Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker en fyr godt, han har tatt en del kontakt med meg også. Aner ikke om det er noe i lufta eller ikke. Skrev en beskjed for et døgn siden. Får ikke svar og han har ikke lest den..men vært på fb flere ganger.

Anonymous poster hash: 13416...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han har vært der, har han lagt ut ting? Om du bare har sett "aktiv for xx min siden", så er det ikke alltid det stemmer.

Skrevet (endret)

Hva lurer du på?

Edit: ser at spørsmålet kan se spydig, men det var ikke spydig ment. Jeg lurte bare på om du hadde noen spørsmål rundt dette, eller om vi bare skal si hva vi mener om akkurat dette.

Endret av Crobern
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er dere venner på fb? Ellers havner sannsynligvis meldingen i annet-boksen.

AnonymBruker
Skrevet

Mange som synes det er ork å svare på meldinger, særlig hvis det er babling involvert, og ikke bare "ja, eller nei". Hva skrev du?

Så kan forstå at han har logget inn via mobil eller pc (og du har sett han online på chatten), uten at han har giddet å lese eller svare på meldinger enda. Jeg må ofte være litt i humør for å sette meg til å skrive tilbake :P Mulig han har klikket på meldingsikonet, og sett at det er en meld fra deg da + første setningen i meldinga di.

Hvorfor sender du ikke sms i stedet?

Men selvfølgelig: Han er ikke high heels in love med deg, da hadde han svart på rappen ;) Hvis det var det du siktet etter?

Anonymous poster hash: fa2ac...35c
AnonymBruker
Skrevet

Nå etter den nye chatt tingen på face, får jeg ikke lest mld på face, om jeg ikke går på face på nett og det gidder jeg ofte ikke. Kanskje ikke mer komplisert enn det?

Anonymous poster hash: 872e3...fd6

AnonymBruker
Skrevet

Han tok alltid initiativ til kontakt i begynnelsen, jeg avventet, men var veldig hyggelig. Så ble jeg sammen med eksen en liten periode igjen og vi snakket sporadisk uten flørting på fb. Nå etter bruddet og et par fester ( uten at det har skjedd noe, har vi gjenopptatt mye kontakt) vi har begge vært like ivrige og jeg har vist at jeg er litt keen, tror jeg. Og det har han gått med på, sendt flørtende smil osv. Plutselig svarte han ikke. Nå fikk jeg svar, og det var iskaldt og ikke noe smil tilbake. Hva gjør jeg nå? Han virket avvisende og sur.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har fått seg dame?

Anonymous poster hash: 9a285...407
AnonymBruker
Skrevet

Da blir jeg litt lei meg, faktisk. Uuf. Det må ha skjedd veldig fort. Kanskje jeg son har tolket signalene feil.

Skrevet

Er vel ikke annet å gjøre enn å vente litt å se. Ville ikke sendt ham flere medlinger ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Dere flørtet og så ble du sammen med xen? Hvilken mann med vettet i behold vil ha en dame som når som helst hopper tilbake til X? Få, vil jeg tro!

Anonymous poster hash: 872e3...fd6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan av en eller annen grunn ikke lese meldinger på FB på telefonen min, så kan jo være samme med hans telefon og at han faktisk må logge på via pc eller hva det måtte være for å lese dem? Får ikke opp noe varsel heller om at det er kommet meldinger, så kan gå dager mellom hver gang jeg svarer på meldinger. :-)

Anonymous poster hash: dd9d3...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Det er en litt komplisert. Eksen og jeg ble sammen igjen i 2 mndr. Ingen visste det og han og jeg hadde det aldri bra sammen. Kun samvittigheten min som førte oss sammen. Jeg har avsluttet alt, men kan ikke bare si det uten videre til han nye heller. Vi har ikke kysset og aldri hatt sex. Det er et vennskap..men har følt at det er litt mer. Han la meg til dagen etter at vi møttes, ba meg på alt mulig og spurte meg ang fritidsinteresser osv. Han liker alle bildene av meg. Nå er det jeg som har tatt litt initiativ..men han avviste meldingen i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Flere som swiper innom fb når du har et ledig minutt på jobb f eks og svarer når man har tid eller etter jobb..

Ikke mas og du skal nok se han svarer, vi er en del som ikke er så flinke med meldinger og sånt :-)

Det at han virket sur og kald behøver ikke ha noen ting og si Han kan ha en dårlig dag f eks.

Det med og svare raskt har INGEN ting med hvor gira man er.. Vil du at hele norges skal slippe det man har i henda for og svare deg på melding? Husk det når karen du driver med svinger trailern over i snuta på mamman din på som var på vei hjem fra jobb.. "Han måtte jo svare deg kjapt for ellers så hadde han ikke vært gira"

Eller busssjaføren kjører over lillebroren din for han teksta med en flørt

Anonymous poster hash: 188eb...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...