AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Så ble det brudd mellom kjæresten og meg. Jeg var ikke den som forlot han, men på et vis han som forlot meg (jeg vet han fortsatt er glad i meg, men "løsningen" er altså å dra i stedet for å prøve å fikse det). Jeg sliter med følelsen av å bli forlatt. Jeg tror også jeg sliter med det at jeg ikke har kontroll lenger. Som person liker jeg å ha kontroll og forutsigbarhet i hverdagen og livet, men nå er det lite som minner meg om det. En tredje ting er at jeg ikke vil være alene! Jeg trives å være i forhold, jeg ønsker overhodet ikke å være singel. Jeg har grått mye. Jeg har vært og er forbanna og lei meg. Men når jeg er sammen med andre går det ganske greit. Da klarer jeg å skyve det litt bort, og selv om jeg tenker på han nesten hele tida, er det godt å ha folk rundt meg. Problemet er når jeg er alene. Jeg kan plutselig få en panikkfølelse, det knyter seg i brystet, hjertet "løper løpsk". Hva skjer? Har aldri hatt angst, men kan tenke meg at det kjennes nesten ut som dette. Den vonde klumpen i magen er konstant, men disse "anfallene" kommer og går. Huff, hva skjer...? Går det over? Noen trøstende ord mottas med takk... Anonymous poster hash: 9e93d...8f7 1
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Hei. Må bare si jeg føler med deg. Du har heavy kjærlighetssorg, og du må være sammen med andre så mye som mulig. Når du er alene, så les bøker, se filmer og hold deg opptatt med noe. Gå og kjøp deg lerret og akrylmaling og mal? Gå bananas på lerret (ene). Du trenger ikke kunne male. Ellers så plei deg selv. Gå til frisør, kjøp noe nytt, gjør ting som får deg til å føle deg bra. Håper noen av forslagene hjelper. Men det er også viktig å få ut følelsene, ikke undertrykke dem. Ville gått og kjøpt maleutstyr var jeg deg. Da bearbeider du samtidig nemlig. Klem på deg.
Gjest Chloe87 Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Dette var jo som å lese mine egne tanker! Ble dumpet for en måned siden av gutten jeg trodde jeg skulle gifte meg med. Send meg pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå