Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i et par år nå, og vi har bodd sammen nesten like lenge. I løpet av denne tiden kan jeg bare huske at han har tatt 2-3 bilder av meg, og det er når vi har vært på ferie.

Selv tar jeg bilder av ham titt og ofte, selv om vi ikke er ute eller gjør noe spesielt. Synes bare at det er fint med minner, om enn kun fra hverdagen, for å ha noe å se på når vi er borte fra hverandre. Han tar egentlig bilder av ganske mye annet, men ikke sånn veldig ofte da. Lurer egentlig på hvorfor han aldri bryr seg om å forevige meg...

Og jo, han har både digitalkamera og smartphone...

Noen tanker om dette? Andre som har det slik?

Anonymous poster hash: 890e1...895
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare ikke tenker over det? Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk skriver alt om problemene de har med samboer/kjærester på Kvinneguiden. Du er jo sammen med han, du kan da vel spørre han "hvorfor tar du aldri bilder av meg?"

Anonymous poster hash: 57f94...13a
  • Liker 22
Gjest Badabing
Skrevet

Tror aldri kjæresten min har tatt bilde av meg heller, og vi har vært sammen i snart ti år. Vi har mange fine bilder av hundene våre da. :P

Jeg har egentlig aldri lagt noe spesielt i dette. Hvis vi er på ferie pleier jeg å spørre rett ut om han kan ta bilde av meg så det synes at jeg også har vært med. :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han. Klarer dere ikke kommunisere sammen? Neste gang du vil han skal ta bilde av deg, så si det. Tror rett og slett ikke at han tenker noe særlig over det. Menn er ikke tankelesere.

Anonymous poster hash: 6508d...988
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare ikke tenker over det? Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk skriver alt om problemene de har med samboer/kjærester på Kvinneguiden. Du er jo sammen med han, du kan da vel spørre han "hvorfor tar du aldri bilder av meg?"

Har spurt, men får ikke svar. Spør jo her om andre har det på samme måten, om det bare skyldes at mannfolk er litt latere med foto-avtrekkeren ;) Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk er så krasse med svarene sine her...

Skrevet

Kjæresten min tar heller aldri bilder av meg, selv om jeg gjør det med han av samme grunn - jeg liker å ha minner og se tilbake på :-) Dette har aldri plagd meg da, tror ikke han tenker over det en gang. Hvis det er det største problemet i forholdet deres så er vel det ganske bra tenker jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i et par år nå, og vi har bodd sammen nesten like lenge. I løpet av denne tiden kan jeg bare huske at han har tatt 2-3 bilder av meg, og det er når vi har vært på ferie.

Selv tar jeg bilder av ham titt og ofte, selv om vi ikke er ute eller gjør noe spesielt. Synes bare at det er fint med minner, om enn kun fra hverdagen, for å ha noe å se på når vi er borte fra hverandre. Han tar egentlig bilder av ganske mye annet, men ikke sånn veldig ofte da. Lurer egentlig på hvorfor han aldri bryr seg om å forevige meg...

Og jo, han har både digitalkamera og smartphone...

Noen tanker om dette? Andre som har det slik?

Jeg har vært sammen med min i 7 år. Skulle tru det var min mann du snakket om :P Jeg tar bilder av han og ungene. Han tar gjerne bilder av ungene og mye landskapbilder, men sjeldent jeg blir med på bilder. Og iallfall ikke ta fine bilder av kun meg. Så har jeg ei venninne som har en mann som elsker å ta bilder av henne, og legger ut på facebook for å vise frem og fortelle hvor vakker han synes hun er. Kjenner jeg blir en smule misunnelig. Kunne gjerne tenkt meg min mann kunne gjøre det samme. Så jeg skjønner hva du mener. Er der selv

Anonymous poster hash: ce0e6...aa2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med min i 7 år. Skulle tru det var min mann du snakket om :P Jeg tar bilder av han og ungene. Han tar gjerne bilder av ungene og mye landskapbilder, men sjeldent jeg blir med på bilder. Og iallfall ikke ta fine bilder av kun meg. Så har jeg ei venninne som har en mann som elsker å ta bilder av henne, og legger ut på facebook for å vise frem og fortelle hvor vakker han synes hun er. Kjenner jeg blir en smule misunnelig. Kunne gjerne tenkt meg min mann kunne gjøre det samme. Så jeg skjønner hva du mener. Er der selv

Anonymous poster hash: ce0e6...aa2

Samme her! La egentlig ikke merke til at han aldri tar bilder av meg, før en venninne spurte meg om hvorfor kjæresten min ikke har noen bilder av meg på fb'en og instagrammen sin, siden han har bilder av andre ting.... Plager meg egentlig ikke, men begynner jo nesten å lure på om han kvier seg for å vise meg frem :glare: (eller egentlig ikke, for så stygg er jeg ikke :fnise: ) Ja, blir jo nesten litt misunnelig jeg og, på de heldiggrisene som har kjærester som bestandig tar flotte bilder av dem! Men skal være takknemlig for at det er det spørste "problemet" vi har i forholdet! Og vi kommuniserer supert ellers!

AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Finn dere noen skikkelige problemer..

Anonymous poster hash: 63c58...b77

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar bilder hele tiden, bare ikke så mye av andre mennesker. Jeg liker ikke oppstilte bilder.

Anonymous poster hash: b0417...53a

Gjest constance90
Skrevet

De sunneste forhold er de som ikke er synlige på sosiale medier.

• Liker 8
Skrevet

Ja, kanskje det. Her er det litt samme, jeg har flere hundrede bilder av samboeren, hun har ikke et eneste av meg. Kamera og bilder interesserer henne ikke egentlig så det trenger ikke bety noe. Hun tar mange bilder av seg selv dog, kan lage en liten film av alle de bilder hun har tatt av ansiktet hennes de siste par årene faktisk.

Skrevet

Jeg har fotografi som hobby, og jeg har bare tatt 2 bilder av typen hvor han holder en av mine valper (det var valpen som var hovedårsaken til bildene).

Jeg vil jo gjerne ha noen bilder av ham, men det har bare blitt til ekstremt få så langt i alle fall.

Skrevet

Vi har vært et par i 7 år og de eneste bildene han har tatt av meg (og det er ikke mange) er der jeg er i bakgrunnen på bilder av barnet vårt... Han sier at han ikke har behov for bilder av meg. Så noen er vel bare sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har heller ikke tatt så mange bilder av meg. Han har ikke hatt behovet for det, sier han, fordi jeg står jo for all bilde tagning her i hus. De bildene han trenger å se av meg har jeg jo som profil bildet på facebook uansett ;) Noen har rett og slett ikke behov for å forevige minner. Det betyr ikke at han er mindre glad i deg eller syns mindre om deg :)

Anonymous poster hash: a87be...d09
Gjest Heartbeat
Skrevet

Samme her. Her er det jeg som tar bilder. Har til og med sagt i halvt spøk at han kommer til å angre om jeg plutselig dør eller det skjer noe, og han sitter der uten noen minner av ei fantastisk jente :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke det kvinneguiden er her for?

Anonymous poster hash: 25e79...042

• Liker 1
Skrevet

Her er det omvendt, min samboer tar ofte bilder av meg mens jeg tar nesten aldri bilder av han. Vi har ikke noe problem med dette og det forstår jeg heller ikke at dere har. Kanskje han bare ikke tenker så mye på det? Han bor jo sammen med deg. Eneste gangene jeg tar bilde av min samboer er hvis vi feks er på selvskaper eller på ferie. Det er de minnene jeg vil forevige. Hverdagene er da lik så og si hver dag så hvorfor skal jeg ta bilder av han hver dag? :P
Det er jo oss da... Jeg vet ikke hvorfor du vil han skal ta bilder av deg i hverdagen? Ikke kan jeg skjønne det heller :P

AnonymBruker
Skrevet

Da kan man jo lure på hvorfor du leser her/skriver her...

Anonymous poster hash: 55ae2...fe4

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har jobbet som fotograf, og er ivrig hobbyfotograf også. Kan ikke huske sist gang jeg tok bilder av mannen min.

Han jobber som fotograf, og sist gang han tok bilder av meg var vel for kanskje 7 år siden når han skulle teste ut det nye hjemmestudioet sitt.

Man trenger ikke ta bilder av hverandre for å forevige minnene. Minnene har man jo uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...