Gå til innhold

Gutt på 6 år på badeland - garderobe?

Anbefalte innlegg

Gjest saya
Skrevet

Planleggingsdag, så lurte på å ta med seksåringen på badeland. Men er det fortsatt ok å ha ham med i damegarderoben? Eller er han for stor? Vi har ikke øvd så har ikke lyst til å sende ham alene. Og mannen er på jobb, så enten må han bli med meg eller så må vi finne på noe annet.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns i utgangspunktet det er helt greit at du har med deg en 6-åring i damegarderoben.

I badeland er det gjerne avlukker?

Endret av M1A
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jada bare la jentene i klassen hans som tilfeldigvis er der bli tvunget til å visse seg nakne foran en jevnaldrende gutt. Ikke nor galt i det

Anonymous poster hash: 56be1...bd6

• Liker 23
Gjest saya
Skrevet

Jada bare la jentene i klassen hans som tilfeldigvis er der bli tvunget til å visse seg nakne foran en jevnaldrende gutt. Ikke nor galt i det

Anonymous poster hash: 56be1...bd6

Hehe, det var et spørsmål vet du. Takk for konstruktivt innspill ;)

Gjest saya
Skrevet

Syns i utgangspunktet det er helt greit at du har med deg en 6-åring i damegarderoben.

Det er så lenge siden vi har vært der, men jeg tror faktisk ikke de har avlukker dessverre...:/

Skrevet

Hva med å be med en kompis av han? Er de to stykker er det sikkert mindre skummelt. Samtidig sparer du en annen forelder fra å ta seg fri på planleggingsdag. ;)

• Liker 12
Gjest saya
Skrevet

Hva med å be med en kompis av han? Er de to stykker er det sikkert mindre skummelt. Samtidig sparer du en annen forelder fra å ta seg fri på planleggingsdag. ;)

Det var jo ganske så genialt! Det gjør vi, tusen takk! :)

Skrevet

Han er for gammel i følge reglene og de syns jeg bør følges. Det går helt fint å forklare hvordan det skal gjøres, det må ikke øves med av og påkledning hjemme. Når guttungen var på den alderen så fikk han bag/pose med håndkle, beskjed om inn, ta av klær, putt de i posen, ta på badetøy, dusj og kom rett ut og vent. Med mindre det er noe greier med barnet, så klarer seksåringer dette, altså.

• Liker 26
Skrevet

Jeg syns du skal ta han med deg i damegarderoben..ikke alle 6åringer som klarer seg alene..samtidig som det er skummelt å være alene med mange andre..

• Liker 6
Gjest Naria
Skrevet

6-åringer er for gamle til å bli med i "feil" garderobe. Om de ikke klarer seg selv får man rett og slett finne på noe annet.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han er for gammel til å gå i damegarderoben.

Anonymous poster hash: 297c7...c29
  • Liker 12
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med at du tar med deg 6-åringen inn i damegarderoben. Som en sier, det kan jo hende at han synes det er litt skummelt å gå alene i garderoben de første gangene... Pluss at jeg har også opplevd at mange mødre som tar med seg sønnene sine på den alderen inn i damegarderoben. Ser absoultt ikke noe problem med det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med at du tar med deg 6-åringen inn i damegarderoben. Som en sier, det kan jo hende at han synes det er litt skummelt å gå alene i garderoben de første gangene... Pluss at jeg har også opplevd at mange mødre som tar med seg sønnene sine på den alderen inn i damegarderoben. Ser absoultt ikke noe problem med det.

Du ser ingen problemer med at du både bryter reglene og eksponererer andre? Da hadde ikke du heller hatt et problem med en unisexgarderobe, tenker jeg.

• Liker 17
Skrevet

6-åringer bør klare å ordne seg selv i garderoben. Da jenta mi var 6 år så var hun ikke med faren sin i herregarderoben iallefall.

Dessuten bør aldersregler følges. Som en annen over her skrev; ikke kjekt for jentene at en klassekompis har sett de naken akkurat.

Ikke sikkert han klarer å gjøre alt helt perfekt, men det er ikke så nøye. Han kan ta en skikkelig dusj eller et bad til kvelden hvis han ikke har fått skylt ut shamporester skikkelig.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg ikke tenkt på før! Bare tilfeldigheter at min 6-åring ikke har blitt med inn i damegarderoben...

Anonymous poster hash: b65a2...973
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har selv en 6-åring, og han blir med meg og lillesøster i garderoben. Ingen badeland jeg har vært på har hatt avlukker, så da er jo dusjing uten badeklær på uansett uaktuelt.

Anonymous poster hash: 5a39a...35b

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en 6-åring, og han blir med meg og lillesøster i garderoben. Ingen badeland jeg har vært på har hatt avlukker, så da er jo dusjing uten badeklær på uansett uaktuelt.

Av hygieniske årsaker skal du dusje naken. Det henger det oppslag om i alle badegarderober jeg har vært.

Anonymous poster hash: 297c7...c29

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Du ser ingen problemer med at du både bryter reglene og eksponererer andre? Da hadde ikke du heller hatt et problem med en unisexgarderobe, tenker jeg.

Altså, siden få eller ingen garderober har avlukker eller dører til dusjene, så nekter i alle fall jeg å dusje naken - og likeså min 6-årige gutt. Om andre velger å gå rundt nakne foran vilt fremmede mennesker, eksponerer de seg jo selv av egen fri vilje.

• Liker 7
Gjest Naria
Skrevet

Javel? Man dusjer selvsagt uten badetøy før man går i bassenget, det sier seg selv!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer dere virkelig med badeklær fordi det ikke er avlukker i garderoben? Der jeg svømmer er det ihvertfall en regel om at man skal dusje uten klær før man går i bassenget, og det handler om hygiene.

Anonymous poster hash: 8af04...c69
  • Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...