Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg og samboeren min har et ganske interessant sexliv, og vi liker å gjøre litt av hvert. Det har også vært slik at jeg har flere kostymer etter hans ønsker. Så jeg tenkte plutselig; Hvorfor kan ikke han også ha kostymer? Og han virket helt fornøyd med det, så jeg tittet litt rundt på nettet. La frem noen forslag for han (De var slettest ikke ille, var noe militær greier, og blant annet pilot osv) og det likte han ikke. Så spurte jeg han en gang til om piloten, fordi det var jo mer et elegant kostyme som tenner meg. Nevnte også for han at hver gang han har et ønske om et kostyme jeg skal ha, så bestiller jeg det med en gang uten å tenke så mye over det, det er jo bare for hverandre, vi skal jo liksom ikke gå ute med det.

Så han sa seg enig i pilot kostymet, så da bestilte jeg (han virket ikke sur eller noe). Et par timer etterpå så sier han at han har ombestemt seg og ikke vil ha det alikevel, og at han skulle si ifra når han ville ha det (han er bortreist, kommer hjem om 1 ukes tid eller noe). Så da sa jeg så klart at jeg allerede hadde bestilt det, og da klikka han helt og ble dritforbanna. Jeg sa at hvis det virkelig var så ille så kunne jeg bare avbestille det, men da ble han enda mer sur og la på telefonen. Han har også skrudd av mobilen sin, og dette var for 2 dager siden. Synes det er rart, fordi vi prater i telefonen sammen 2-3 ganger daglig når han er borte. Tanken slo meg at han var redd for at jeg tenkte på noen andre, men jeg kjenner ingen i militæret eller piloter. Synes han oppfører seg patetisk, og at han hisser seg opp for ingenting. Har sendt ham et par meldinger og bedt han om å ringe meg, og at jeg beklager hvis jeg sa noe galt og sånn, men har ikke fått svar. Jeg aner ikke hva som foregår. Jeg vet at han har et temperament, men han pleier ikke å være langsint og skru av mobilen og sånn.

Temperamentet hans har vært et problem flere ganger i forholdet vårt. Selvfølgelig, jeg har jo også mange feil, men han hisser seg opp så voldsomt iblant. Lurer litt på om hva jeg skal gjøre, om jeg bare skal vente og i tilfelle hvordan jeg skal reagere dersom han ringer? Har jeg rett til å bli sint eller skal jeg legge meg flat? Synes i det minste jeg fortjener en liten forklaring, her jeg sitter ekstremt paranoid og stresset.

Håper på noen råd :)

Anonymous poster hash: eb1a0...594
Videoannonse
Annonse
Gjest Listerine
Skrevet

Du skal i alle fall ikke legge deg flat og si unnskyld. Du har absolutt ikke gjort noe galt her, og har all grunn til å være irritert på ham. Det er han som oppfører seg utrolig barnslig nå.

• Liker 3
Skrevet

He-re-GUUUUUUUUUUUUD.

Ignorer han, og ikke kontakt han før HAN beklager seg til deg. For en kronidiot.

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, og ingenting enn en unnskyldning fra ham er godt nok slik jeg ser det. Faktisk burde han legge seg langflat. Bli forbanna over noe slikt? Når han selv vil ha deg i kostymer? Nei, dette blir for dumt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Jørild
Skrevet

Her synes jeg det er han som bør krype!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...