cappocino Skrevet 17. juni 2004 #21 Del Skrevet 17. juni 2004 Ville bare gi deg en god ikke lenge siden vi måtte ta farvel med vår voffs Men heldigvis har vi en liten rampegutt som vi kan kose masse med <----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 17. juni 2004 #22 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har det bare fint og nå kan jeg bidra med katte ideer og være til hjelp for andre kattefolk på forumet.Det er klart det blir tomt etter pus,hun var jo en av familien vår. Hun vil alltid være i mitt hjerte og jeg vil huske henne med et smil om munnen.Takker for støtte og trøst fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 18. juni 2004 #23 Del Skrevet 18. juni 2004 trøsteklem til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. juni 2004 #24 Del Skrevet 20. juni 2004 :trøste: Føler med deg, og håper at pusen hviler i fred nå. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #25 Del Skrevet 20. juni 2004 :trøste: Vær stolt av at du klarte å gi pusen din den eneste gaven den kunne ønske, å få sovne inn fredelig i dine armer før smertene ble for store. Ikke mye trøst nå, men det var nok det eneste riktige å gjøre for pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. juni 2004 #26 Del Skrevet 21. juni 2004 Har vært i gjennom det samme, bortsett fra at det var en av kaninene våre. Det var helt grusomt, så her får du en liten trøsteklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå