AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har 20 kg for mye... Og jeg vil ha dem av! Mislykkes gang på gang. Kroppen er ikke helt god, kan verken løpe eller sykle. Jeg går mange raske turer, og trener endel styrke på senter. Og jeg spiser forsiktig, 1300-1500 kcal daglig. (Pt har regnet ut at jeg burde gå ned på dette...) Men det skjer ingenting! Er så sliten og deppa og lei! Like før jeg går over på pulverkurer, men jeg vet jo at det ikke er noen super ide... Noen som har råd? Motivasjon?Anonymous poster hash: 0d364...6e1
Pringle Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Moderat kaloriunderskudd over tid er løsningen. Hvor lenge har du holdt på som du gjør nå? Du vil ikke nødvendigvis se endring hver uke, men er du konsekvent, vil du merke fremgang etterhvert. Regner med at du registrerer det du spiser enten digitalt eller på papir? Få i deg nok protein, fett, fiber, frukt/grønt osv. Du trenger ikke kutte fullstendig ut godterier, om du liker det, men hvis det trigger overspising må du kanskje ta en liten pause før du innfører det igjen. Sørg for at du ikke spiser for lite, men heller ikke for mye - vei alt du spiser og drikker og sjekk med matvaretabellen og bakpå pakkene at det blir registrert riktige verdier. Ikke overdriv treningen, men press deg litt så du blir svett, varm og anpusten. Endret 4. mai 2014 av Pringle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå