AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #81 Skrevet 8. mai 2014 22 år. Ferdig med bachelor- graden min. Kjøpt meg leilighet. Bor sammen med samboeren her (vært sammen i 4år). Jobber 100% i fast stilling. Ønsker meg barn, og venter "bare" på at sambo skal bli klar! Anonymous poster hash: d58bc...9cc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #82 Skrevet 8. mai 2014 22 år. Ferdig med bachelor- graden min. Kjøpt meg leilighet. Bor sammen med samboeren her (vært sammen i 4år). Jobber 100% i fast stilling. Ønsker meg barn, og venter "bare" på at sambo skal bli klar! Anonymous poster hash: d58bc...9cc Ser folk tar med bil-status også. Har bil og lappen Anonymous poster hash: d58bc...9cc
Eple:) Skrevet 8. mai 2014 #83 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er 20 år, fyller 21 om 2-3 uker. Går for tiden på AAP, håper på å komme meg ut i jobb etter hvert. Har slitt med tilbakevennende depresjon i rundt 8-9 år så har i grunn brukt en del tid på å skjønne hvordan jeg fungerer og hva slags miljø jeg trenger for å ha det godt. Det har vært en hard prosess, men fått mye igjen for det i personlig vekst. Har tanker om å begynne å studere høsten 2015 i utlandet, da kjæresten min bor(og kommer fra Nederland). Har funnet et interessant studie, men får se om det går. Føler jeg ikke har oppnådd mye, men har allikevel fått en del erfaringer or refleksjoner rundt egen person og behov, som jo også er viktig. Har 35 studiepoeng fra universitetet fra før, og fullført vgs, så har alle muligheter åpne. I fremtiden ser jeg for meg at jeg har fullført en utdanning, funnet ut hva jeg vil gjøre i livet, reist litt rundt i verden, lært opptil flere språk(ikke nødvendigvis flytende), flyttet til utlandet, kommet videre i kickboksing eller annen kampsport, begynt med yoga, basically gjort det jeg vil og ønsker med livet mitt!(alltid med forbehold om endring selvfølgelig )
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mai 2014 #84 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er i den fase av livet hvor alt er slik jeg vil ha det
Anglofil Skrevet 8. mai 2014 #85 Skrevet 8. mai 2014 Er 27 år. Tatt allmennlærerutdanningen, deretter en bachelor i engelsk og en mastergrad i engelsk. Sistnevnte er jeg ikke helt ferdig med, etter planen skal jeg levere oppgaven min til høsten. Har bodd fire år i Kristiansand før jeg flyttet tilbake til Oslo. Kjøpte meg leilighet i Oslo i januar og har fulltidsjobb i Oslo. Ellers har jeg rukket å gifte meg, og blir separert. Har fått meg ny kjæreste som jeg har vært sammen med noen måneder. Det jeg drømmer om framover er en større leilighet etterhvert, gifte meg med kjæresten min en gang i fremtiden og få barn. Ellers er livet i grunn sånn jeg vil ha det. Mvh Yvonne 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. mai 2014 #87 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Slettet Endret 9. mai 2014 av Arabella
kaprifolen Skrevet 9. mai 2014 #88 Skrevet 9. mai 2014 les lenger opp. Jeg er singel og leier leilighet og søker på drømmejobben og får ikke. Begynner og å bli så gammel at om ikke jeg finner noen snart så kan jeg bare glemme å få barn. Ikke har jeg lov å ha husdyr der jeg bor heller. Så her i gården er det jaggu ikke mye å misunne. Det tok nøyaktig 10 mnd og 1 dag fra jeg traff mannen min første gang, til vi var forlovet... Så aldri si aldri!
Nautika Skrevet 9. mai 2014 #89 Skrevet 9. mai 2014 (endret) 27 år og samboer med verdens beste kjæreste (helt objektivt selvsagt). Har eid en halvpart av en tomannsbolig i snart ett år som vi kan vokse inn i etterhvert. Prøvinga på en liten arving har nettopp begynt. Vi får også valp i juni, så her er det snart bare positiv graviditetstest og stasjonsvogn som mangler Jeg ble utdannet sivilingeniør i fjor sommer og har siden da jobbet fulltid. Trives godt sosialt, men enn så lenge er arbeidsoppgavene veldig rutinepreget og kjedelige.Jeg håper at oppgavene blir litt mer spennende fremover Endret 9. mai 2014 av Nautika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå