Gjest Idollet Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Ok, vi vet alle det enkle faktum at det er letter for jenter å få napp på byen, fordi vi karane er så enkle å ha med å gjøre. Men hvordan vil du si det er enklest å få napp på byen som mann? Hvordan liker du at en f.eks. introduseres osv.? Endret 4. mai 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Kommunisere og kurtisere. Ikke snakk om deg selv, vær interessert i kvinnen. Anonymous poster hash: 54532...e08 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=783043&page=1 Anonymous poster hash: 1bd2c...9ac
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Når jeg har begynt å kjenne alkoholrusen, så prater jeg med alt og alle som om det skulle vært den største selvfølge i verden. Synes ikke det er rart om fremmede kommer og prater med meg heller. Du kan jo bare gå bort til ei og si "Hei! Kan jeg sitte her?" eller "Hei! Vil du bli med bort og ta en drink?"(her må du spandere naturligvis). Spør så hva hun heter og hva hun driver med? Utveksle litt kort og enkel info om hverandre. Hvem hun er med i kveld?(Da finner du kanskje ut om hun er med en evt. kjæreste også). Anonymous poster hash: b5f90...3b1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Helt ærlig.. Fortell så mye piss at du tror på det selv. Oppriktig er gøy det, får sikkert noen nye venner også. Gi totalt faen i jentene og fortell dem hva dem vil høre og bare vær med på leken og du får pult Test selv. Kvinnfolk er så enkle at dem tror på løgn etter løgn. Intelligens er når du skjønner at han karen du har kjent i 2 timer som skryter deg opp i skyene og får deg til å føle deg spesiell har en agenda, heldighvis er det mange dumme naut i dette landet..Anonymous poster hash: 66a29...ab4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Blir sjelden med hjem, men blir sjarmert av gutter med selvtillit. En gang sa en kar til meg: "Hvis æ kysser dæ så blir du med hjem uansett" på grov nordlandsdialekt. Først avviste jeg han blankt, hvem sier sånne ting til random jenter? Men så utvekslet vi blikk hele kvelden. Han virket nesten som han ignorerte meg til tider. Noe som gjorde meg interessert. Hvorfor skulle han si noe sånt og så plutselig bare sende blikk av og til. Hjalp også at han var sinnsykt kjekk. Så helt på slutten av kvelden kom han bort til meg, dyttet meg inntil veggen og kysset meg. Så gikk vi sammen hjem til leiligheten hans. Etterpå sa han: "ka var det æ sa?". Han var kvalmt cocky, men med den dialekten og utseendet så funket det utrolig bra. Så oppskriften min er: vær veldig kjekk, veldig cocky og ha en deilig dialekt. Neida. Det funker vel å være interessert og hyggelig. Ikke oppfør deg som en dritt. Har hørt at det er det som fungerer for jenter flest, selv om asshole-stilen funker på meg. Anonymous poster hash: 348ad...6c1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Neida. Det funker vel å være interessert og hyggelig. Ikke oppfør deg som en dritt. Har hørt at det er det som fungerer for jenter flest, selv om asshole-stilen funker på meg.Anonymous poster hash: 348ad...6c1 Hehe, det er nok nettopp asshole-stilen som fungererer på jenter flest. Men ikke alle som tør å innrømme det. Anonymous poster hash: 0dbde...55c 2
Lady Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Kan skrive ned ting jeg ikke liker at menn på byen gjør : - Ikke snakk om eksen din - Ikke vær for innpåsliten - Ikke klå på meg med en gang - Ikke begynn å mas om at du vil dra hjem til meg eller deg etter vi har snakket sammen i 10min 2
Fuglen Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Kan skrive under på at bad boy-stilen fungerer på mange jenter. Det er jo tross alt også mange jenter som er på byen for å få seg et tilfeldig ligg også, og ikke ønsker å møte drømmeprinsen. 2
goldenstove Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg liker også den drittsekk-stilen. Har absolutt ikke en greie for bad boys, men hvis man bare vil ha et ligg syns jeg den tilnærmingen er mye mer ærlig. Hater den stilen som ab oppi her bruker, den med å bli rost opp i skyene etter å ha snakket i fem minutter. Det er falskt og ekkelt, og så veldig lett gjennomskuelig. Kan ikke se for meg annet enn at det kun funker på jenter/gutter med et sterkt behov for bekreftelse.
Hokus Pokus Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Det du sier betyr absolutt ingenting, men hvis du får kontroll på hvordan du sier det, hvordan du bærer deg selv og hvilken utstråling du gir, kan du få omtrent hvem som helst. Det har blitt forsket på og kommet fram til flere ganger at det du sier bare betyr ca 7% for tiltrekningen. Kroppsspråk er ca 55% og stemmebruken er 38%. Så kjør på og vær selvsikker og vis at du eier stedet, men ikke vær frekk
Pol Pot Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Er det noen utesteder i Oslo som det er lettere å få kontakt med damene. ? Er en mann på 45 år. Har hørt mye om "3 brødre", eller er det andre barer som er aktuelle.
Gjest Idollet Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Er det noen utesteder i Oslo som det er lettere å få kontakt med damene. ? Er en mann på 45 år. Har hørt mye om "3 brødre", eller er det andre barer som er aktuelle. Skulle ikke du vert gift nå? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Ta initiativ!! Kom bort å prat - vis interesse og gi gjerne hint om hva du vil (ser etter flørt/kjæreste/tilfeldig ligg). Anonymous poster hash: 8b3f7...2ed
Gjest Steamboat Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hva er sjansen for at du er villig til å ligge med en mann du kliner med på byen, og hva kan man gjøre for å øke oddsen? Endret 5. mai 2014 av Steamboat
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Skulle ikke du vert gift nå? Ikke meg du svarte, men på generelt grunnlag: Hvorfor skulle man nødvendigvis være gift? Kan hende man ikke har vært gift, er skilt, separert, enkemann etc. Ting skjer i løpet av livet. Men nok avsporinger. En ting som fungerer ganske enkelt: "Hei". Nei, det er ikke tull og med mindre det bare er søl som kommer ut av munnen når man har sagt hei så kan en jatte om ganske mye før det blir kleint. Ikke helt enig i Hokus Pokus, kommer f. eks an på hvor fullt det er på utestedet. Er det fullstappa som det er mange steder, så har man ikke nødvendigvis så stor plass til at man kan gi noe særskilt inntrykk av kroppsspråk og da teller det man sier en del etter min erfaring Anonymous poster hash: 34b4d...241
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 Ta dette fra en kvinne selv: Kvinner (og folk generelt) tror på det de vil tro. Ljug så du tror på det selv. Gi en god faen i avvisninger, vær selvsikker på grensen til høy på pæra, ha en nonchalant sjarm, men for all del, balanser det! "Slesk drittsekk" er ikke looken du skal gå for. Men en stødig selvsikkerhet, øyekontakt og en liten klype arroganse/kynisisme slår sjeldent feil. Se henne rolig i øynene, ikke på en vurderende måte, det er bare ekkelt - noen faller jo for det også, men det er damer som antakelig kommer til å henge seg på deg som en klegg og som vil ha planlagt stakittgjerdet i detalj før du rekker å komme første gangen - men heller jo dypere, jo bedre. Vis respekt. En person man først er litt usikker på om respekterer en men som viser seg å faktisk være både galant og imøtekommende smelter pikehjerter fort som fy. Drit i PUA-triksene. Det er bare mannsjåvinistisk tull. Dere må tro på det sjæl, gutta. Slapp av i skuldrene, ikke stress med å få deg et ligg, vær til stede i øyeblikket, fokuser på dama, og ikke overtenk. Det er ikke bare kvinnfolk som overanalyserer, nemlig, antallet "slik sjekker du damer"-artikler som finnes er bevis på det. Vi er ganske like som dere. Reflekter litt over hvilke mennesker som får deg til å føle deg trygg selv, og hva disse innehar som du kan bruke til din fordel. Hva samtaletema gjelder, det meste funker. Det er hvordan du serverer det som teller. Se det litt an - om dama er fnisete og lattermild kan det godt fungere med et cheesy sjekketriks, men generelt fungerer det veldig greit med en avslappet, interessert holdning og et "hei, kan jeg sitte her?" Skulle rista dere hardt i skuldra alle mann - dere menn stresser som regel for mye med disse greiene her. Ikke tenk så jævlig mye. Slapp av. Kos deg. Kan hende målet er å få deg et ligg, men gjør veien dit til en bra opplevelse. Damer er som regel hyggelige dyr. Hilsen den plagsomme lesba som stikker av med alle de streite jentene når dere snur ryggen til. Puslinger. Anonymous poster hash: f58b6...fac 1
Suusa Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 En mann med litt badboy attitude funker ofte. Men blir sjeldent med noen hjem uansett
Frisørdama Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Vet iallefall noen ting som absolutt ikke funker. Ikke vær sørpe knestående full, ikke ha øya nedi i kløfta, ikke grafs...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Ta dette fra en kvinne selv: Kvinner (og folk generelt) tror på det de vil tro. Ljug så du tror på det selv. Gi en god faen i avvisninger, vær selvsikker på grensen til høy på pæra, ha en nonchalant sjarm, men for all del, balanser det! "Slesk drittsekk" er ikke looken du skal gå for. Men en stødig selvsikkerhet, øyekontakt og en liten klype arroganse/kynisisme slår sjeldent feil. Se henne rolig i øynene, ikke på en vurderende måte, det er bare ekkelt - noen faller jo for det også, men det er damer som antakelig kommer til å henge seg på deg som en klegg og som vil ha planlagt stakittgjerdet i detalj før du rekker å komme første gangen - men heller jo dypere, jo bedre. Vis respekt. En person man først er litt usikker på om respekterer en men som viser seg å faktisk være både galant og imøtekommende smelter pikehjerter fort som fy. Drit i PUA-triksene. Det er bare mannsjåvinistisk tull. Dere må tro på det sjæl, gutta. Slapp av i skuldrene, ikke stress med å få deg et ligg, vær til stede i øyeblikket, fokuser på dama, og ikke overtenk. Det er ikke bare kvinnfolk som overanalyserer, nemlig, antallet "slik sjekker du damer"-artikler som finnes er bevis på det. Vi er ganske like som dere. Reflekter litt over hvilke mennesker som får deg til å føle deg trygg selv, og hva disse innehar som du kan bruke til din fordel. Hva samtaletema gjelder, det meste funker. Det er hvordan du serverer det som teller. Se det litt an - om dama er fnisete og lattermild kan det godt fungere med et cheesy sjekketriks, men generelt fungerer det veldig greit med en avslappet, interessert holdning og et "hei, kan jeg sitte her?" Skulle rista dere hardt i skuldra alle mann - dere menn stresser som regel for mye med disse greiene her. Ikke tenk så jævlig mye. Slapp av. Kos deg. Kan hende målet er å få deg et ligg, men gjør veien dit til en bra opplevelse. Damer er som regel hyggelige dyr. Hilsen den plagsomme lesba som stikker av med alle de streite jentene når dere snur ryggen til. Puslinger. Anonymous poster hash: f58b6...fac Hehe, gullkorn av et innlegg. Men ikke enig i at det aldri har noe å si hva man sier. Som i det tidligere innlegget kan det være ganske fullt mange steder i Oslo, da har man gjerne lite armsleng og det hele blir mer intimt, så det verbale kan av erfaring telle en del. PUA bare tull? Ikke helt enig der heller, ingen som sier at man trenger å benytte seg av det som en fullblods PUA. Mye av det handler nettopp om å bli mer selvsikker, at en avvisning ikke er verdens undergang og gi seg selv en positiv feedback loop. Og det gjør også at man ikke trenger å stresse så mye med det, man bare ser hvordan det utvikler seg og fokuserer heller på øyeblikket, prosessen er en del av målet, ikke bare det endelige målet - om det er å ta henne med hjem. Anonymous poster hash: 34b4d...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå