AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har veldig lyst å blokkere eksen min. Vi har gjort det slutt for 2 år siden men har snakket sammen for ett par måneden siden og jeg vil egentlig at han skal søke meg opp. Vurderer å blokkere mannen og gå videre med livet mitt. Men er redd det kan provosere han hvis jeg gjør det. Og tør derfor ikke gjøre noe med det. Hva synes dere? Han er litt hissig av seg. Anonymous poster hash: 3d5f4...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Blokker ham. Da kan han jo ikke kontakt deg og om han blir sint vet du ikke noe av det. Anonymous poster hash: 268ce...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Blokker og gå videre. Han har ikke prøvd veldig hardt for å få deg tilbake de siste to årene, og det var sikkert gode grunner til at dere gjorde det slutt. Hvis han tar kontakt med deg personlig må du være ærlig og si at du etter to år har bestemt deg for å gå videre og derfor ikke klarer å ha ham som en del av livet ditt. Anonymous poster hash: 8a059...95e 1
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Du er ihvertfall ærlig når du skriver at du egentlig vil han skal søke deg opp. Blokker ham. Gå videre, og lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Ja, ærlig og feig om jeg forstod riktig. Du vil ha ham tilbake, men bare om han tar initiativ til det? Ja, feigtAnonymous poster hash: 2adab...885
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Uff en liten skrivefeil her. Jeg vil IKKE at han skal søke meg opp men er redd at dersom han pleier å gjøre det og plutselig ser at jeg har blokkert han at det gjør han sint. Har skjedd før. Vi gjorde det slutt og jeg blokkerte han, da klikket han totalt. Vi ble merkelig nok sammen igjen men ett år etter gjorde jeg det slutt og det mente jeg også siden han slo meg. Da var det ikke noe å hente i dette forholdet. Så nå vil jeg blokkere han igjen men er redd han klikker. Redd han generelt. Tenk om han plutselig står på døren min. Han vet hvor jeg borAnonymous poster hash: 3d5f4...2f4
Sølvrosen Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Uff en liten skrivefeil her. Jeg vil IKKE at han skal søke meg opp men er redd at dersom han pleier å gjøre det og plutselig ser at jeg har blokkert han at det gjør han sint. Har skjedd før. Vi gjorde det slutt og jeg blokkerte han, da klikket han totalt. Vi ble merkelig nok sammen igjen men ett år etter gjorde jeg det slutt og det mente jeg også siden han slo meg. Da var det ikke noe å hente i dette forholdet. Så nå vil jeg blokkere han igjen men er redd han klikker. Redd han generelt. Tenk om han plutselig står på døren min. Han vet hvor jeg borAnonymous poster hash: 3d5f4...2f4 Hvis han er voldelig må du på ingen måte finne på å bli sammen med ham eller ha noen som helst kontakt med ham. Først bør du sørge for at du kan se hvem som ringer på uten å åpne døra. Deretter gir du ham høflig beskjed om at du trenger å gå videre i livet og derfor ikke vil ha noen kontakt med ham lengre. Vær tydelig på at han ikke har noen sjangse. Så blokkerer du ham. Hvis han kommer hjem til deg må du ikke slippe ham inn, ring politiet hvis han ikke vil gå. I tillegg må du fortelle dette til venner som bor nær deg, så du har noen å støtte deg på. Hold all fremtidig kontakt med ham kort og høflig, helst ikke ansikt til ansikt og aldri alene. Ikke gå med på å være venner eller gi ham en ny sjanse, du er ferdig med ham. Ring politiet hvis han blir for pågående, husk å fortelle dem at han er voldelig. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå