AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei det har blitt sånn at min ex mann vil tilbake til meg og dattera vår.Er litt usikker og trenger flere synspunkt .... Vi har vært borte fra hverandre i litt over 18 mnd....( men på en måte føler jeg at det aldri ble helt slutt mellom oss.Vi ble ikke skilt , han nevnte i januar at han skulle søke separasjon.)må legge til også at det var jeg som flyttet fra han... I januar var det jeg som spurte om han kunne tenke seg å bli sammen med meg igjen og han svarte nei!Men etter det har det skjedd en del ting hvor han blant annet mistet moren sin for to uker siden og etter dette har vi kommet veldig nær hverandre...setter utrolig stor på alle svarene jeg får...Anonymous poster hash: 69e07...6a2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Anbefaler å ikke gjøre det. Du gikk av en grunn. Han sa nei i januar av en grunn. Nå er han utenfor pga moren, og du synes synd på ham. Dere har vært uten intimkontakt lenge, og nyter det. Hadde dere to vært liv laga hadde dere ikke brutt i 18 mnd. Det er helt naturlig å etterhvert glemme alt det vonde og lengte etter det gode, når man har gått lange perioder uten å ha et genuint intimt forhold til noen ny, så ser man seg tilbake og idealiserer. Man savner _noen_, men dette er sjelden eksen man selv valgte å gå ifra. Blir dere sammen kommer dere fort tilbake i gamle mønstre, og du vil angre. Mitt tips: vær venner med eksen, og finn deg en ny kjæreste. Anonymous poster hash: 32e85...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå