AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Er det noen utesteder i Oslo som det er lettere å få kontakt med damene. ? Er en mann på 45 år. Har hørt mye om "3 brødre", eller er det andre barer som er aktuelle. Der er det mest turister. Så de har vel et hotellrom man kan dra til. Anonymous poster hash: 348ad...6c1
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #22 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Ok, vi vet alle det enkle faktum at det er letter for jenter å få napp på byen, fordi vi karane er så enkle å ha med å gjøre. Men hvordan vil du si det er enklest å få napp på byen som mann? Hvordan liker du at en f.eks. introduseres osv.? Gå ut på byen med noen som kan sjekking og ser hva de gjør, eventuelt bare se hva folk du ikke kjenner gjør. Så må du selvsagt tørre å gjøre noe selv. Litt skeptisk til å stole for mye på råd fra damer. Endret 5. mai 2014 av Steamboat
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #23 Skrevet 5. mai 2014 Gå ut på byen med noen som kan sjekking og ser hva de gjør, eventuelt bare se hva folk du ikke kjenner gjør. Så må du selvsagt tørre å gjøre noe selv. Litt skeptisk til å ta råd fra damer Kan være lurt, men så bør også ta det med en klype salt - det som fungerer for andre fungerer ikke nødvendigvis for deg, kommer helt an på fremtoningen og utstrålingen din ellers. Anonymous poster hash: 34b4d...241
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #24 Skrevet 5. mai 2014 Hehe, gullkorn av et innlegg. Men ikke enig i at det aldri har noe å si hva man sier. Som i det tidligere innlegget kan det være ganske fullt mange steder i Oslo, da har man gjerne lite armsleng og det hele blir mer intimt, så det verbale kan av erfaring telle en del. PUA bare tull? Ikke helt enig der heller, ingen som sier at man trenger å benytte seg av det som en fullblods PUA. Mye av det handler nettopp om å bli mer selvsikker, at en avvisning ikke er verdens undergang og gi seg selv en positiv feedback loop. Og det gjør også at man ikke trenger å stresse så mye med det, man bare ser hvordan det utvikler seg og fokuserer heller på øyeblikket, prosessen er en del av målet, ikke bare det endelige målet - om det er å ta henne med hjem. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Joda, selvsagt skal du ikke stikke huet frem og spørre om hun vil sniffe sokkene dine, men min erfaring er at damer sjeldent bryr seg veldig om hva du sier. Jeg fikk med meg hele to damer hjem en gang ved å stille meg mellom dem og si "tror dere de serverer pølse her, eller? Har jævla lyst på pølse." Og med å gi faen i PUA mener jeg den delen som gir råd som å fornærme jenta og deretter komplimentere puppene hennes, ikke peptalken du kan finne i hvilken som helst selvhjelpsbok. PUA er et ganske patetisk konsept i seg selv, og de fleste av utføringene er rent latterlige. Det beste er å holde det enkelt. De færreste menn er gode nok sosiopater til å kunne forutse en kvinnes neste trekk og dermed kunne ha ti kommentarer parat som gjør at hun flerrer av seg trusa på stedet. Men skal du først begynne å lese PUA-litteratur, er første råd å legge igjen boka hjemme. Jeg så nemlig en fyr en gang som trakk opp boka fra innerlomma og leste febrilsk mens svetten piplet frem hver gang en dame forlot ham med en blanding av frykt og avsky i blikket. Da har du feilet. Anonymous poster hash: f58b6...fac 1
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #25 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Kan være lurt, men så bør også ta det med en klype salt - det som fungerer for andre fungerer ikke nødvendigvis for deg, kommer helt an på fremtoningen og utstrålingen din ellers. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Ja, sikkert flere måter å sløye katten på. Endret 5. mai 2014 av Steamboat
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #26 Skrevet 5. mai 2014 Gå ut på byen med noen som kan sjekking og ser hva de gjør, eventuelt bare se hva folk du ikke kjenner gjør. Så må du selvsagt tørre å gjøre noe selv. Litt skeptisk til å stole for mye på råd fra damer. Sett noen som har vert ganske gentleman aktig, men tydeligvis i følge jentene her, er ikke det så tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 Joda, selvsagt skal du ikke stikke huet frem og spørre om hun vil sniffe sokkene dine, men min erfaring er at damer sjeldent bryr seg veldig om hva du sier. Jeg fikk med meg hele to damer hjem en gang ved å stille meg mellom dem og si "tror dere de serverer pølse her, eller? Har jævla lyst på pølse." Og med å gi faen i PUA mener jeg den delen som gir råd som å fornærme jenta og deretter komplimentere puppene hennes, ikke peptalken du kan finne i hvilken som helst selvhjelpsbok. PUA er et ganske patetisk konsept i seg selv, og de fleste av utføringene er rent latterlige. Det beste er å holde det enkelt. De færreste menn er gode nok sosiopater til å kunne forutse en kvinnes neste trekk og dermed kunne ha ti kommentarer parat som gjør at hun flerrer av seg trusa på stedet. Men skal du først begynne å lese PUA-litteratur, er første råd å legge igjen boka hjemme. Jeg så nemlig en fyr en gang som trakk opp boka fra innerlomma og leste febrilsk mens svetten piplet frem hver gang en dame forlot ham med en blanding av frykt og avsky i blikket. Da har du feilet. Anonymous poster hash: f58b6...fac Hvorvidt hun bryr seg kommer litt an på type sted, klokkeslett og andre faktorer - senere på kvelden (og når folk generelt sannsynligvis har fått i seg litt mer) så kan man nok enklere lande noen gullkorn enn tidligere Det du tenker på er dette med ulike push/pull teknikker. Mitt inntrykk er dog ikke at de fleste benytter seg av det, hvertfall ikke like aktivt som bøkene skal ha det til, det er bare det at det er de som er mest synlige. Resten av "røkla" bruker det til dels som selvhjelpsteori som du selvsagt kan finne andre steder. Fordelen med (noe) av PUA litteraturen er dog at det tar for seg en del konkrete eksempler som gjør kan gjøre innfallsvinkelen til slik litteratur litt enklere. Ellers er det i overkant ambisiøst å forsøke å forutse alle trekk. I spillteori er det ingen som greier å forutsi alle motparters trekk uansett, på et eller annet tidspunkt får man et mottrekk (i dette tilfellet en kommentar) som man ikke har forutsett og poenget er da hvordan man forholder seg til dette. Selvfølgelig er det meningløst å ha med seg en PUA håndbok på byen. Da har man misforstått totalt. Anonymous poster hash: 34b4d...241
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 Ja sikkert flere måter å sløye katten på. Lol. Men ja, det er det. Anonymous poster hash: 34b4d...241
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #29 Skrevet 5. mai 2014 Sett noen som har vert ganske gentleman aktig, men tydeligvis i følge jentene her, er ikke det så tiltrekkende. Kommer helt an på stilen din og hva du utstråler ellers. Trenger ikke nødvendigvis å være feil, men ikke bland det med unnvikenhet. "Gentleman" og unnvikenhet er på ingen måte det samme. Anonymous poster hash: 34b4d...241
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #30 Skrevet 5. mai 2014 Menn som går på byen kun for å få seg et ligg er p a t e t i s k e. Anonymous poster hash: 2e484...12f
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #31 Skrevet 5. mai 2014 Kommer helt an på stilen din og hva du utstråler ellers. Trenger ikke nødvendigvis å være feil, men ikke bland det med unnvikenhet. "Gentleman" og unnvikenhet er på ingen måte det samme. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Å være gentelman er ikke det samme som å være nervøs nei. Det er å være respektabel og snill mot ei jente du liker.
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #32 Skrevet 5. mai 2014 Menn som går på byen kun for å få seg et ligg er p a t e t i s k e. Anonymous poster hash: 2e484...12f Det er ikke bare det vi prater om her Å få napp. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #33 Skrevet 5. mai 2014 Å være gentelman er ikke det samme som å være nervøs nei. Det er å være respektabel og snill mot ei jente du liker. Jepp, men det trenger fortsatt ikke være unnvikenhet/nervøsitet. Problemet er at mange i Norge tror det å være respektabel er det samme som unnfallenhet og at det er derfor man skal være "drittsekk". Og det kan fungere å kjøre "drittsekk-stil" om man behersker det, men om deg ikke er "deg" så får man også de damene man fortjener. Anonymous poster hash: 34b4d...241
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #34 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Sett noen som har vert ganske gentleman aktig, men tydeligvis i følge jentene her, er ikke det så tiltrekkende. Som jeg skrev ovenfor det er mange måter å sløye katten. Nå er ikke jeg noen autoritet på sjekking, men tror det viktigste er å finne damer som ser ut som om de er interessert og å tørre å prøve seg. When in doubt, always kiss the girl som de sier. Endret 5. mai 2014 av Steamboat
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #35 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Jepp, men det trenger fortsatt ikke være unnvikenhet/nervøsitet. Problemet er at mange i Norge tror det å være respektabel er det samme som unnfallenhet og at det er derfor man skal være "drittsekk". Og det kan fungere å kjøre "drittsekk-stil" om man behersker det, men om deg ikke er "deg" så får man også de damene man fortjener. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Har aldri møtt noen som har tenkt slik ..., du er lita er du ikke det. Da er ikke guttene så voksne. Endret 5. mai 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #36 Skrevet 5. mai 2014 Har aldri møtt noen som har tenkt slik ... Finnes faktisk en del av de er mitt inntrykk. "Å, jeg får aldri napp så da må jeg være skikkelig drittsekk neste gang" kommentarer hører jeg og leser jeg jo i en del sammenhenger. Men når man spør de om hvorfor så har de jo da nesten stått i hjørnet på utestedet hele kvelden, og det er klart at da blir det jo ikke noe - hverken ons eller nye bekjentskaper. Anonymous poster hash: 34b4d...241 1
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #37 Skrevet 5. mai 2014 Finnes faktisk en del av de er mitt inntrykk. "Å, jeg får aldri napp så da må jeg være skikkelig drittsekk neste gang" kommentarer hører jeg og leser jeg jo i en del sammenhenger. Men når man spør de om hvorfor så har de jo da nesten stått i hjørnet på utestedet hele kvelden, og det er klart at da blir det jo ikke noe - hverken ons eller nye bekjentskaper. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Har ikke hørt slike historier, men du er vel ei lita jente er du ikke det? Da er ikke guttene så gamle enda og kan sikkert tenke slik, men de blir jo eldre. Over 18 begynner de å tenke annerledes.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #38 Skrevet 5. mai 2014 Har ikke hørt slike historier, men du er vel ei lita jente er du ikke det? Da er ikke guttene så gamle enda og kan sikkert tenke slik, men de blir jo eldre. Over 18 begynner de å tenke annerledes. Nei, jeg er mann. Men du har rett i at det er færre jo høyere alder, men fortsatt noen som henger igjen. Anonymous poster hash: 34b4d...241
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #39 Skrevet 5. mai 2014 Nei, jeg er mann. Men du har rett i at det er færre jo høyere alder, men fortsatt noen som henger igjen. Anonymous poster hash: 34b4d...241 Vel, da trenger de et kurs sosial forståelse. Det er jo en selvfølge at ingen liker de som er stygge mot deg eller andre. Sånne bad boys. Jeg trollet en gang i en tråd om det, at jeg skulle ønskte å lære hvordan jeg skulle være bad boy. Hun jeg skrev med ville at jeg skulle til psykolog, men han kunne jo ikke lære meg å være bad boys, så han ville jeg ikke til 1
Gjest Hyssingen Skrevet 5. mai 2014 #40 Skrevet 5. mai 2014 Få meg til å le, da er jeg 60% på gli allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå