Gå til innhold

putetrekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoy, den var dyr :-D men nei, aner ikke desverre.. Jeg kan sitte på nettet i fjorten år å lete etter sengetrekk og putetrekk etc uten å finne noe :-( spekteret er for bredt!

AnonymBruker
Skrevet

Mener at de hadde noen ganske like på Søstrene grene, Kremmerhuset eller Åhlens nylig.

Anonymous poster hash: d3428...5b8
AnonymBruker
Skrevet

Sorry for dobbelpost, men de har noen putetrekk med grafiske mønstre på HM fortiden. F.eks dette og dette.

AnonymBruker
Skrevet

Mye på Etsy.com! Søk feks på pillow geomtric pattern eller noe i den duren :) De har også helt sinnsykt utvalg på society6.com, men du må nok bla deg gjennom noen sider for å finne den rette da :)http://society6.com/pillows/pattern?count=100&colorpalette=12 Det ser kanskje ikke ut som den type puter med en gang, men tro du vil finne lignende om du leter ;)

Anonymous poster hash: 3cf85...025
AnonymBruker
Skrevet

WOW :)

Hvordan greide du å finne frem til de putene?

Brukte du google bildegjenkjenning til å søke etter puter med?

Anonymous poster hash: ad53f...bfd

Tragisk nok brukte jeg tid på å pløye igjennom nettbutikkene til de norske interiørforetningene jeg kom på. Og på Etsy søkte jeg på "graphic pillow" og lignende søk, hvor jeg fant den som var så og si helt lik. Fritidsproblemer på natta, jepp! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk nok brukte jeg tid på å pløye igjennom nettbutikkene til de norske interiørforetningene jeg kom på. Og på Etsy søkte jeg på "graphic pillow" og lignende søk, hvor jeg fant den som var så og si helt lik. Fritidsproblemer på natta, jepp! :laugh:

Ok. Takk for svar! Du er svært hjelpsom :)

Det er veldig fine putetrekk som du fant :)

Anonymous poster hash: ad53f...bfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...