AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Har en jente som fyller 17. Hun jobber selv og har alt hun ønsker seg/trenger. Kan noen hjelpe med gode forslag til bursdagspresang ? Alle gode ideer knyttet til hobbyer osv er brukt opp. Og penger er litt kjedelig å gi, hun tjener jo greit selv og har ikke mangel akkurat der. Forslag mottaes med en stor takk Anonymous poster hash: 49126...ba2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Hva med en reise med bare deg og henne? Det er jo selvsagt litt dyrere enn hva du hadde gitt om du hadde gitt penger. Jeg og min mor har alltid en tur sammen iløpet av året, selv om jeg er flyttet hjemmefra og er 23 år. Det er veldig koselig med mor-datter-tid. Anonymous poster hash: 31ab6...b36
Nanami Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Hva med en reise med bare deg og henne? Det er jo selvsagt litt dyrere enn hva du hadde gitt om du hadde gitt penger. Jeg og min mor har alltid en tur sammen iløpet av året, selv om jeg er flyttet hjemmefra og er 23 år. Det er veldig koselig med mor-datter-tid. Anonymous poster hash: 31ab6...b36 Støtter denne. Jeg er 24 og hadde blitt så glad om mamma hadde tatt meg med på en tur med henne dessverre har jeg 5 søsken, så det ville blitt litt dyrt siden hun ikke kan forskjellsbehandle
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Støtter denne. Jeg er 24 og hadde blitt så glad om mamma hadde tatt meg med på en tur med henne dessverre har jeg 5 søsken, så det ville blitt litt dyrt siden hun ikke kan forskjellsbehandle Ja, ser den Det trenger ikke være noe dyrt heller. Shoppingtur til Oslo, Stockholm (med mindre dere bor der da). Hun tjener jo sine egne penger, så da blir det bare kos Veldig hyggelig Anonymous poster hash: 31ab6...b36
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Syns det er merkelig at en spør om gave til sin egen datter på 17 år. En har da hatt nok tid til å bli kjent med henne og vite om interesser og hobbyer. Gi henne en bli-kjent-dag Anonymous poster hash: 8cae6...518 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Har en jente som fyller 17. Hun jobber selv og har alt hun ønsker seg/trenger. Kan noen hjelpe med gode forslag til bursdagspresang ? Alle gode ideer knyttet til hobbyer osv er brukt opp. Og penger er litt kjedelig å gi, hun tjener jo greit selv og har ikke mangel akkurat der. Forslag mottaes med en stor takk Anonymous poster hash: 49126...ba2 Syns det er merkelig at en spør om gave til sin egen datter på 17 år. En har da hatt nok tid til å bli kjent med henne og vite om interesser og hobbyer. Gi henne en bli-kjent-dag Anonymous poster hash: 8cae6...518 Er du teit eller ? Anonymous poster hash: 49126...ba2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Hva med et fint smykke? For eksempel armbånd fra Camilla Pihl. Reise, se på Ryanair.com. Mye billige flyreiser til for eksempel Roma, London, Barcelona... Er hun opptatt av klær? Mammaen min var kjempeflink som kjøpte Acne pistols til meg i fjor bursdag også fikk jeg Acne skjerf i julegave. Ikke de som alle bloggerne og fjortisene har, men et mye større og en litt høyere prisklasse. Jeg har alt jeg kunne ønske meg, og penger til å kjøpe det jeg vil, men da traff hun virkelig riktig smak. Sminkebag fra Lulu's. Veske fra Moo of Norway. Bøker hvis hun liker å lese. Bikinier fra Victoria's Secret (Slår garantert ann hvis du kjøper en bandeau bikinitopp med juvelstener og freshe farger) Parfyme, f eks Chanel. -jente22. Anonymous poster hash: 44c0e...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå