AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg lurer på om jeg skal prøve å farge øyenbrynene mine litt mørkere (fra HM). Brynene mine må fylles inn daglig, og det er litt slitsomt. Problemet er at jeg må tegne litt på huden for å få riktig form, da jeg har overnappet tidligere. Vil fargen sette seg på huden også? Hvis den ikke gjør det er det nok ikke vits i å farge, da jeg likevel må tegne inn de områdene på huden. Anonymous poster hash: b753b...af8
Proppen Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har samme problem som deg, nappet litt for ivrig når jeg var yngre og sliter med å få hårveksten tilbake. Når jeg farger brynene så passer jeg på å legge fargen slik som jeg ville tegnet på brynet da den vil legge igjen en skygge av farge. Ellers så vil jeg anbefale deg å bruke castor olje på brynene om kvelden - skal stimulere hårveksten :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Du kan jo tatovere inn hårstrå der det mangler? Kjenner en som har gjort det og det ser veldig fint og naturlig ut Anonymous poster hash: 6e794...696
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Du kan jo tatovere inn hårstrå der det mangler? Kjenner en som har gjort det og det ser veldig fint og naturlig ut Anonymous poster hash: 6e794...696 Jeg vil helst ikke gjøre noe permanent. Men takk for tips:) Anonymous poster hash: b753b...af8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har samme problem som deg, nappet litt for ivrig når jeg var yngre og sliter med å få hårveksten tilbake. Når jeg farger brynene så passer jeg på å legge fargen slik som jeg ville tegnet på brynet da den vil legge igjen en skygge av farge. Ellers så vil jeg anbefale deg å bruke castor olje på brynene om kvelden - skal stimulere hårveksten :-) Må du tegne på selvom du har farget dem? Eller går fargen på huden fortere av enn på hårene?Anonymous poster hash: b753b...af8
Proppen Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Må du tegne på selvom du har farget dem? Eller går fargen på huden fortere av enn på hårene? Anonymous poster hash: b753b...af8 Jeg må absolutt tegne også, for det blir bare en liten skygge. Men jeg synes det er kjekt n¨r man skal gå helt uten sminke - at det faktisk ikke bare ser ut som to halve bryn ;-) Men den går vekk på kanskje en uke/halvannen. stort sett sammen med resten av fargen jeg har lagt der hvor det er hår. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg må absolutt tegne også, for det blir bare en liten skygge. Men jeg synes det er kjekt n¨r man skal gå helt uten sminke - at det faktisk ikke bare ser ut som to halve bryn ;-) Men den går vekk på kanskje en uke/halvannen. stort sett sammen med resten av fargen jeg har lagt der hvor det er hår. Takk for svar:) Får se om jeg tør:p Anonymous poster hash: b753b...af8
Gjest BabyBlue Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Fargen vil smitte litt av på huden, ja. Du kan forme deg en ramme ved hjelp av vaseline, som vil kapsle inn den huden du ikke vil ha farge på. Også kan huden som er uten vaseline få litt ekstra farge på seg slik at du kan få en mer markant fasong på brynene.
Gjest Pheel Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Huden farges også om det sitter på lenge nok, men går veldig fort bort igjen fra huden (1-2 dager ettersom hvor ofte du vasker huden). Så hjelper jo ikke lenge om du mangler hår, det må du fylle inn snart igjen.
Harley Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Som flere her sier, så setter fargen seg litt på huden og. Men den forsvinner fort. Jeg må tegne på selv om jeg farger.
Kvist Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 På meg setter ikke fargen seg på huden, kun hårene som blir farget.
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Fargen setter seg litt på huden. men jeg gnir litt etterpå med sigarettaske og med sminkefjerner for vannfast sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå