Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på første overnattingsbesøk hos svigers i helgen og når vi kom hjem så sa kona til meg at neste gang vi var på besøk måtte jeg ikke bruke vasken til å vaske penis, eller jeg måtte huske å rengjøre vasken godt etter meg.

Svigermor hadde visst klaget til min kone at hun hadde funnet et kjønnshår i vasken. Joda, alle vet hvordan et karakteristisk krummet kjønnshår ser ut.

Svigermor syntes det var respektløst å vaske penis der hvor hun bl.a. vasket ansiktet sitt. Hun turte selvfølgelig ikke si dette til meg, bare min kone.

Jeg må si jeg ble litt sjokkert over en slik reaksjon. Er det mulig liksom? Hvilken rar svigerfamilie har jeg havnet hos nå..

Tar jeg feil eller?

Anonymous poster hash: ebf00...c61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet å tenke ett sekund over, enten jeg hadde vært deg eller svigermor.

Skrevet

Enig med svigermor.

Snoppen vasker du i dusjen, ikke i håndvasken....

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes egentlig det er ganske respektløst å vaske penis i noen annens vask. Hva du gjør i din egen vask er en ting, men hjemme hos andre kan du vel holde deg til dusjen? Kjenner flere som fyller vasken med vann når de skal vaske ansiktet, ikke særlig deilig når andres kjønnshår flyter rundt i vasken da.

• Liker 13
Skrevet

Jeg ville også synes det var uhøflig om gjester hadde lagt kjønnshår igjen i vasken min. Men jeg hadde ikke sagt noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg tar helt feil her altså. Overraskende.. Mener dere jeg virkelig jeg må gå i dusjen etter hvert toalettbesøk?? Jeg vasker alltid penis etter jeg har tisset. Og da er det naturlig å gjøre dette i vasken. En vask er da ikke kun for ansikt?

• Liker 1
Skrevet

Så jeg tar helt feil her altså. Overraskende.. Mener dere jeg virkelig jeg må gå i dusjen etter hvert toalettbesøk?? Jeg vasker alltid penis etter jeg har tisset. Og da er det naturlig å gjøre dette i vasken. En vask er da ikke kun for ansikt?

Det synes jeg faktisk er enda verre. Skal svigermor vaske seg i ansiktet med dine urinrester? Tørk deg med papir eller ta med deg våtservietter når du er på besøk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: Vasker du penis etter å ha tisset? Hva med når du er på offentlige steder, gjør du det der også? Hva hendte med å tørke med litt papir og så vaske hendene?

Anonymous poster hash: 297a6...4df

• Liker 7
Skrevet

Så jeg tar helt feil her altså. Overraskende.. Mener dere jeg virkelig jeg må gå i dusjen etter hvert toalettbesøk?? Jeg vasker alltid penis etter jeg har tisset. Og da er det naturlig å gjøre dette i vasken. En vask er da ikke kun for ansikt? Anonymous poster hash: ebf00...c61

Gjør du dette når du er borte på middag hos folk også? :o

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes bare hele greia var merkelig. Det er ikke vanlig å vaske penis i en vask etter hvert toalettbesøk. Vask på badet er for ender og ansikter ikke for tissefanter. Samtidig er det er også merkelig å påpeke dette.

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: Vasker du penis etter å ha tisset? Hva med når du er på offentlige steder, gjør du det der også? Hva hendte med å tørke med litt papir og så vaske hendene?

Anonymous poster hash: 297a6...4df

På offentlig steder der det ikke er egen vask i avlukket, lar jeg selvfølgelig være og bruker kun papir. Men er jeg på et privat toalett med vask så vasker jeg alltid penis etter jeg har tisset.

Liker å være gullende ren til enhver tid nedi buksa. Ikke noe pisslukt her i gården. Det synes forøvrig min kone er kjempebra at jeg er så renslig. Så lenge jeg vasker vasken godt etter meg er det jo ikke noe problem. Det hos svigers var en glipp, et enslig kjønnshår kom til skade å ligge igjen.

Skrevet

Å fylle vasken med vann for å vaske ansiktet krever uansett at vasken vaskes først - hver gang. Ellers er det bare ekkelt.

• Liker 11
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Hva med å tørke deg etter toalettbesøk med papir og vaske hendene?

Du kan hoppe i dusjen før du legger deg og vaske deg grundig der nede.

Jeg har aldri hørt om noen som vasker penisen i vasken hver gang de har vært å tisset.

Endret av Snuppi
Skrevet

Altså.. Det er jo kleint å finne kjønnshår fra svigersønnen min i vasken. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg brukt dusjen til å vaske deg med. Hadde jeg vært svigermor, så hadde jeg iallefall ventet med å nevne det til det hadde gjentatt seg et par ganger. Det er jo ikke nødvendig å lage flau stemning med en gang.

• Liker 3
Skrevet

Håper du tørker den med papir etter du har vasket den, og ikke håndhåndklet... :P

• Liker 4
Skrevet

Barber kjønnshårene dine!

win-win ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper du tørker den med papir etter du har vasket den, og ikke håndhåndklet... :P

Hæ? Akkurat som jeg bruker håndkleet til å tørke hendene etter vask tørker jeg selvfølgelig også penis jeg har vasket og evt bjellene. Disse er jo vasket like ren som hendene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig å vaske penisen sin i vasken hjemme hos andre! Litt etikette må du da vise?

Når du er på do, tørker du deg med papir som alle andre. Og ellers får du rengjøre deg i dusjen om morgen/kveld.

I og med at svigermoren din sa fra om dette, så tviler jeg på at hun fant "ett" krummet kjønnshår i vasken, kan tenke meg det lå mange der, og at det kanskje luktet urin også. Dessuten synes jeg ikke det var så ille det hun foreslå om å vaske vasken etter seg med såpe og vann i og med at hun vasker ansiktet der. Kan tenke meg at det luktet av vasken jeg siden hun var så raskt ute med å klage.

Folk er jo også ganske forskjellige, noen er veldig renslige av seg, og tåler ikke så mye støv før de vasker, mens andre tar det litt mer på halv-8, og bryr seg ikke om å slenge rundt seg med kjønnshår.

Jeg er faktisk enig med svigermoren din, og forstår at hun ba datteren sin si fra til deg, siden dere ikke kjenner hverandre så godt enda..

Anonymous poster hash: 68db5...3a5
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det synes jeg faktisk er enda verre. Skal svigermor vaske seg i ansiktet med dine urinrester? Tørk deg med papir eller ta med deg våtservietter når du er på besøk.

At det er et kjønnshår i vasken er uheldig, og det er helt forståelig at man ønsker at andre sørger for å fjerne slikt etter seg. At man ikke kan vaske penis i vasken derimot, er det vanskeligere å forstå.

Det hender jo at man kan være uheldig og få rester på hendene når man er på toalettet og tørker seg, men jeg kan aldri tenke meg at noen vasker hendene i dusjen av den grunn.

Endret av Erazor
  • Liker 2
Skrevet

Hæ? Akkurat som jeg bruker håndkleet til å tørke hendene etter vask tørker jeg selvfølgelig også penis jeg har vasket og evt bjellene. Disse er jo vasket like ren som hendene.

Det hadde jeg ikke likt.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...