Gå til innhold

Hvordan få napp på byen (om du er mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da trenger de et kurs sosial forståelse. Det er jo en selvfølge at ingen liker de som er stygge mot deg eller andre. Sånne bad boys. Jeg trollet en gang i en tråd om det, at jeg skulle ønskte å lære hvordan jeg skulle være bad boy. Hun jeg skrev med ville at jeg skulle til psykolog, men han kunne jo ikke lære meg å være bad boys, så han ville jeg ikke til :fnise:

Stemmer det. Men så er det også forskjell på å være virkelig drittsekk og "badboy". PUA badboys mener det egentlig ikke men bruker det som et mer eller mindre humoristisk spill med glimt i øyet. Men skal man kjøre dette må man ha anlegg for det samt en god del øvelse, og siden man balanserer sarkasmen på en knivegg så vil man gå på trynet noen ganger. For de fleste tipper jeg det fungerer bedre med "old school".

Anonymous poster hash: 34b4d...241

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Få meg til å le, da er jeg 60% på gli allerede.

Men hva med utestedene hvor det er mye støy, hva er trikset der?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorvidt hun bryr seg kommer litt an på type sted, klokkeslett og andre faktorer - senere på kvelden (og når folk generelt sannsynligvis har fått i seg litt mer) så kan man nok enklere lande noen gullkorn enn tidligere ;)

Det du tenker på er dette med ulike push/pull teknikker. Mitt inntrykk er dog ikke at de fleste benytter seg av det, hvertfall ikke like aktivt som bøkene skal ha det til, det er bare det at det er de som er mest synlige. Resten av "røkla" bruker det til dels som selvhjelpsteori som du selvsagt kan finne andre steder. Fordelen med (noe) av PUA litteraturen er dog at det tar for seg en del konkrete eksempler som gjør kan gjøre innfallsvinkelen til slik litteratur litt enklere. Ellers er det i overkant ambisiøst å forsøke å forutse alle trekk. I spillteori er det ingen som greier å forutsi alle motparters trekk uansett, på et eller annet tidspunkt får man et mottrekk (i dette tilfellet en kommentar) som man ikke har forutsett og poenget er da hvordan man forholder seg til dette.

Selvfølgelig er det meningløst å ha med seg en PUA håndbok på byen. Da har man misforstått totalt.

*riste deg kraftig i skuldrene*

Slapp av, mann. Ikke overanalyser så jævlig. Ikke tenk så mye over klokkeslett og hva du leste i en eller annen artikkel om kvinner eller her på KG for den saks skyld. Ikke ta alt så veldig alvorlig. Om du tenker slik som dette når du er ute for å sjekke damer er det ikke rart de finner deg kjedelig.

Hør. Neste gang du er på byen, se deg ut en dame, gå rolig bort til henne, fang blikket hennes og smil såvidt før du spør om hun har et kart. Når hun ser rart på deg, forklarer du at du har gått deg vill i øynene hennes. Så smiler du litt igjen, som om du er små-klein, men egentlig er du ikke det. Gi en god faen i at du nettopp serverte henne tidenes teiteste sjekkereplikk eller at sjansen er stor for at hun tenker at du er lettere tilbakestående. Sjekking er 85% hvordan du fremstår. De resterende prosentene er "ikke fortell henne om hva fisen din lukter."

Anonymous poster hash: f58b6...fac

AnonymBruker
Skrevet

Pleier som regel å bli med dem som er høy, med hår på hodet og fine tenner, og på en måte frekk...

for kjærester er det motsatt, foretrekker litt forsiktige gutter som ikke er så opptatt av sex.

Anonymous poster hash: 3d7fc...664
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*riste deg kraftig i skuldrene*

Slapp av, mann. Ikke overanalyser så jævlig. Ikke tenk så mye over klokkeslett og hva du leste i en eller annen artikkel om kvinner eller her på KG for den saks skyld. Ikke ta alt så veldig alvorlig. Om du tenker slik som dette når du er ute for å sjekke damer er det ikke rart de finner deg kjedelig.

Hør. Neste gang du er på byen, se deg ut en dame, gå rolig bort til henne, fang blikket hennes og smil såvidt før du spør om hun har et kart. Når hun ser rart på deg, forklarer du at du har gått deg vill i øynene hennes. Så smiler du litt igjen, som om du er små-klein, men egentlig er du ikke det. Gi en god faen i at du nettopp serverte henne tidenes teiteste sjekkereplikk eller at sjansen er stor for at hun tenker at du er lettere tilbakestående. Sjekking er 85% hvordan du fremstår. De resterende prosentene er "ikke fortell henne om hva fisen din lukter."

Du ser ikke forskjell på en diskusjon av temaet og hva jeg personlig gjør i en sjekkesituasjon?

Dette var ikke en beskrivelse av en personlig in situ erfaring men generelle betraktninger rundt temaet :)

Og generelt er ikke ting som klokkeslett og hva slags type sted uvesentlige.

Men ja, personlig er jeg enig, og det er den stilen jeg personlig liker best og det er ikke så vanskelig.

Gjest Hyssingen
Skrevet (endret)

Men hva med utestedene hvor det er mye støy, hva er trikset der?

Blir ikke med noen hjem hvis jeg ikke har snakket litt med dem først, så sjelden jeg drar på veldig bråkete steder. Er lettest å plukke opp damer sent på kvelden, på roligere utesteder/puber. Ellers får du begynne å røyke, da jeg røyket var det egentlig kun på røykehjørnene jeg ble "kjent" med fyrer. Der virker det som om gutta (eller/og jentene) lettere mønstrer opp litt ekstra selvtillit fordi de vet at de bare trenger sjarmere den tiden det tar å ta en røyk, og de har en unnskyldning til å snakke med den samme jenta/guttem senere ved å bruke linja "vil du bli med ut å ta en røyk til"

Sier hun ja da, så vet du har sjarmert henne :)

gikk nettopp opp for meg at jeg ikke har blitt med noen hjem etter at jeg sluttet å røyke... må visst begynne igjen...

Endret av uAnonymbruker
AnonymBruker
Skrevet

Du ser ikke forskjell på en diskusjon av temaet og hva jeg personlig gjør i en sjekkesituasjon?

Dette var ikke en beskrivelse av en personlig in situ erfaring men generelle betraktninger rundt temaet :)

Og generelt er ikke ting som klokkeslett og hva slags type sted uvesentlige.

Men ja, personlig er jeg enig, og det er den stilen jeg personlig liker best og det er ikke så vanskelig.

Selvsagt gjør jeg det. Men hvordan folk reagerer til sleivspark i forhold til egne sjekkevaner er som regel en grei pekepinn på hvordan de reagerer når de blir avvist også.

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Blir ikke med noen hjem hvis jeg ikke har snakket litt med dem først, så sjelden jeg drar på veldig bråkete steder. Er lettest å plukke opp damer sent på kvelden, på roligere utesteder/puber. Ellers får du begynne å røyke, da jeg røyket var det egentlig kun på røykehjørnene jeg ble "kjent" med fyrer. Der virker det som om gutta (eller/og jentene) lettere mønstrer opp litt ekstra selvtillit fordi de vet at de bare trenger sjarmere den tiden det tar å ta en røyk, og de har en unnskyldning til å snakke med den samme jenta/guttem senere ved å bruke linja "vil du bli med ut å ta en røyk til"

Sier hun ja da, så vet du har sjarmert henne :)

gikk nettopp opp for meg at jeg ikke har blitt med noen hjem etter at jeg sluttet å røyke... må visst begynne igjen...

Takk.

Endret av Steamboat
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt gjør jeg det. Men hvordan folk reagerer til sleivspark i forhold til egne sjekkevaner er som regel en grei pekepinn på hvordan de reagerer når de blir avvist også.

Det kan ha en sammenheng ja, men hva er egentlig en sjekkevane? For de som ønsker å prøve ut forskjellige stiler i forskjellige sammenhenger så koster det faktisk ikke mye å være litt bevisst på den sosiale konteksten. Bare ikke stå og les i boka samtidig ;)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Takk.

Og nå er jeg ikke kul lenger, og jeg blir aldri kjent med nye folk!

Fa*n, det gikk meg hus forbi da jeg sluttet. Hadde bare kols, kreft og økonomi i tankene.

Men kan også være fordi jeg har blitt gammel og bor langt inni skogen.

AnonymBruker
Skrevet

Fa*n, det gikk meg hus forbi da jeg sluttet. Hadde bare kols, kreft og økonomi i tankene.

Men kan også være fordi jeg har blitt gammel og bor langt inni skogen.

Huff. Håper du er frisk nå, hvertfall friskere?

Gjest Steamboat
Skrevet

Pappa sa alltid at jeg måtte ta et bevisst valg på det der. Man kan ikke få i både pose og sekk.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Huff. Håper du er frisk nå, hvertfall friskere?

Frisk?

Jeg har aldri vært syk.

Skrevet

Vet iallefall noen ting som absolutt ikke funker. Ikke vær sørpe knestående full, ikke ha øya nedi i kløfta, ikke grafs...

Enig i det, men det er jo mange kvinner som går på byen, ikke akkurat kledd som Mor Theresa. Det er ikke tilfeldig hva de har på seg. De vil at gutta skal beundre de flotte puppene i den "tilfeldigvis" nedringede blusen eller de flotte bena i det korte skjørtet. Det er et sp. om å "vise frem varene" for damene og. At gutta må undersøke varene ila kvelden på ulike måter er ikke unaturlig. Eller hur?

Skrevet

Enig i det, men det er jo mange kvinner som går på byen, ikke akkurat kledd som Mor Theresa. Det er ikke tilfeldig hva de har på seg. De vil at gutta skal beundre de flotte puppene i den "tilfeldigvis" nedringede blusen eller de flotte bena i det korte skjørtet. Det er et sp. om å "vise frem varene" for damene og. At gutta må undersøke varene ila kvelden på ulike måter er ikke unaturlig. Eller hur?

Går ann å se diskret, behøver ikke ligge med øya nede i utringningen og sikle :-)
Annonse
Gjest Leo Nardo
Skrevet

"The hungry don't get fed"

De som ikke er desperate etter å få sex og er komfortable uansett hva som skjer har som regel størst hell, skjønt det kan hjelpe å være litt pågående også (noe jeg sjeldent har interesse av å være).

Kan være en ond sirkel å bryte for de som ikke har pult på denne siden av tusentallet.

:)

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Er jo nettopp dette som er så latterlig frustrerende for oss menn. Damene VET nøyaktig til fingerspissene hvordan de skal kle seg og friste på seg gutta...Dette gjøres bevisst! Problemet ligger jo i det at damene syntes det er griseekkelt når "feil mann" sikler på dem! Hadde Brad Pitt stått å stirret 5 cm fra puppene dems ville de selvsagt syntes at det er HEEEELT GREIT! Men om en beskjeden litt mindre heldig kar skulle be om en dans, vil ørene flagre og klinge de neste 24 timene! (Vær vennlig å si imot om du 100% helhjertet mener det motsatte)

Det forventes at vi skal ta initsiativet og dermed er det oss som sitter med svarteper dersom dama ikke er interessert.

Kjønsmarkedet er totalt fucka i verden om dagen.....Det burde vært likestillt.

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig.. Fortell så mye piss at du tror på det selv.

Oppriktig er gøy det, får sikkert noen nye venner også.

Gi totalt faen i jentene og fortell dem hva dem vil høre og bare vær med på leken og du får pult

Test selv. Kvinnfolk er så enkle at dem tror på løgn etter løgn.

Intelligens er når du skjønner at han karen du har kjent i 2 timer som skryter deg opp i skyene og får deg til å føle deg spesiell har en agenda, heldighvis er det mange dumme naut i dette landet..

Ahhh, den forbudte ærlige brutaliteten. Jeg skulle til å skrive et innlegg med litt mer "klasse", men da jeg leste ditt forsto jeg at ærlighet varer lengst, dvs. vært ærlig om at man må lyve for å få fitte.

Sikkert noen "konger på byen" her som er for stolte til å innrømme det, men pissprating funker alltid. Ikke på alle selvsagt, men på veldig mange. Jeg er ikke en såkalt player i den forstand at jeg skiller meg betraktelig ut i flokken, men jeg vet alltid hva jeg skal si og på den måten får jeg mest fitte i gjengen. Selv om du vanligvis ikke har så mye selvtilitt, er det bare å skru den på full guffe når du er på byen, og det vil gi fuktige resultater.

Når man etter hvert er trygg nok på sitt spill er det bare å prøve seg på damer som er "out of my league", og det går også veldig lett, for de forventer ofte ikke at en som meg (en helt vanlig gutt) skal prøve seg på dem. Og man må selvsagt strø på med litt humor også, da blir de fort semiblaute mellom beina.

PS! Dette er kun et tips for å få fitte (eller anal), og funker dårlig om du vil ha kjæreste. Men for å bare dyppe kjøttfløyta på en fredags kveld er detter veien å gå. Det går kanskje litt tregt de første gangene, men det er bare å kjøre på og ha troa ;)

Hilsen

"The" Pussy Master, hehehe

Anonymous poster hash: 65896...0c4

AnonymBruker
Skrevet

Ahhh, den forbudte ærlige brutaliteten. Jeg skulle til å skrive et innlegg med litt mer "klasse", men da jeg leste ditt forsto jeg at ærlighet varer lengst, dvs. vært ærlig om at man må lyve for å få fitte.

Sikkert noen "konger på byen" her som er for stolte til å innrømme det, men pissprating funker alltid. Ikke på alle selvsagt, men på veldig mange. Jeg er ikke en såkalt player i den forstand at jeg skiller meg betraktelig ut i flokken, men jeg vet alltid hva jeg skal si og på den måten får jeg mest fitte i gjengen. Selv om du vanligvis ikke har så mye selvtilitt, er det bare å skru den på full guffe når du er på byen, og det vil gi fuktige resultater.

Når man etter hvert er trygg nok på sitt spill er det bare å prøve seg på damer som er "out of my league", og det går også veldig lett, for de forventer ofte ikke at en som meg (en helt vanlig gutt) skal prøve seg på dem. Og man må selvsagt strø på med litt humor også, da blir de fort semiblaute mellom beina.

PS! Dette er kun et tips for å få fitte (eller anal), og funker dårlig om du vil ha kjæreste. Men for å bare dyppe kjøttfløyta på en fredags kveld er detter veien å gå. Det går kanskje litt tregt de første gangene, men det er bare å kjøre på og ha troa ;)

Hilsen

"The" Pussy Master, hehehe

Anonymous poster hash: 65896...0c4

Kjenner jeg blir kvalm av innlegget ditt. Jeg tiltrekkes av bad-boys, men hele måten du ordlegger deg på her de bare nasty.

Anonymous poster hash: 348ad...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Er jo nettopp dette som er så latterlig frustrerende for oss menn. Damene VET nøyaktig til fingerspissene hvordan de skal kle seg og friste på seg gutta...Dette gjøres bevisst! Problemet ligger jo i det at damene syntes det er griseekkelt når "feil mann" sikler på dem! Hadde Brad Pitt stått å stirret 5 cm fra puppene dems ville de selvsagt syntes at det er HEEEELT GREIT! Men om en beskjeden litt mindre heldig kar skulle be om en dans, vil ørene flagre og klinge de neste 24 timene! (Vær vennlig å si imot om du 100% helhjertet mener det motsatte)

Det forventes at vi skal ta initsiativet og dermed er det oss som sitter med svarteper dersom dama ikke er interessert.

Kjønsmarkedet er totalt fucka i verden om dagen.....Det burde vært likestillt.

En beskjeden og ærlig fyr er i min verden mye mye bedre enn selvutnevnte supersjekkere !

Anonymous poster hash: 25d3e...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...