikke slik at en mann vil presse seg på uten at du gir noe igjen, med mindre han er desperat. Men å ikke stresse med å lese mellom linjene og heller se på hans handlinger enn ord er smart. Anonymous poster hash: 4ce90...df4 1
Gjest Elisabeta Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Ja men jeg vet ikke helt hva du lurer på. Jeg oppfører meg ganske overlegen for å ikke gi inntrykk av at jeg liker personen i den forstand. Overlegen faktisk Blir ikk det litt feil signaler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå