Gå til innhold

Har bursdag idag, og "alle" ødelegger den...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har bursdag idag, men sitter her såret og lei meg...

Vanskelig å forklare, men det handler vel om folk som har et dårlig forhold til bursdager, også lar de det gå utover meg. Jeg har aldri gjort de noe, men likevel velger de å ødelegge dagen min.

Jeg elsker bursdager, men hver gang disse personene er i bursdagen min ødelegger de dagen min. Litt vanskelig siden det er snakk om familie/slekt...

Jeg har det jo heller ikke bra, men jeg velger ikke å ødelegger for andre.

Anonymous poster hash: 0b35f...7a6
Videoannonse
Annonse
Gjest Timber
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Men hvordan ødelegger de den? Kan du ikke feire med venner i stede?

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Men hvordan ødelegger de den? Kan du ikke feire med venner i stede?

Tusen takk! :)

Jeg dessverre ingen venner lenger ... det er noen i familien jeg liker å feire med, men det er alltid noen andre tilstede som ødelegger ...

Anonymous poster hash: b3fe4...345

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting!
Og si meg så, hva vil du mere?

GRATULERER MED DAGEN!!

• Liker 9
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg dessverre ingen venner lenger ... det er noen i familien jeg liker å feire med, men det er alltid noen andre tilstede som ødelegger ...

Gratulerer med dagen! :)

Hvorfor har du ikke venner lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la noen ødelegge dagen din. Kos deg med de snille og gi faen i resten ;) Det er en regel jeg følger slavisk i livet :)

Anonymous poster hash: 7cc4a...710
  • Liker 3
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen din, kos deg med den siste timen og feir at du er deg og er flott som du er :blomst: Så bra at du har noen du liker å feire med, det er en god følelse å ta med seg! Ønsker deg alt godt for året som kommer, og husk at det er lov å feire med bare de du selv vil ha tilstede :hug:

Gjest Timber
Skrevet

Kan du ikke feire bare med de du ønsker? Gå ut å spise eller noe med bare de? Eller bestille deg et opphold på et spa for en hel dag? Så slipper du unna de som ødelegger.

Skrevet

:vin::vin::ol::ol::romeo::danse::danse::danse::bolledeig::bolledeig::flekke::briller2: :blåse: :ninja:

her er en liten fest til deg fra meg :laugh: alle drikker og danser, du fikk til og med en ninja på festen din :laugh:

• Liker 9
Skrevet

Gratulerer med dagen :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du nok utdype nærmere, sårer deg på hvilken måte? Kan du feire uten familie/slekt?

Anonymous poster hash: e9dd3...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du nok utdype nærmere, sårer deg på hvilken måte? Kan du feire uten familie/slekt?Anonymous poster hash: e9dd3...50d

Nå så jeg svarene over :)

Ikke la andre ødelegge dagen din. Tenk på deg selv ;)

Anonymous poster hash: e9dd3...50d

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Hvorfor har du ikke venner lenger?

Jeg vet ikke. Det er vel bare sånt som skjer iløpet av livet, at man sklir fra hverandre og man finner nye venner.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke feire bare med de du ønsker? Gå ut å spise eller noe med bare de? Eller bestille deg et opphold på et spa for en hel dag? Så slipper du unna de som ødelegger.

Nei, fordi det blir vanskelig. Om jeg inviterer en person, så jeg invitere den andre også... Men det hadde vært enklere å reise bort, men har ikke råd til det for tiden.

Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen! :is: :gave::bursdag:

Det er lov å skjemme bort seg selv, selv om andre ikke gjør det.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Gjest Timber
Skrevet

Nei, fordi det blir vanskelig. Om jeg inviterer en person, så jeg invitere den andre også... Men det hadde vært enklere å reise bort, men har ikke råd til det for tiden.

Veldig synd at det blir sånn.

Men nå er det ett år til neste bursdag. Sett av litt penger og så skjemmer du deg bort en dag etter økonomien du har da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Det var hyggelig. :)

Ikke meningen å fiske etter gratulasjoner, men var så lei meg så måtte lage en tråd om det.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Det var hyggelig. :)

Ikke meningen å fiske etter gratulasjoner, men var så lei meg så måtte lage en tråd om det.

Men hva var det som skjedder da? :klo:

Anonymous poster hash: 4fef0...cf6

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bursdag om en mnd og sitter og planlegger middagen min.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Gratulere med dagen TS. Synd den ikke ble slik du håpte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...