Gjest Leo Nardo Skrevet 6. mai 2014 #61 Skrevet 6. mai 2014 Ord i seg selv betyr egentlig svært lite, men energien og motivasjonen bak betyr alt. Om energi, kroppsspråk og det øvrige er bra, kan du bare gå bort og si: "btdsgdslkøds kløgkøldgs løgdsgsd" Hæ? "bsgdgsdgklø gdskløgdkslø kløgsdgsd" Eller du kan la være å si noe som helst og vente på at hun skal snakke. Det oppsto en uenighet mellom meg og en venn på fredag, så jeg var i et ganske dårlig humør når jeg var ute på byen. Jeg var i tillegg ute alene, noe som alltid er litt mer utfordrende. Etter å ha gått i motbakke hele kvelden endte jeg opp med å kline med en jente nær stengetid. Vi hadde gått ut for å ta en taxi, men plutselig var hun ikke komfortabel med å bli med meg hjem. Ikke ville hun møte meg neste dag heller. What the fuck did I do? Når jeg har en dårlig kveld, så merker jeg at uansett hva jeg sier og gjør blir som regel utfallet dårlig. Har jeg en bra kveld og er i godt humør, er jeg kun ute for å gi av meg selv og bryr meg ikke om jeg får meg noe i retur eller ikke. Jeg er dessverre inne i en litt dårlig slump nå om dagen. Vet ikke hva som har skjedd. Selv kantinedama som tidligere har elsket meg virker litt lunken. Er lunken overfor meg selv også.
Gjest Leo Nardo Skrevet 6. mai 2014 #62 Skrevet 6. mai 2014 Vedrørende å få med seg hjem noen fra byen kjører jeg grovt sett to ulike taktikker: a) Ekstremt direkte både verbalt og kroppslig. Holder rundt henne og er nær henne. Går for kysset etter noen minutter. Noen ganger kysser jeg henne før jeg har sagt noe som helst. Det vil si, det er ikke alltid jeg får det og hun trekker seg ofte unna første gang, men reaksjonen er ofte slik at jeg skjønner at hun er interessert, men "spiller sin rolle". Da fortsetter jeg bare å snakke et par minutter med god øyekontakt før jeg prøver igjen. Da går det som regel alltid. Så sier jeg, "Vi stikker hjem til meg." Dette kan ta alt fra under fem minutt til litt mer, men det går typisk veldig fort. Dette er jenter som er ute for å få seg et ligg. Er ikke noen ferdigheter involvert her. b) Fortsatt direkte, men her er jeg litt mer langsiktig og avslappet. Trekker meg litt tilbake og er ikke så pågående hele tiden. Bruker tid på å faktisk bli kjent med henne. Etter en tid sier jeg at jeg liker henne og har lyst til å invitere henne med ut en dag. Utveksler telefonnummer og sender henne kanskje en melding der og da: "Du er søt." Etter en stund kysser jeg henne. Er hun sammen med venninnene sine venter jeg som regel til vi er alene eller så tar jeg henne med til baren eller noe sånt. Tar det litt rolig med kyssingen og prøver å holde den på et minimum. Så sier jeg at vi stikker hjem til meg. Om jeg får litt motstand kjører jeg litt motsatt psykologi og sier noe som, "Du har rett, vi går litt for fort frem. Kanskje vi burde vente." Viser at det er helt i orden om hun ikke vil, men fortsetter samtidig å gjøre henne varm. Så ender det enten med at vi stikker hjem til meg eller så skiller vi lag med kontaktinformasjon utvekslet. Førstnevnte strategi fungerer fint på jenter som kun er ute for å få seg et ligg. Sistnevnte fungerer på jenter som er åpne for et ligg, men ikke like desperate som førstnevnte. Det var en gang jeg var sammen med en skikkelig "kristen" jente og jeg var 100% overbevist om at det aldri kom til å skje noe den kvelden, men etter at vennene hennes var gått og vi hadde klinet en stund, synes hun det var en god ide.
Gjest Idollet Skrevet 6. mai 2014 #63 Skrevet 6. mai 2014 5 minutter å få napp, 5 minutter hjem,1 minutt å kle av seg, 3 minutter sex, 2 minutter å få på henne klærne, 2 minutt ut og etter 5 minutter er jeg sovna
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #64 Skrevet 6. mai 2014 Ord i seg selv betyr egentlig svært lite, men energien og motivasjonen bak betyr alt. Om energi, kroppsspråk og det øvrige er bra, kan du bare gå bort og si: "btdsgdslkøds kløgkøldgs løgdsgsd" Hæ? "bsgdgsdgklø gdskløgdkslø kløgsdgsd" Eller du kan la være å si noe som helst og vente på at hun skal snakke. Det oppsto en uenighet mellom meg og en venn på fredag, så jeg var i et ganske dårlig humør når jeg var ute på byen. Jeg var i tillegg ute alene, noe som alltid er litt mer utfordrende. Etter å ha gått i motbakke hele kvelden endte jeg opp med å kline med en jente nær stengetid. Vi hadde gått ut for å ta en taxi, men plutselig var hun ikke komfortabel med å bli med meg hjem. Ikke ville hun møte meg neste dag heller. What the fuck did I do? Når jeg har en dårlig kveld, så merker jeg at uansett hva jeg sier og gjør blir som regel utfallet dårlig. Har jeg en bra kveld og er i godt humør, er jeg kun ute for å gi av meg selv og bryr meg ikke om jeg får meg noe i retur eller ikke. Jeg er dessverre inne i en litt dårlig slump nå om dagen. Vet ikke hva som har skjedd. Selv kantinedama som tidligere har elsket meg virker litt lunken. Er lunken overfor meg selv også. Opp med humøret JG, du er flink til å motivere andre men ser ut som du trenger litt motivasjon selv nå?Anonymous poster hash: ec219...9c3
Gjest Leo Nardo Skrevet 6. mai 2014 #65 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Opp med humøret JG, du er flink til å motivere andre men ser ut som du trenger litt motivasjon selv nå?Anonymous poster hash: ec219...9c3 JG? Har bare vært litt deprimert den siste tiden og tendert mot selvforakt, men jobber med det. Mulig jeg er manisk. Jeg fikk faktisk litt motivasjon og terapi av å skrive i denne tråden, da jeg erindret flere av mine ligg fra byen som faktisk har vært ganske bra når jeg tenker meg om. Men de var vel fulle og visste ikke bedre? Eller? Ser du? Perfeksjonistisk tankegang er et slit. Aldri finner jeg noe å glede meg over. Ting kan alltid gjøres bedre. Endret 6. mai 2014 av Leo Nardo
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #66 Skrevet 7. mai 2014 Kjenner jeg blir kvalm av innlegget ditt. Jeg tiltrekkes av bad-boys, men hele måten du ordlegger deg på her de bare nasty. Baby, mulig du blir kvalm. Men det er slik "bad boys" opererer på byen, til og med alle de du har spredd beina dine for... Jeg har vel kanskje røpet et "yrkeshemmelighet" blant "eliteknullerne" nå, men tviler på at fasaden vil rakne. Vi er så drevne i gamet at denne metoden fortsatt vil fungere. Vi prater piss et par timer og dere gir oss høne tilbake, er vel hva man kaller en "god deal" (for oss hvertfall) det PS! Don't hate da playa, hate da game. Sounds familiar? "The Pussy Master" Anonymous poster hash: 65896...0c4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #67 Skrevet 7. mai 2014 PS (igjen) Ikke ta dette personlig jenter, som jeg sa er dette måten man skaffer fitte på byen på. Når det gjelder kjærester er vi selvsagt snille og trofaste som puser - The Pussy Master Anonymous poster hash: 65896...0c4
Gjest Leo Nardo Skrevet 9. mai 2014 #68 Skrevet 9. mai 2014 Opp med humøret JG, du er flink til å motivere andre men ser ut som du trenger litt motivasjon selv nå?Anonymous poster hash: ec219...9c3 Kan informere om at humøret, sjarmen og selvtilliten nesten er tilbake for full styrke. Har hatt sterk morgenereksjon og godt humør nesten hver dag denne uken. I dag fikk jeg gratis mat med kantinedama som jeg gav videre til en narkoman kvinne på vei hjemover. Tror jeg tok noen jenter i å se på meg på skolen i dag også, men det er mulig det bare er innbilskheten som er tilbake.
Gjest Leo Nardo Skrevet 11. mai 2014 #69 Skrevet 11. mai 2014 Jeg lurer på om jeg kanskje gikk glipp av en ny bekjentskap i går? Stoppet en flott jente som kom gående forbi utestedet vi hadde vært på: "Jeg tror kanskje jeg skal følge deg hjemover." Flott jente: "Det må du gjerne gjøre, men kjæresten min venter på meg hjemme, så jeg vil ikke at du skal bli skuffet og kaste bort tiden din". Vi ble allikevel stående og snakke i kanskje et kvarters tid. God kjemi og hun virket oppriktig interessert i å snakke. Det endte med at jeg gav henne en klem og så sa hun "Kanskje vi sees igjen." Kameratene mine som hadde sett på avstand mente det var opplagt at hun ikke hadde kjæreste og at det bare var en refleks for å avvise en potensielt slitsom fyr. Ettersom jeg var rimelig beruset fikk jeg meg ikke til å tenke det selv og burde selvsagt ha spurt om hun faktisk hadde kjæreste på slutten. Var kanskje litt rart å bli stående så lenge om hun faktisk hadde en kjæreste som ventet. Men jeg tenker også at om hun ikke hadde det, så hadde jo hun hatt muligheten til å si det selv i etterkant, så jeg er ikke så sikker.
Pol Pot Skrevet 11. mai 2014 #70 Skrevet 11. mai 2014 Går ann å se diskret, behøver ikke ligge med øya nede i utringningen og sikle :Enig i det Enig i det. Det er snakk om å opptre diskre mens man er på "visningsrunde" og vurderer de ulike "prospektene". Ved gal oppførsel blir det trukket fra "markedet" for å bruke det bildet. Det er snakk om respekt begge veier. Ellers får man ikke tilslaget.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #72 Skrevet 11. mai 2014 Generelt: - Ha god holdning. - Ha et fast håndtrykk. - Kle deg bra - ikke altfor dresset opp, men et antrekk som passer deg bra og sitter fint. - Ha et åpent kroppsspråk. Om du ikke er naturlig utadvendt, ha mimikken til en som er det - en som prater med alle og alle kan prate med. - Dra ut med venner du kommer godt overens med og er komfortabel med, det vil hjelpe. Overfor en kvinne; - Det er ok å ta på henne. En hånd på korsryggen hennes viser selvtillit og litt seksuell interesse uten at det er invaderende. - Still spm. og lytt når hun prater. - Del dine positive sider uten å skravle eller dele alt. Hold litt igjen. La henne stille spm. tilbake der du kan svare og imponere. Det er bedre å fremstå som noen med mange opplevelser, suksess og historier som ikke trenger å brette ut alt med en gang. Slik fremstår du "bunnlos" - en som alltid har enda mer å tilby. Når en mann legger ut om sin suksess i det vide og det brede stopper det som regel der - han viser alle kortene med en gang. - Gi henne komplimenter, men bare genuine komplimenter. Du trenger ikke si alt du tenker, men alle liker å motta ros. Komplimenter fungerer bedre når du "baker dem inn", dvs. ikke sier rett ut hva du synes, men nevner det i en bisetning. Ett kompliment holder. Til slutt; ikke bli fullstendig demotivert av et avslag. Alle har forskjellig smak, så det er fullstendig mulig at du har fulgt "oppskriften" rett og ikke gjort noe galt men at du bare ikke er hennes type. Ikke bli sur eller lei deg, men gå tilbake til kameratene dine, ta en drink og slapp av. En positiv innstilling er key for å ha suksess. Anonymous poster hash: 80658...b0f
Gjest Sabrina Skrevet 11. mai 2014 #73 Skrevet 11. mai 2014 Helt ærlig.. Fortell så mye piss at du tror på det selv. Oppriktig er gøy det, får sikkert noen nye venner også. Gi totalt faen i jentene og fortell dem hva dem vil høre og bare vær med på leken og du får pult Test selv. Kvinnfolk er så enkle at dem tror på løgn etter løgn. Intelligens er når du skjønner at han karen du har kjent i 2 timer som skryter deg opp i skyene og får deg til å føle deg spesiell har en agenda, heldighvis er det mange dumme naut i dette landet..Anonymous poster hash: 66a29...ab4 Keep it classy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå