AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #21 Skrevet 7. mai 2014 Har du lyst til å trekke flere kort? For da vil jeg gjerne vite om jeg skal flytte i år, og om jeg blir singel lenge? (Har stilt samme spørsmål til Gjest tidligere, så det ville blitt spennende å se om du fikk noe ala det samme.) Tre staver. Nøkkelord: muligheter og suksess Spørsmålet ditt var om du skal flytte i år. Som du ser på kortet, står det en skikkelse og ser ut over horisonten. Du kommer til å legge ut på en reise, tanker som ofte forbindes med dette kortet "Hva kommer nå?". Tre staver viser også til nye muligheter som nærmer seg. Dersom du velger å flytte, vil utfallet ganske sikkert bli positivt. De elskende. Nøkkelord: Indre ekteskap Etthvert forhold med tilknytning til dette kortet kortet er et sterkt meningsfullt forhold. Og siden du er singel nå, kan det bety at dette gjelder ditt neste forhold. Du har løst mange konflikter i deg selv, og du klar for kjærligheten. Eksakt dato kan jeg ikke gi deg, men ifølge utseende på kortet kan det tyde på i sommer månedene, mest sannsynlig sensommeren engang. Anonymous poster hash: d33eb...53b
Gjest Tris Skrevet 7. mai 2014 #22 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Veldig positivt! Takk! Ps, nydelige kort, hvilken kortstokk er dette? Endret 7. mai 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #23 Skrevet 7. mai 2014 Jeg lurer fortsat på hva som blir lørdagens lottotall jeg.Anonymous poster hash: 22e34...08f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #25 Skrevet 7. mai 2014 Veldig positivt! Takk! Ps, nydelige kort, hvilken kortstokk er dette? Kortstokken heter The Gilded Tarot av Ciro Marchetti Anonymous poster hash: d33eb...53b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #26 Skrevet 7. mai 2014 Jeg lurer fortsat på hva som blir lørdagens lottotall jeg.Anonymous poster hash: 22e34...08f 123436271889 Sorry as, jeg er ikke så konkret og flink Anonymous poster hash: d33eb...53b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #27 Skrevet 7. mai 2014 Hvilken retning bør jeg satse nå karrieremessig? Ni begre. Nøkkelord: innfrielse og velvære Ni begre er et ytterst positivt kort med sterk utstråling. Det er viktig at du satser på en karriere der du får utfolde deg og iverksette dine kreative ideer. Drømmene dine er i ferd med å bli virkelige. Konkret hvilken linje du bør gå for, kan jeg ikke si. Men det er viktig at du satser på en jobb/karriere der du får bruke dine kreative ideer. Fikk også opp Seks begre. Nøkkelord: Lykkelige minner Dine tidligere anstrengelser får sin lønn, arbeidet ditt er blitt verdsatt av en person eller firma en gang i fortiden. Nå kan denne forbindelse bære frukt. På spørsmålet ditt kan kan kortet fortelle deg at svaret på spørsmålet ditt ligger i fortiden. Hobby og interesser som du hadde glede av før, kan by på verdifulle nøkler til fremtidig arbeid/karriere. Anonymous poster hash: d33eb...53b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #28 Skrevet 7. mai 2014 Takk til alle som stilte spørsmål, fikk en litt annen erfaring TS Anonymous poster hash: d33eb...53b
Zinnia Skrevet 7. mai 2014 #29 Skrevet 7. mai 2014 Ni begre. Nøkkelord: innfrielse og velvære Ni begre er et ytterst positivt kort med sterk utstråling. Det er viktig at du satser på en karriere der du får utfolde deg og iverksette dine kreative ideer. Drømmene dine er i ferd med å bli virkelige. Konkret hvilken linje du bør gå for, kan jeg ikke si. Men det er viktig at du satser på en jobb/karriere der du får bruke dine kreative ideer. Fikk også opp Seks begre. Nøkkelord: Lykkelige minner Dine tidligere anstrengelser får sin lønn, arbeidet ditt er blitt verdsatt av en person eller firma en gang i fortiden. Nå kan denne forbindelse bære frukt. På spørsmålet ditt kan kan kortet fortelle deg at svaret på spørsmålet ditt ligger i fortiden. Hobby og interesser som du hadde glede av før, kan by på verdifulle nøkler til fremtidig arbeid/karriere. Anonymous poster hash: d33eb...53b Takk kjære du! Jeg kjente jeg faktisk ble rørt når jeg leste dette I min situasjon her og nå, så kunne ikke dette blitt mer konkret om så en murstein hadde falt ned fra oven og truffet meg i hodet! Det gir veldig mye mening, og også faktisk i forhold til nøyaktig hva jeg holdt på med og hvilken spilleliste og musikk jeg lyttet til da jeg gikk tilbake til pc'en og leste innlegget ditt. Veldig presist!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #30 Skrevet 7. mai 2014 Takk kjære du! Jeg kjente jeg faktisk ble rørt når jeg leste dette I min situasjon her og nå, så kunne ikke dette blitt mer konkret om så en murstein hadde falt ned fra oven og truffet meg i hodet! Det gir veldig mye mening, og også faktisk i forhold til nøyaktig hva jeg holdt på med og hvilken spilleliste og musikk jeg lyttet til da jeg gikk tilbake til pc'en og leste innlegget ditt. Veldig presist! takk for hyggelig tilbakemelding! :D Anonymous poster hash: d33eb...53b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #31 Skrevet 10. mai 2014 Noen flere? TsAnonymous poster hash: d33eb...53b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #32 Skrevet 10. mai 2014 Noen flere? TsAnonymous poster hash: d33eb...53b Ja, takk Vil gjerne vite når jeg endelig skal ha et normalt kjærlighetsforhold og kunne tenke konkret på barn? Anonymous poster hash: 8412b...236
Gjest Snuppi Skrevet 13. mai 2014 #34 Skrevet 13. mai 2014 Noen flere? TsAnonymous poster hash: d33eb...53b ja, takk! Hvordan ser det ut på det ut på den fremtidige kjærlighetsfronten? Noe spennende i nærmeste fremtid?? På forhånd takk!! :D
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #35 Skrevet 14. mai 2014 Hva må til fra min side for å få forholdet til å fungere? Anonymous poster hash: 47f4b...e12
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2014 #36 Skrevet 21. mai 2014 Tre staver. Nøkkelord: muligheter og suksess Spørsmålet ditt var om du skal flytte i år. Som du ser på kortet, står det en skikkelse og ser ut over horisonten. Du kommer til å legge ut på en reise, tanker som ofte forbindes med dette kortet "Hva kommer nå?". Tre staver viser også til nye muligheter som nærmer seg. Dersom du velger å flytte, vil utfallet ganske sikkert bli positivt. De elskende. Nøkkelord: Indre ekteskap Etthvert forhold med tilknytning til dette kortet kortet er et sterkt meningsfullt forhold. Og siden du er singel nå, kan det bety at dette gjelder ditt neste forhold. Du har løst mange konflikter i deg selv, og du klar for kjærligheten. Eksakt dato kan jeg ikke gi deg, men ifølge utseende på kortet kan det tyde på i sommer månedene, mest sannsynlig sensommeren engang. Anonymous poster hash: d33eb...53b Vel, jeg ville tolket det her anerledes, for vi ser jo at mannen har vendt paret ryggen og ser utover havnen. Hva sier ikke det deg om forholdet står hen i dag??
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #37 Skrevet 25. mai 2014 Vel, jeg ville tolket det her anerledes, for vi ser jo at mannen har vendt paret ryggen og ser utover havnen. Hva sier ikke det deg om forholdet står hen i dag?? Det første kortet gjelder et flyttespørsmål og det andre kortet gjelder spørsmål om hvor lenge hun forblir singel. Anonymous poster hash: c7104...d18
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #38 Skrevet 25. mai 2014 Det første kortet gjelder et flyttespørsmål og det andre kortet gjelder spørsmål om hvor lenge hun forblir singel. Anonymous poster hash: c7104...d18 Ja, men her har skipet gått uten henne. Det blir antageligvis ingen flytting pr i dag. og det andre kortet kan man tolke på flere vis, men sammen så sier de meg at det blir verken flytting eller en soulmate på veldig, veldig lenge, det er andre valg som må taes først.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #39 Skrevet 25. mai 2014 Ja, men her har skipet gått uten henne. Det blir antageligvis ingen flytting pr i dag. og det andre kortet kan man tolke på flere vis, men sammen så sier de meg at det blir verken flytting eller en soulmate på veldig, veldig lenge, det er andre valg som må taes først. 3 staver betyr å vente på beskjed, å vente på noe som kommer. Som et svar på en henvendelse sendt ut i verden, etter to staver. Jo det betyr det blir flytting. De elskende betyr at det ikke blir lenge til hun må ta et valg i kjærligheten. Lær deg kortene! Bruk denne boken Anonymous poster hash: c7104...d18
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2014 #40 Skrevet 25. mai 2014 3 staver betyr å vente på beskjed, å vente på noe som kommer. Som et svar på en henvendelse sendt ut i verden, etter to staver. Jo det betyr det blir flytting. De elskende betyr at det ikke blir lenge til hun må ta et valg i kjærligheten. Lær deg kortene! Bruk denne boken Anonymous poster hash: c7104...d18 Vel, men venting betyr 3/staver bare hvis det har vært tatt et valg og gjort noen greip for å få det på plass allerede. Hvis det allerede var en plan her så hadde ikke 3/staver kommet opp, men heller 6/Sverd, som jo blir å bevege seg fra et sted til et annet. Så kanskje du skal lære deg kortene selv, eller heller sjekke trådene mine om en mer adekvat måte å lese kortene på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå