Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man kan få nikotinfri e-væske også, eller blande den ned til ønsket styrke. Det er ingen "hjelpestoffer" i e-væsken, så man merker at det fungerer annerledes enn sigaretter. Blant annet så blir de fleste faktisk kvitt det altoverskyggende suget som gjør at man bare MÅ ha en sigarett. Jeg røykte 15 om dagen, nå damper jeg med 18 mg nikotin. Jeg klarer meg svært lenge uten å dampe, sammenlignet med da jeg røykte. Livet dreide seg nesten om når jeg kunne ta neste røyk. Det slipper jeg nå.

Du vil nok oppleve akkurat de samme "symptomene" på røykeslutt som om du ikke hadde dampet. Det er i all hovedsak ikke nikotinen som gjør noe skade på deg når du røyker. Jeg skriver "symptomer" i hermetegn siden ikke alt er like positivt. Flimmerhår vokser ut igjen, og det kan bety uker med den verste røykhosten du har hatt. Det er vanlig å få munnsår, eler bli generelt sår i munnen. Jeg er røykfri på dag 20 nå, og jeg er så sår i kjeften at selv en avocado er så salt at det gjør vondt når jeg spiser den. Ingen røykhoste ennå, da. :)

Lukte- og smakssansen min er bedre, pusten er bedre og kondisen er bedre. Sånne ting går veldig fort.

Jeg kan underskrive på dette!

Røykeslutten i seg selv var ikke noe problem. Jeg hadde bare litt abstinenser de første dagene, men ellers var det greit.

Mitt største problem var at jeg sov veldig dårlig i lang tid etter røykeslutten. I tillegg fikk jeg sårt og blødende tannkjøtt etter noen uker. Det er jo egentlig positivt, siden det er blodsirkulasjonen som kommer igang igjen, men der og da var det ikke noe gøy.

Jeg hadde heller ikke problemer med røykhoste, hverken før eller etter røykeslutt, men jeg har hørt om mange som har hatt det noen uker etterpå.

Anonymous poster hash: b86b1...6f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare fortelle en liten historie som besvarer ett av spørsmålene til trådstarter.

I dag møtte jeg en venninne på et legesenter.

Hun kom bort til meg og lurte på om jeg kjente røyklukt der inne, noe jeg måtte svare bekreftende på, og hun begynte å kjefte for at det ble røyket innendørs, og at det sikkert kom fra toalettet, osv.

Jeg begynte å le, og svarte at det var nok ikke røyket innendørs, men at lukten hun kjente ble dratt inn med klær og hår fra røykere.

Hun trodde nesten ikke på meg da jeg sa det, men ble overbevist til slutt.

Hun begynte med sin e-sigarett i går. Så raskt bedres luktesansen hos enkelte. :)

Anonymous poster hash: 4d539...0ca
  • Liker 3
Skrevet

Jeg må bare fortelle en liten historie som besvarer ett av spørsmålene til trådstarter.

I dag møtte jeg en venninne på et legesenter.

Hun kom bort til meg og lurte på om jeg kjente røyklukt der inne, noe jeg måtte svare bekreftende på, og hun begynte å kjefte for at det ble røyket innendørs, og at det sikkert kom fra toalettet, osv.

Jeg begynte å le, og svarte at det var nok ikke røyket innendørs, men at lukten hun kjente ble dratt inn med klær og hår fra røykere.

Hun trodde nesten ikke på meg da jeg sa det, men ble overbevist til slutt.

Hun begynte med sin e-sigarett i går. Så raskt bedres luktesansen hos enkelte. :)

Jeg kjenner røyklukten kjempe godt alt på dag 4 (tenk at det er 4 døgn siden jeg røykte sist!!) idag gikk jeg forbi en hundebæsj på gata, la ikke merke til den men merket at det luktet helt jævlig, måtte stoppe for å finne ut hva som luktet og der lå den :P Da fikk jeg litt bakoversveis :P

Grandis smaker ikke godt, for første gang har jeg merket den intense jalsberg smaken, det sier litt om hvor dårlig smak og luktesans man får av røyking !

Skrevet

Fortsatt røykfri :D el røyken funker veldig bra syns jeg, men jeg lurer på om noen her inne har noen gode nettsider dere handler olje fra?

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt røykfri :D el røyken funker veldig bra syns jeg, men jeg lurer på om noen her inne har noen gode nettsider dere handler olje fra?

Jeg handler fra Totally Wicked, og fra Liberty-Flights, men det finnes sikkert veldig mange andre gode steder å kjøpe i fra. :)

Skrevet

Fortsatt røykfri, tok et trekk av en venninne på fredag etter oppkjøringen som jeg strøk på, angret ganske fort kan du si, det smakte fortsatt pyton..

Eneste minuset med el røyken er at jeg begynner å bli lei av smakene, venter heldigvis på nye smaker nå da :)

over 500 kr spart ifølge sluttet appen :D

Skrevet

Veldig mange er fornøyd med Mystic Juice, kan handles fra her:

http://royalvapor.co.uk/

Rabattkoder som følger:

POTVRV10

UKV10RV

Regner med at de gir 10%. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...