AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 I barnehage? Anonymous poster hash: e389f...fd7
liv Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 En måned er betalingsfri, noen har den i juni, noen i juli og noen i desember.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Egentlig så er den ikke betalingsfri, men beløpet er "gjemt" inni de andre månedene. Sleipt synes nå jeg!! Fikk vite dette igjennom en venninne som jobber som styrer i bhg. Anonymous poster hash: 57b33...aa5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Egentlig så er den ikke betalingsfri, men beløpet er "gjemt" inni de andre månedene. Sleipt synes nå jeg!! Fikk vite dette igjennom en venninne som jobber som styrer i bhg. Anonymous poster hash: 57b33...aa5 Selvfølgelig er det slikt. Samme som med "halv skatt" i desember det... Anonymous poster hash: ef9d8...527 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Egentlig så er den ikke betalingsfri, men beløpet er "gjemt" inni de andre månedene. Sleipt synes nå jeg!! Fikk vite dette igjennom en venninne som jobber som styrer i bhg. Anonymous poster hash: 57b33...aa5 Det er ikke sant. Juli er betalingsfri fordi barna er pålagt å ha fire uker ferie i løpet av barnehageåret, og i de fleste barnehager må det være 3 sammenhengende om sommeren. Du har altså bare rett på 11 mnd. med barnehage, og betaler bare for 11 mnd. med barnehage. Anonymous poster hash: 3f16f...95c 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Genialt å ha desember som betalingsfri da Anonymous poster hash: ef9d8...527
MarianneE Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Da jenta vår gikk i bhg hadde vi betalingsfri i juli. Der min søster har hatt barna har de betalingsfri i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå