Gå til innhold

han ville bli med meg hjem, og anntydet til sex - men trakk seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr en gang før. Ble med han hjem, var helt slått ut når vi kom hjem og husker ikke helt, men har nok sovnet med en gang. Dagen etter kysset vil litt og han fingret meg. Jeg prøvde å ta litt på han også, men han trakk seg unna etter jeg hadde tatt litt på han nedentil (ganske forsiktig). Han var hard, og virket kåt. Tenkte ikke noe mer over det.

Likte han, vi hadde god kjemi, han gav meg kyss når jeg gikk.

Etter litt mye om og men, og mislykekde forsøk på å få til et møte (passet ikke for begge osv.), fikk jeg melding fra han når jeg var på byen, han ville møtes. Noen av meldingene hintet litt til sex (sa han hadde lyst på meg etc.) han var nok litt full. Så møtte han og vi dro hjem. Samme tingen skjedde igjen, jeg slukna når vi kom hjem.. Dagen etter lå vi mest og snakket, så koste vi litt. Og akkurat i det det begynte å lede opp mot sex, så sa han at han måtte gå?? Virket ikke som det var noe spesielt der og da som skjedde som fikk han til å snu, men skjønner ikke helt hva dette skyldes? Han virker ikke veldig sjenert, og når han gikk så lurte han på om vi sees igjen.

noen som har noen forslag til hva dette dreier seg om?

Anonymous poster hash: 53142...8fc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en variant av rar, uforståelig, komisk, ulogisk, gåtefull, unnvikende mann. Lykke til.

Anonymous poster hash: 4a7ab...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...