AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har etter jeg ble singel pådratt meg en "vane" med å alltid begynne å like menn jeg har hatt sex med. Jeg kan begynne å drive på med en fyr, så har vi sex og så bare baller det på seg masse følelser og så blir alt stress. Nå er det 3 år siden exen dro, og det var et destruktivt forhold som måtte ta slutt pga avstand osv. Nå har jeg siden den gang levd uten menn, men har de siste 2 årene virkelig prøvd å finne noen jeg kan bli bedre kjent med. Derfor laget jeg meg en bruker på sukker for 4 måneder siden, og jeg har siden den gang møtt en mann jeg ble veldig betatt av. Alt begynte med sex, men han tok kontakt igjen så alt utartet seg sakte men sikkert til noe mer. Jeg fortalte han tidlig at vi måtte være forsiktig med tanke på at jeg som alle andre kvinner kan få følelser når man har mye sex osv. Han ble derfor litt usikker og fortalte at han ikke var sikker på hvordan det kom til å bli osv. Jeg ble derfor veldig forsiktig med å sende han meldinger osv, men han klarte alltid å kontakte meg når jeg var svak(i fylla) så jeg havnet alltid hjemme til han. Ja, jeg veit at dette var veldig useriøst fra starten av, og at sex er bare sex osv. Men etter dette begynte ting å plutselig skje. Han begynte å invitere meg hjem til han, jeg møtte alle vennene hans, samt broren hans. Jeg ble introdusert og han fortalte meg hvor godt han likte meg osv. Jeg var enda litt skeptisk, men jeg valgte å stole på han. Derfor fortsatte jeg å ha sex med han der jeg overnattet atter en gang osv. Til slutt ble vi så kjent, vi startet å prate om familie, vi snakket om problemer og vi dro tilogmed på dass foran hverandre... Men jeg skjønte aldri hvor dette dro, så jeg spurte og da fortalte han at han likte meg, og at jeg var ei jente som han lett kunne ta med hjem til familien osv. Men hverdagen kom å han sendte meg ikke meldinger IGJEN, så jeg sendte han en melding og avsluttet alt, og han skrev et desperat melding tilbake. Jeg var sterk og ikke svarte, fordi jeg klarte ikke å føle meg "brukt" noe mer, da sex ikke førte til noe som helst. Plutselig kommer helgen å da tikker det inn meldinger om at jeg ikke må være så sur, og at jeg bare må ta meg en tur en dag osv. Så etter noen dager ble alt "fint" igjen, men vi fortsatte bare å ha sex og kontakt i helger samt noen hverdager på hans initiativ. Viktig å få med at han er sjefen, og at han innrømmer at han har behandlet meg dårlig og unnskylder seg for det. Når vi møttes forrige uke fortalte han meg at han var mer seriøs enn hva jeg kanskje trodde, og han han ønsket seg familie og barn. Han har også fortalt at han kjørte "badboy-taktikken" med meg, og at han angrer seg fordi det ikke funket. Nå har det vært mye fram og tilbake med han, og etter sist helg da vi kranglet men ordnet opp igjen med make up sex osv, så har jeg igjen følt meg tråkket på. Uka kom og jeg sendte han en melding jeg jeg forklarte at jeg var lei av å ha sex med han, for å så ikke høre noe fra han når uken kom. Og jeg forklarte han på en voksen måte at jeg respekterte folk, og at han måtte være forsiktig med å tråkke på følelsene til folk, da han rett og slett ikke har trodd at jeg har vært seriøs med han. Jeg ventet lenge på svar, og klokken 8 nesten morgen skrev han :" Det skjer dessverre hele tiden i dette landet. Og jeg synes du skal roe ned på å føle deg lite respektert, da det ikke er tilfellet:) Jeg skrev ikke noe tilbake, og jeg har enda ikke hørt noe fra han. Nå er jeg på en måte ferdig med han. Jeg er veldig lei meg, og jeg føler meg tom. Heldigvis er vi ikke venner på facebook, men jeg prøver alt jeg kan å glemme han. Enten så vil jeg at vi skal bli noe, men det skjer ikke. Eller så vil jeg ikke ha han i livet mitt. Hva tror dere? Hva er greia med han. Føler meg rett og slett skadet.. Tror ikke på kjærligheten lengre, og jeg føler skam og skyld. Anonymous poster hash: b92eb...10d
Wiola Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har selv vært der. Datet menn man føler seg usikker på, man blir forvirra fordi man er usikker på hvor man har dem, om det bare er sex eller om det er noe mer seriøst. Det er utrolig frustrerende, spesielt når man begynner å innse at man har følelser for fyren. Jeg data en fyr en periode som var utrolig vanskelig å tolke, han sa så mye fine ord osv. Virka som at han var interessert og ute etter noe seriøst basert på formuleringene hans. Jeg følte vi hadde en veldig god kjemi. Etterhvert merka jeg at det omtrent kun var jeg som tok initiativ, det eneste han tok initiativ til var sex. Jeg begynte å føle meg usikker, for hvordan skulle jeg tolke dette? Handlingene hans var veldig motstridende i forhold til det han utrykte verbalt (handlinger som initiativ etc). Han kunne forelså ting vi burde gjøre som å dra på hyttetur, tusenfryd etc, men han tok aldri INITIATIV til det. Jeg sluttet etterhvert å kontakte han for å se om han tok kontakt, han kontakta aldri meg igjen heller for annet enn sex (som jeg avslo), så der hadde jeg svaret mitt. Han var ikke interessert. Min erfaring er at om en fyr virkelig liker deg, så merker man det på handlingene, ikke ordene. Det er kanskje ikke så lett å se når man er midt oppi situasjonen, for "tenk om", "tenk hvis han gjorde/sa det fordi...", man overanalyserer og bruker mye energi på noe som man egentlig ikke burde bruke energi på. Hvis fyren virkelig liker deg vil du merke det, og du trenger ikke å bruke energi på å overanalysere og å være usikker. Han jeg dater nå merker jeg at virkelig liker meg. Handlingene samstemmer med det han sier, så det blir en fin helhet. Han tar intitativ til å finne på ting utenom sofakos, sender fine nattameldinger, ringer for å høre hvordan dagen har vært osv. Jeg føler meg ikke usikker og det er utrolig deilig. Ettersom dere har data en stund nå, og du fremdeles føler deg usikker så er mitt råd til deg å droppe det. Det er kjipt der og da, men du vil være taknemmelig for det i etterkant. Når en mann virkelig liker deg trenger du ikke å føle deg usikker. Og den badboy greia han kjørte på deg var bare tåpelig. Du kan finne bedre. Lykke til:) 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har selv vært der. Datet menn man føler seg usikker på, man blir forvirra fordi man er usikker på hvor man har dem, om det bare er sex eller om det er noe mer seriøst. Det er utrolig frustrerende, spesielt når man begynner å innse at man har følelser for fyren. Jeg data en fyr en periode som var utrolig vanskelig å tolke, han sa så mye fine ord osv. Virka som at han var interessert og ute etter noe seriøst basert på formuleringene hans. Jeg følte vi hadde en veldig god kjemi. Etterhvert merka jeg at det omtrent kun var jeg som tok initiativ, det eneste han tok initiativ til var sex. Jeg begynte å føle meg usikker, for hvordan skulle jeg tolke dette? Handlingene hans var veldig motstridende i forhold til det han utrykte verbalt (handlinger som initiativ etc). Han kunne forelså ting vi burde gjøre som å dra på hyttetur, tusenfryd etc, men han tok aldri INITIATIV til det. Jeg sluttet etterhvert å kontakte han for å se om han tok kontakt, han kontakta aldri meg igjen heller for annet enn sex (som jeg avslo), så der hadde jeg svaret mitt. Han var ikke interessert. Min erfaring er at om en fyr virkelig liker deg, så merker man det på handlingene, ikke ordene. Det er kanskje ikke så lett å se når man er midt oppi situasjonen, for "tenk om", "tenk hvis han gjorde/sa det fordi...", man overanalyserer og bruker mye energi på noe som man egentlig ikke burde bruke energi på. Hvis fyren virkelig liker deg vil du merke det, og du trenger ikke å bruke energi på å overanalysere og å være usikker. Han jeg dater nå merker jeg at virkelig liker meg. Handlingene samstemmer med det han sier, så det blir en fin helhet. Han tar intitativ til å finne på ting utenom sofakos, sender fine nattameldinger, ringer for å høre hvordan dagen har vært osv. Jeg føler meg ikke usikker og det er utrolig deilig. Ettersom dere har data en stund nå, og du fremdeles føler deg usikker så er mitt råd til deg å droppe det. Det er kjipt der og da, men du vil være taknemmelig for det i etterkant. Når en mann virkelig liker deg trenger du ikke å føle deg usikker. Og den badboy greia han kjørte på deg var bare tåpelig. Du kan finne bedre. Lykke til:) Tusen takk for svar. Bare synd jeg fikk 1 svar bare, så håper noen flere kan kaste seg med på denne. Det enste jeg ikke skjønner men han jeg datet var at han alltid hadde meg der, men når jeg begynte å forlange så bare sluttet alt mellom oss... Altså, han liker meg, og han har snakket om at han ønsker seg familie og slikt. Jeg er litt yngre enn han, men vi er to forskjellige plasser i livet.. Uansett, hva tror du han mener med det han skrev? Ja, jeg er ferdig med han. Jeg har slettet han fra livet mitt, og jeg skal ikke ha noen kontakt med han. Føler meg ødelagt. Anonymous poster hash: b92eb...10d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hvor mange "fuck buddies" har du hatt? Og hvor gammel er du? Jo flere, desto mer skadet blir du. Det er vanlig å ha en eller to og det er vanskelig når du blir forelsket. Jeg hadde en da jeg var 18 og det var hardt, men jeg innså idiotien og kom meg videre. Etter en viss periode uten kontakt legger man det bak seg, som alle brudd. Anonymous poster hash: e15d4...fff
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Hvor mange "fuck buddies" har du hatt? Og hvor gammel er du? Jo flere, desto mer skadet blir du. Det er vanlig å ha en eller to og det er vanskelig når du blir forelsket. Jeg hadde en da jeg var 18 og det var hardt, men jeg innså idiotien og kom meg videre. Etter en viss periode uten kontakt legger man det bak seg, som alle brudd. Anonymous poster hash: e15d4...fff Etter at det ble slutt med exen så har alt bare blitt en varig "fest". Det er veldig ubevisst at dette skjer, da jeg egentlig ikke må ha kjæreste men jeg har en trang til at de jeg virkelig liker stikker. Jeg er liksom aldri "bra nok" for forhold men bare til sex. Jeg har hatt en del menn jeg har drevet på med, og disse har jeg hatt sex med over lengre perioder. Men når det skjærer seg så prøver jeg alt jeg kan for å komme meg videre, og da kan det samme skje med nestemann, nemlig at jeg får følelser for den mannen også. Han siste jeg dreiv på med ble jeg rett og slett forelsket i. Han fortalte meg vakre ord, og han likte meg veldig godt. Han ga meg akkurat så lite at jeg ble usikker, og når jeg konfronterte han dro han meg alltid tilbake i spillet sitt. Han pratet om familie og alt, men meg tok han bare kontakt med i helgene. Og de to gangene han har tatt kontakt så har han vært veldig fram og tilbake. Kan noen forklare meg hva han mente med den meldingen han skrev? Altså, vi ble nesten noe, men så ble det ikke allikevel. Nå er det 1 uke siden jeg sendte han konfrontasjon meldingen om at jeg ikke giddet å være ei hore som bare kom i helgene, og svaret han ga meg var veldig passivt. Han har aldri avvist meg, og han blir alltid glad når jeg sender han melding. Men han er veldig usikker og redd for krangling så han trekker seg alltid tilbake for å så komme tilbake igjen. Jeg skrev :" Jeg gidder ikke å komme til deg i helger for sex, for å så ikke høre mer fra deg. Jeg mener det er viktig å respektere hverandre, for husk at folk kan føle seg pisset på! og jeg er ikke så partyjente som du tror jeg er. Han skrev :" Hei. Det skjer dessverre hver dag i landet her. Men jeg synes du skal roe deg med å føle deg pisset på, det er ikke tilfellet her Altså, jeg ble glad når jeg leste meldingen men etterpå ble jeg stille. Hva mente han? Anonymous poster hash: b92eb...10d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Skjønner meg liksom ikke på han. Og jeg har en tendens til å bli sint på han, så da vil jeg bare kvitte meg med han.. Nå har ikke jeg sendt han noen melding tilbake på den han skrev da jeg rett og slett ikke gidder mer. Hva mente han? Anonymous poster hash: b92eb...10d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 obs, det ble skrevet to ganger ser jeg.. Anonymous poster hash: b92eb...10d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Jeg gjorde akkurat det samme som deg når jeg var yngre, og endte nok opp like "skadet" som du føler deg nå. Jeg fikk ett tips fra min mor faktisk, om dette. Møter du en som er interessert, og du er interessert, så prøv å bruk tid ilag UTEN sex. Jeg satt en dato på 3 uker etter første møte, da møttes vi de 3 lørdagene, og to dager utenom helgen. Fortell han gjerne at du vil vente i 3 uker før du har sex med han - stikker han, så var det kun ett nummer han ville ha, men blir han med deg de neste 3 ukene, så kan det være en å se nærmere på (han får selvfølgelig ikke lov å ha sex med andre heller i denne perioden) Jeg trengte kun å prøve det to ganger, første mann stakk, mens den andre feirer jeg 8års-jubileum med i år. Anonymous poster hash: 507d7...a24
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg gjorde akkurat det samme som deg når jeg var yngre, og endte nok opp like "skadet" som du føler deg nå. Jeg fikk ett tips fra min mor faktisk, om dette. Møter du en som er interessert, og du er interessert, så prøv å bruk tid ilag UTEN sex. Jeg satt en dato på 3 uker etter første møte, da møttes vi de 3 lørdagene, og to dager utenom helgen. Fortell han gjerne at du vil vente i 3 uker før du har sex med han - stikker han, så var det kun ett nummer han ville ha, men blir han med deg de neste 3 ukene, så kan det være en å se nærmere på (han får selvfølgelig ikke lov å ha sex med andre heller i denne perioden) Jeg trengte kun å prøve det to ganger, første mann stakk, mens den andre feirer jeg 8års-jubileum med i år. Anonymous poster hash: 507d7...a24 Hei, så flott å høre:) Tror nok greia mellom oss er veldig lagt bak oss begge nå. Jeg sendte jo denne avslutningsmeldinga til han, og han svarte det han skrev uten at jeg skjønner helt hva han mener. Blir litt rart å bare møtes igjen nå. Det kan jo være at han overhode ikke er interessert, noe jeg begynner å tro ettersom han ikke sier noe mer... Forstår fortsatt ikke meldingen han skrev.. Anonymous poster hash: b92eb...10d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Hei, så flott å høre:) Tror nok greia mellom oss er veldig lagt bak oss begge nå. Jeg sendte jo denne avslutningsmeldinga til han, og han svarte det han skrev uten at jeg skjønner helt hva han mener. Blir litt rart å bare møtes igjen nå. Det kan jo være at han overhode ikke er interessert, noe jeg begynner å tro ettersom han ikke sier noe mer... Forstår fortsatt ikke meldingen han skrev.. Anonymous poster hash: b92eb...10d Nei denne mannen tror jeg du kan glemme, han virket ikke som noe å beholde. Gir han så mixede signaler så tidlig i ett forhold, hvordan skulle det vært når det er større saker i livet? Jeg tenkte mer på at du kunne forsøke dette med neste du møter Anonymous poster hash: 507d7...a24
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Rykter går... Veldig mange menn droppet deg glatt om du har rykte på deg og holder igjenn med dem.. Just saying.. Anonymous poster hash: d9d5f...2be
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Når du ikke forsto meldingen hans, kan du vel bare skrive og si at du ikke forsto hva han mente? Han tester deg kanskje for å se om du er dramaqueen, noen gjør det "klok av skade". Men er du ferdig med han, er vel saken avsluttet? Anonymous poster hash: 50207...9e6
Britt Banditt Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Skjønner heller ikke hvorfor du ikke bare spurte han hva han mente..
Wiola Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Tusen takk for svar. Bare synd jeg fikk 1 svar bare, så håper noen flere kan kaste seg med på denne. Det enste jeg ikke skjønner men han jeg datet var at han alltid hadde meg der, men når jeg begynte å forlange så bare sluttet alt mellom oss... Altså, han liker meg, og han har snakket om at han ønsker seg familie og slikt. Jeg er litt yngre enn han, men vi er to forskjellige plasser i livet.. Uansett, hva tror du han mener med det han skrev? Ja, jeg er ferdig med han. Jeg har slettet han fra livet mitt, og jeg skal ikke ha noen kontakt med han. Føler meg ødelagt. Anonymous poster hash: b92eb...10d Synes meldingen han svarte deg med var litt rar. Men for meg virker det kanskje som om han ble litt satt ut, og syntes at du overreagerte på meldingen du skrev. Han mener vel at man må være forberedt på at når man velger å ha sex med en person kan man risikere å bli utnyttet (ref; "Det skjer desverre hver dag i landet her"). Siste setning tolker jeg som at han syntes du overreagerte på meldingen du skrev til han, og at han aldri hadde noen intensjon om å utnytte deg. Kanskje han fant ut etterhvert at han ikke var så interessert allikevel? For å være ærlig synes jeg også det du skrev var litt passe anklagende, og da virker det for meg som at han kanskje går litt i forsvarsposisjon på dette. Jeg tror personlig at slike ting er best å ta opp face-to-face på en behersket måte. Så dersom du opplever liknende situasjoner med han eller andre i fremtiden synes jeg heller at du burde ta slike ting opp muntlig. Da er det jo lettere for deg også å få konkrete svar fremfor å tolke en utydelig og rar melding Virker som en kjip situasjon du er i, men tror bare jeg ville fokusert på å komme meg videre fra dette. Fra mitt ståsted virker han ikke som en person som har nok interesse for deg, og da er det bedre å la det gå framfor å leve i håpet.
Meline37 Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har etter jeg ble singel pådratt meg en "vane" med å alltid begynne å like menn jeg har hatt sex med. Jeg kan begynne å drive på med en fyr, så har vi sex og så bare baller det på seg masse følelser og så blir alt stress. Nå er det 3 år siden exen dro, og det var et destruktivt forhold som måtte ta slutt pga avstand osv. Nå har jeg siden den gang levd uten menn, men har de siste 2 årene virkelig prøvd å finne noen jeg kan bli bedre kjent med. Derfor laget jeg meg en bruker på sukker for 4 måneder siden, og jeg har siden den gang møtt en mann jeg ble veldig betatt av. Alt begynte med sex, men han tok kontakt igjen så alt utartet seg sakte men sikkert til noe mer. Jeg fortalte han tidlig at vi måtte være forsiktig med tanke på at jeg som alle andre kvinner kan få følelser når man har mye sex osv. Han ble derfor litt usikker og fortalte at han ikke var sikker på hvordan det kom til å bli osv. Jeg ble derfor veldig forsiktig med å sende han meldinger osv, men han klarte alltid å kontakte meg når jeg var svak(i fylla) så jeg havnet alltid hjemme til han. Ja, jeg veit at dette var veldig useriøst fra starten av, og at sex er bare sex osv. Men etter dette begynte ting å plutselig skje. Han begynte å invitere meg hjem til han, jeg møtte alle vennene hans, samt broren hans. Jeg ble introdusert og han fortalte meg hvor godt han likte meg osv. Jeg var enda litt skeptisk, men jeg valgte å stole på han. Derfor fortsatte jeg å ha sex med han der jeg overnattet atter en gang osv. Til slutt ble vi så kjent, vi startet å prate om familie, vi snakket om problemer og vi dro tilogmed på dass foran hverandre... Men jeg skjønte aldri hvor dette dro, så jeg spurte og da fortalte han at han likte meg, og at jeg var ei jente som han lett kunne ta med hjem til familien osv. Men hverdagen kom å han sendte meg ikke meldinger IGJEN, så jeg sendte han en melding og avsluttet alt, og han skrev et desperat melding tilbake. Jeg var sterk og ikke svarte, fordi jeg klarte ikke å føle meg "brukt" noe mer, da sex ikke førte til noe som helst. Plutselig kommer helgen å da tikker det inn meldinger om at jeg ikke må være så sur, og at jeg bare må ta meg en tur en dag osv. Så etter noen dager ble alt "fint" igjen, men vi fortsatte bare å ha sex og kontakt i helger samt noen hverdager på hans initiativ. Viktig å få med at han er sjefen, og at han innrømmer at han har behandlet meg dårlig og unnskylder seg for det. Når vi møttes forrige uke fortalte han meg at han var mer seriøs enn hva jeg kanskje trodde, og han han ønsket seg familie og barn. Han har også fortalt at han kjørte "badboy-taktikken" med meg, og at han angrer seg fordi det ikke funket. Nå har det vært mye fram og tilbake med han, og etter sist helg da vi kranglet men ordnet opp igjen med make up sex osv, så har jeg igjen følt meg tråkket på. Uka kom og jeg sendte han en melding jeg jeg forklarte at jeg var lei av å ha sex med han, for å så ikke høre noe fra han når uken kom. Og jeg forklarte han på en voksen måte at jeg respekterte folk, og at han måtte være forsiktig med å tråkke på følelsene til folk, da han rett og slett ikke har trodd at jeg har vært seriøs med han. Jeg ventet lenge på svar, og klokken 8 nesten morgen skrev han :" Det skjer dessverre hele tiden i dette landet. Og jeg synes du skal roe ned på å føle deg lite respektert, da det ikke er tilfellet:) Jeg skrev ikke noe tilbake, og jeg har enda ikke hørt noe fra han. Nå er jeg på en måte ferdig med han. Jeg er veldig lei meg, og jeg føler meg tom. Heldigvis er vi ikke venner på facebook, men jeg prøver alt jeg kan å glemme han. Enten så vil jeg at vi skal bli noe, men det skjer ikke. Eller så vil jeg ikke ha han i livet mitt. Hva tror dere? Hva er greia med han. Føler meg rett og slett skadet.. Tror ikke på kjærligheten lengre, og jeg føler skam og skyld. Anonymous poster hash: b92eb...10d Jeg har vært der mange ganger... og aldri igjen .Nå er jeg kjempeforsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå