Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #1 Del Skrevet 11. juni 2004 Kanskje et dumt spørsmål? men jeg skal altså pusse opp badet mitt fra bunnen. Varmekabler, fliser, ny do, møbler osv. Må man være lenge uten tilgang på do eller kan den bli stående under oppussing. Har ikke mulighet for å låne toalett hos naboer eller kjente. Så dette er litt prekært. Kan jo liksom ikke sitten en uke uten toalett. Hva gjør man i sånne situasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2004 #2 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har hatt toalettet stående når jeg har pusset opp bad. Det blir tatt bort under støping og flislegging selvfølgelig, men står ellers løst på plassen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2004 #3 Del Skrevet 11. juni 2004 Vi skal pusse opp badet om en stund, og har vurdert å legge opp et ekstra toalett i kjellern, evt. la den stå så lenge som mulig. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 12. juni 2004 #4 Del Skrevet 12. juni 2004 Evt. har du en tissebøtte ( :o ) hvor du gjør det aller viktigste, og kommer deg til et senter eller restaurant i nærområdet ditt når du trenger å gjøre store ting... Husk det blir bare en uke eller så med stress - men så får du det nydelige badet!!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. juni 2004 #5 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg hadde også gått for ei tissebøtte og butikkbesøk. Det varer jo kun noen dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #6 Del Skrevet 13. juni 2004 Takk for alle tips. Ja det blir sannsynligvis dobøtte da og noen raske ærender til et senter i nærheten. Ser det for meg..spurte avgårde på sykkelen tidlig hver morgen blå i ansiktet. Hjem igjen med et salig smil om munnen. Gjett om naboen kommer til å lure den uka der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå