Gjest Pandorine Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Er det noen som har et bra dikt om vennskap på lager. Skal gi det til bestevenninen min som jeg skal være forlover til til helgen. På forhånd takk, med Vennlig Hilsen Pandora
Gjest 1111 Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Du kan ikke skrive et selv da? blir så mye kosligere å få et selvskrevent et, som kommer rett fra hjertet :-)
Gjest Pandorine Skrevet 11. juni 2004 #3 Skrevet 11. juni 2004 Er ikke akkurat så flink til å dikte, men jeg kan jo prøve.... det er jo sant som du sier at det er jo veldig personlig. Men jeg tar likevel imot dikt her altså. Hilsen Pandora
-Fisken- Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har et, men ikke her. Kan legge det ut om en times tid, når jeg kommer hjem
-Fisken- Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Du er min beste venn Slettet da det strider mot KG og Kopinors reglement! Usikker -moderator-
-Fisken- Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 Her er et til: Med åtte roser Prøv denne linken istedet.......... Slettet i h.h.t. reglementet Usikker -moderator-
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Vårteikn Venskap gav du meg. Langt bortanifra bar vinden med seg orda dine - audmjuke - som pløyd moll. me skal så venskap i åkrane våre. Vonar hausten vert god...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå