AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei. Skal snart til Las Vegas og ønsker å høre om deres erfaringer, både gode og dårlige. Hva bør besøkes? Hvilke forestillinger bør man gå på? Hvilke utesteder er verdt å gå på? Hvilken resturant er å anbefale? Tusen takk!! Anonymous poster hash: 285c6...d2d
Kraula Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Dra til Las Vegas-skiltet! Det er en av tingene jeg angrer på at jeg ikke fikk dratt til. Og prøv å ta en snartur til Grand Canyon. Planet Hollywood var ganske morsomt når vi var der, men spørs hvor gammel du er og hvilke interesser du har/hvilken musikk du liker etc. Opplevde at vi som jenter fikk iallfall masse gratis inngang og bånd som vi kunne gi ut til venner, en god del gratis inngangsdrinker og sånn - så det er bare å fyre på med bar-til-bar. Jeg husker ikke hva restaurant/baren het, men det er den som har Eiffeltårnet inne, en del av det da, de hadde sykt ålreite ansatte (masse gratis påfyll!).
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Dra til Las Vegas-skiltet! Det er en av tingene jeg angrer på at jeg ikke fikk dratt til. Og prøv å ta en snartur til Grand Canyon. Planet Hollywood var ganske morsomt når vi var der, men spørs hvor gammel du er og hvilke interesser du har/hvilken musikk du liker etc. Opplevde at vi som jenter fikk iallfall masse gratis inngang og bånd som vi kunne gi ut til venner, en god del gratis inngangsdrinker og sånn - så det er bare å fyre på med bar-til-bar. Jeg husker ikke hva restaurant/baren het, men det er den som har Eiffeltårnet inne, en del av det da, de hadde sykt ålreite ansatte (masse gratis påfyll!). Takk Hvilket Las Vegas skilt mener du? Anonymous poster hash: 285c6...d2d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Sikkert dette Anonymous poster hash: 36be4...f74 1
mercury_ Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke så Cirque du Soleil (se på youtube om du ikke vet hva det er). Jeg ville sett O eller Ka, men de har mange show å velge mellom. Kjøp billettene for samme kveld ved en av tkts-bodene rundt omkring stripa. Gled deg! Det er gøy å bare gå fra hotell til hotell!
Miss Lucky Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Cirque du solei er et must. Jeg har sett Iris i LA og the O show I Las Vegas. Utrolig fascinerende. Helikoptertur med landing og lunsj i Grand Canion var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Dyrt, men absolutt verdt det! En tur innom "gamle" Las Vegas er også noe jeg anbefaler. Var litt som å tre inn i 60 tallet, med Cadillacer, Elvis, wedding Chappell og alt annet som hører med. Har dere sett på Pawn Stars på MAX eller History channel er det verdt å ta en tur innom å se det in real life også. Var ekstra morro å få en verdivurderinger på ringen min med påfølgende frase - so what do u wanna do, pawn it or sell it ? Endret 6. mai 2014 av Miss Lucky
Gjest Anastasia Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg drar til Las Vegas om 5 uker, yey! Noen som har vært på Hakkasan? Vet liksom ikke hva vi skal finne på der borte. Tenkte meg på Celine Dion-konsert, men ser ut til at hun har sommerferie
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Jeg drar til Las Vegas om 5 uker, yey! Noen som har vært på Hakkasan? Vet liksom ikke hva vi skal finne på der borte. Tenkte meg på Celine Dion-konsert, men ser ut til at hun har sommerferie Velkommen i klubben Hvilket hotell skal dere bo på? Det er jo veldig mye å finne på i Vegas, man må bare finne ut hva som er verdt å få med seg. Når man først er der så er det jo lurt å ta turen til Grand Canyon i vært fall. Anonymous poster hash: 285c6...d2d
Kraula Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Cirque du solei er et must. Jeg har sett Iris i LA og the O show I Las Vegas. Utrolig fascinerende. Helikoptertur med landing og lunsj i Grand Canion var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Dyrt, men absolutt verdt det!En tur innom "gamle" Las Vegas er også noe jeg anbefaler. Var litt som å tre inn i 60 tallet, med Cadillacer, Elvis, wedding Chappell og alt annet som hører med. Har dere sett på Pawn Stars på MAX eller History channel er det verdt å ta en tur innom å se det in real life også. Var ekstra morro å få en verdivurderinger på ringen min med påfølgende frase - so what do u wanna do, pawn it or sell it ? Dette er spot on! Ingen som sa det til meg før jeg reiste, men var tilfeldigvis innom, og det var absolutt noe av det fineste med Las Vegas. Et hot tips: når du er kjempedrita, ikke vær pågående med Michael Jackson som går langs gaten og poserer, da blir han skreeeeeekkelig sur.. Edit: skrifleleif. Endret 7. mai 2014 av Kraula
Gjest Anastasia Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Velkommen i klubben Hvilket hotell skal dere bo på? Det er jo veldig mye å finne på i Vegas, man må bare finne ut hva som er verdt å få med seg. Når man først er der så er det jo lurt å ta turen til Grand Canyon i vært fall. Anonymous poster hash: 285c6...d2d Skal bo på Hilton Elara Blir bare 3 dager så får se hva vi rekker. Blir 1 dag med shopping/spa etc, så får se hva mer vi finner på. Håper det er noen bra show!
Miss Lucky Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Dette er spot on! Ingen som sa det til meg før jeg reiste, men var tilfeldigvis innom, og det var absolutt noe av det fineste med Las Vegas. Et hot tips: når du er kjempedrita, ikke vær pågående med Michael Jackson som går langs gaten og poserer, da blir han skreeeeeekkelig sur.. Edit: skrifleleif. Viste ikke om det jeg heller. Var i grunnen tilfeldig at vi tok turen innom også andre gang jeg var i Vegas. Og jeg er helt enig, det er absolutt det fineste med Las Vegas, er en helt spesiell "feeling" der. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 Hvor ligger gamle Vegas da? Kan man spasere dit, eller må man ta drosje? Anonymous poster hash: 285c6...d2d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Hvor ligger gamle Vegas da? Kan man spasere dit, eller må man ta drosje? Anonymous poster hash: 285c6...d2d [/acronym Du finner det litt nordvest fra the strip, søk etter Fremont Street Experience så kan du evt se det på kartet Det er mulig å gå dit til fots, men vet ikke om jeg ville anbefalt det da det blir et godt stykke og man må gjennom noen heller tvilsomme strøk. Ville tatt taxi . Det går buss også, men har ikke noe erfaring med den. Anonymous poster hash: 08ffb...7a9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Har du vært der enda? Har du i såfall noen tips du vil dele? Bra spisesteder, bra utesteder osv?Anonymous poster hash: a1b51...850
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #15 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har ikke vært der enda nei, så ingen nye tips å komme med dessverre. Jeg har hørt disse hotellene har slike poolparties osv. Er det lov å gå på dem når man ikke bor på hotellet? Hadde vært litt flaut å blitt avvist ved inngangen ts Anonymous poster hash: 285c6...d2d
Rosenrød Skrevet 2. juni 2014 #16 Skrevet 2. juni 2014 Hvilke hotell er å anbefale hvis man reiser med kjæresten?
ToveM Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Kjekt å få noen tips her. Vi skal dit 4 dager i september. Skal bo på Hard Rock hotel. Hadde også vurdert helikopter tur. Noen aning om hva det evt koster?
Miss Lucky Skrevet 2. juni 2014 #18 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Bellagio er mitt favoritthotell, Aria var ikke dumt heller. Her er helikopterturen vi tok Wind dancer air and landing tour http://mobi.maverickhelicopter.com/MAVERICKTOURS.aspx Ca 3200kr per person Endret 2. juni 2014 av Miss Lucky
vaniljeglasur Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Jeg skal også til Vegas om noen uker Vi har bestilt tur til grand canyon! Can´t wait. Hvordan kommer man forresten seg til skiltet? ligger det midt i byen, eller utenfor?
Mischa Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Åhh heldiggriser som skal til Vegas Har vært der flere ganger og synes det er kjempegøy! Så mange gode tips som kom fra Bonushuset Forøvrig er mitt tips å styre unna klubben Hakkasan med mindre du betaler for VIP-bord. Altfor mye mennesker og altfor trangt til at det er noen hyggelig opplevelse. Ellers er jeg enig i at hvert hotell bør besøkes, alle hotellene har sine "greier" med alt fra akvarium til løver. Den musikalske utendørsfontenen på Bellagio må oppleves på kveldstid. Liker også godt kunsthagen inne på Bellagio. Stratosphere har fantastisk utsikt fra tårnet. Shopping anbefaler jeg på Forum Shops (blanding av kjedebutikker og eksklusive merker), Miracle Mile (kjedebutikker) og Fashion Show Mall (igjen en blanding av kjedebutikker og designermerker). Og en tur til outlet bør sterkt vurderes! De ligger i nærheten av the Strip men kjekt å ta shuttlebuss eller taxi (om man ikke har leiebil). Ellers elsker jeg The Cheesecake Factory - billig og god mat, og ikke minst fantastiske ostekaker. Og hvis du kommer deg dit, In'n'Out Burger - en veldig enkel fastfood restaurant men med ordentlig gode hamburgere og pommes frites! Skulle jeg sett et show ville jeg sett Britney sitt eller Cirque de Soleil. Er man mange dager i området ville jeg tatt turen innom Grand Canyon! Og også tatt en titt på Hoover Dam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå