Gå til innhold

Xhibition i Bergen - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye kjøpesenteret i Bergen, Xhibition, åpnet torsdag. Noen som har vært der? Hva synes dere?

Jeg var der i cirka ti minutter, det jeg rakk å se så fint ut. Men det var ikke så mange nye klesbutikker da... Orket ikke mer etter det. Masse, masse folk... Det var vel egentlig ganske selvsagt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det var noe særlig. Masse skobutikker, forresten. Lite klesbutikker, ingenting som fristet..

Det jeg likte var åhlens ( så slipper jeg å dra til lagunen), panduro :D , og black design shop.

Skrevet

Jobbet der i går, på åpningsdagen.

Ikke mange spennende nye butikker, men et pluss er det feks at Åhlens har beveget seg inn i sentrum. Har ikke vært rundt og sett, var kun i vår butikk, men kan tenke meg en tur til Black Design Shop og Polaren.

Utseendemessig var det dritlekkert da synes jeg, men allerede første dagen var det en del som gikk rett inn i en haug av glassveggene. Kan jo bli spennende når en av dem knuser :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags kles og skobutikker er det der da?

Gjest Coral
Skrevet

Må si jeg var ganske skuffet jeg, hadde jo gått rykter om at bla Mango skulle komme, men den gang ei.. Istedet er det jo mest butikker vi allerede har fra før, og ikke noe spesielt spennende klesbutikker for jenter ihvertfall.

Unntaket var hm, en grei og oversiktelig butikk. Fant litt nytt til både meg og kjæresten der ja :)

Også postivit at Åhlens er i sentrum. Ellers likte jeg Wedins også (klær og sko). Men bortsett fra det - kjedelig!

Men desto bedre grunn for å ta en shoppingtur til London om ikke så lenge.. :-)

Gjest Coral
Skrevet
Hva slags kles og skobutikker er det der da?

Husker ikke alle, men her er litt:

Klær:

Mexx

Hm

Barneklesbutikk (husker ikke navn)

RicoVero (Menn)

4U (Menn)

Sko:

Bianco

Dna

Wedins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...