AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Overskriften sier vel det meste. Savner dere ikke det? Hvordan kommer dere over det? Jeg er redd for at når jeg en dag slår opp med kjæresten, eller med meg, så kommer jeg til å savne sexen noe helt sinnsykt… Vet ikke hvordan jeg skal kunne fungere i hverdagen Anonymous poster hash: 6d6de...cf5 1
Gjest smilejenta Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Du er redd for at når du slår opp med deg selv, så vil du savne sexen noe helt sinnsykt? Den var ny.. Hehe!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Vi var samboere med barn, og hadde ikke sex på ett år, så nei Anonymous poster hash: 74c97...44c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jepp! Savner den noe helt sinnsykt... Er seksuelt frustrert kan jeg vel si! Haha.. Jeg har heller ikke kommet over han så det gjør det kansje bare vanskeligere... Anonymous poster hash: d7724...850
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Nei, savner ikke sex med eksen. Det ble helt uaktuelt å ha sex med en som ikke var til å stole på. Når tanker og bekymringer om løgn og utroskap henger over deg som en mørk skygge så skal det mye til for å ha lyst på sex med en som svikter deg så jævlig. Den siste gangen kunne jeg fint vært uten. Anonymous poster hash: 38364...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå