ohdeergod Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hallo. Jeg er utrolig utrolig glad i katter. Jeg elsker katter. Også kom jeg på her om dagen.. hvorfor kan jeg ikke finne noen som ønsker kattepass? Prøvde å søke litt rundt om dette, men det viste seg bare å være folk som VAR kattepassere. Så jeg lurer på.. Noen som vet hvem jeg kan kontakte, evt hvor jeg kan legge ut "annonse" om dette? I Oslo altså. Trenger DU kattepass? Jeg har så veldig lyst!!
LunaLove Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Hva med å bli fosterhjem for en av dyrevelferdsorganisasjonene i nærheten av der du bor? I oslo har man hvertfall "Foreningen for omplassering av dyr" som alltid trenger hjelp og nye fosterhjem Det krever jo at du synes det er greit å ha en sky og sjenert katt og er villig til å bruke tid på den for å både sosialisere og tamme den opp litt
Gjest Anastasia Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Jeg trenger kattepass stadig vekk! Er mye ut på reise Du kan også legge ut annonse på finn og dyrbar. Min katt kan ikke være på kattepensjonat, hun blir deprimert av det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå