AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere som kan hjelpe meg! Jeg er en veldig kresen jente som ikke er noe særlig glad i frokost. Men jeg har forstått at jeg må spise frokost. Når jeg søker rundt på nettet kommer det samme om igjen og om igjen. Søte ting. Müsliblandinger med bær, kornblandinger med bær, frukt som banan osv, og what not. Jeg liker ikke søte ting i det hele tatt! Så jeg sliter litt... Ikke VELDIG glad i egg heller, men det går. Litt kjedelig å spise det hver dag da. Så er det noen her inne som kan komme med tips til en frokost som ikke har søte saker i seg, og som gjerne er sunn og mettende. Prøver å gå ned litt i vekt også Setter veldig stor pris på all hjelpen jeg kan få! Anonymous poster hash: 20c87...0b0
Gjest Malanthor Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Øhhh. En grov skive brød med hva som helst på funker helt utmerket. Evt knekkebrød. Det viktigste er tross alt at du får i deg frokost, gir kroppen noe og jobbe med utover dagen. 2
Chien Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Knekkebrød med pålegg? Skinke, annen kjøttpålegg, italiensk salat, agurk, røkt laks/ørret, urter, kremost... Det er mange muligheter. Og det begynner å bli godt utvalg i ordentlige, gode knekkebrød på butikkene nå også 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Grove vafler uten sukker. Dette kan du spise med vanlig salt pålegg som feks skinke. Knekkebrød/skive med pålegg Kesam/cottage cheese med kanel. Gresk yoghurt med salte nøtter. Pitabrød/wraps med skinke/laks/kyllingfilet og salat. Omelett med skinke, sopp og grønnsaker. Grove pannekaker med tilbehør. Fylte lomper med snøfrisk, laks og salat. Anonymous poster hash: 5a9ef...2bb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Grove scones? Anonymous poster hash: d3ba7...420
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Om du ikke er så sulten på morgen, så kan du lage deg en slags juice også. Putt oppi all slags grønnsaker og frukt. Som for eksempel agurk, gulrot, appelsin, banan, også videre. Anonymous poster hash: 5a9ef...2bb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Polarbrød med pålegg, eller toast med skinke. Anonymous poster hash: 5a9ef...2bb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Egg og Bacon er en vinner! Vil du ha noe som er litt mindre mektig: rundstykke med kremost og avocado Anonymous poster hash: 60fd4...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå