Gå til innhold

Gutter/menn som kontakter etter noendager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si dere har vært på et par dates. Han er alltid stille dagen etter, eller noen dager… du vil heller ikke skrive til han eller mase. og SÅ baaaaaMMM tar han plutselig kontakt igjen. HVA ER GREIA MED DETTE?!

Anonymous poster hash: 9533d...387
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noen "greie" med det. Menn er enkle. Han har et liv utenom deg, og tenker ikke på deg hele tiden. Sorry.

• Liker 4
Gjest Snuppi
Skrevet

Hva er greia med at du ikke tar kontakt og sitter og venter på at gutten/mannen skal gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet

Da er han vel ikke oppriktig intr, eller er bare gutter sånn? At de fremdeles kan tenke på jenta uten behov for kontinuerlig kontakt+

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at du ikke tar kontakt og sitter og venter på at gutten/mannen skal gjøre det?

Fordi jeg har tatt kontakt de siste gangene, og føler det er hans tur nå!

Gjest Snuppi
Skrevet

Fordi jeg har tatt kontakt de siste gangene, og føler det er hans tur nå! Anonymous poster hash: 9533d...387

Jeg er dessverre ikke et orakel som kan svare på det...

Men han har gjerne et liv utenom og ønsker gjerne ikke å virke desperat.

Skrevet

"tre-dagers regelen" ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"tre-dagers regelen" ?

Finnes det fortsatt folk som følger den teite regelen""? Han er 20…

Skrevet

Finnes det fortsatt folk som følger den teite regelen""? Han er 20…

haha, ikke vet jeg :P Kan jo høres ut som at han ikke vil være masete?

AnonymBruker
Skrevet

Han har et liv

eller

han vil ikke ta kontakt med en gang

Det er vel ikke det verste?

Anonymous poster hash: bfe5a...f28
Skrevet

La oss si dere har vært på et par dates. Han er alltid stille dagen etter, eller noen dager… du vil heller ikke skrive til han eller mase. og SÅ baaaaaMMM tar han plutselig kontakt igjen. HVA ER GREIA MED DETTE?!

Kan være helt tilfeldig.

Det skjedde meg i helgen faktisk. Vi har vært på date 2 ganger og hatt det hyggelig der.

I går kveld tok han kontakt og sa han hadde vært sliten etter jobb og ikke helt i toppform i helgen.

Dessuten hadde han hatt noen ærend og avtaler med kompiser. Alt er som vanlig mellom oss.

Synes ikke noen dager uten meldinger trenger bety allverden, og foretrekker heller det fremfor dem som åpenbart ikke har noe liv og overøser meg med lange meldinger flere ganger daglig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må ta kontakt hver gang og han ikke tar kontakt ellers er han nok interesssert.

AnonymBruker
Skrevet

^ IKKE interessert mener jeg selvsagt

Gjest BettyBoop
Skrevet

La oss si dere har vært på et par dates. Han er alltid stille dagen etter, eller noen dager du vil heller ikke skrive til han eller mase. og SÅ baaaaaMMM tar han plutselig kontakt igjen. HVA ER GREIA MED DETTE?!

kanskje han heller ikke vil mase...
Gjest BettyBoop
Skrevet

menn liker ikke kvinner som maser og virker for gira. Derfor. Menn liker å jakte
Gjest Snuppi
Skrevet

menn liker ikke kvinner som maser og virker for gira. Derfor. Menn liker å jakte

Alle er like mener du??

Om en vil bli kjent med noen kan en ta iniativ selv. Mange menn liker kvinner som tar initiativ.

Men i dette tilfellet er det Ts som har tatt iniativ til å møtes flere ganger. Hun ønsker at gutten skal få fingeren ut å gjøre det samme oftere.

Gjest Cartman
Skrevet

Kanskje han følger med på innspurten av premier League. Hvem vinner? Liverpool eller Man City? Hvem rykker ned?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Alle er like mener du??

Om en vil bli kjent med noen kan en ta iniativ selv. Mange menn liker kvinner som tar initiativ.

Men i dette tilfellet er det Ts som har tatt iniativ til å møtes flere ganger. Hun ønsker at gutten skal få fingeren ut å gjøre det samme oftere.

etter min erfaring er det som regel feil å være den første som tar kontakt. De gangene det hsr gått bra hsr gutten vist seg å ha for mange kvinnelige kvaliteter etter min smak. Er ikke jeg som skal være mannen i forholdet..
AnonymBruker
Skrevet

Blæh, ser han har vært aktiv på tinder uten å skrive til meg, så tipper han ikke er interessert lenger… jaja. litt kjipt, men...

Gjest Snuppi
Skrevet

Blæh, ser han har vært aktiv på tinder uten å skrive til meg, så tipper han ikke er interessert lenger… jaja. litt kjipt, men... Anonymous poster hash: 9533d...387

Da vet du det....

Bruk heller tiden din på noe annet enn han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...