AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei! Jeg har en pomeranian valp som nå er 3,5 mnd (15,5uker) og veier 1,9 kg (mulig hun har gått opp til 2 kg nå). Når vi fikk henne ved 8,5 uker veide hun 1,1 kg, og det jeg lurer på: hvor mye veide deres Pom når den var rundt 3mnd? Oppdretter har sagt at dette er den type voksemønster som vokser fort, men også da stopper tidligere. Men vil gjerne høre andres erfaringer Anonymous poster hash: bcf21...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Anbefaler deg å spørre på "Pomeranian i Norge" siden på facebook No hugsar eg ikkje kor masse jento mi veide då ho var 3 mnd, men då eg fekk ho veide ho 950 gr. Ho er no ei stor jente, veier 3,5 kg men det er akkurat passe for ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Del Skrevet 7. mai 2014 Min pomeranian veier nå 3 kg. Den er 1.5 år og ifølge dyrlegen helt normalvektig. 2 kg er kanskje litt mye for en på 3 mnd. Min veide 2 kg når den var 9 mnd.. Men jeg er ikke sikker! Anonymous poster hash: 7bbee...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria11 Skrevet 8. mai 2014 #4 Del Skrevet 8. mai 2014 De er veldig søtte Jeg har en stor kjærlighet for hund ... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå