AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg kjøpte et sett med gardiner som virket helt normale, kanskje litt tykkere enn vanlige, men det viser seg at disse slipper inn mye mer lys enn forventet. Jeg liker selve gardinene veldig godt, så jeg vil gjerne fore disse. Men aner ikke hva slags stoff jeg skal bruke! Noen tips til type stoff for å fore gardiner? Holder det med vanlig bomullsstoff fordi det da blir tykkere, eller bør man bruke sånn plastikkaktig, helt lystett stoff? Hva heter stofftypen man bør bruke? Link gjerne til anbefalninger! Anonymous poster hash: 097f0...540
Gjest Trappetroll Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Vanlig lerretsstoff eller bomullsstoff skal fungere helt fint 😊 Det har jeg brukt til å fore noen beige gardiner med linstruktur. Disse slipper ikke inn noe særlig lys. Jeg kjøpte et sett med gardiner som virket helt normale, kanskje litt tykkere enn vanlige, men det viser seg at disse slipper inn mye mer lys enn forventet. Jeg liker selve gardinene veldig godt, så jeg vil gjerne fore disse. Men aner ikke hva slags stoff jeg skal bruke! Noen tips til type stoff for å fore gardiner? Holder det med vanlig bomullsstoff fordi det da blir tykkere, eller bør man bruke sånn plastikkaktig, helt lystett stoff? Hva heter stofftypen man bør bruke? Link gjerne til anbefalninger! Anonymous poster hash: 097f0...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå