Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen andre entusiaster der ute? Hva synes dere om årets bidrag? Jeg gleder meg sykt mye til det braker løs med første semifinale på tirsdag, endelig er det i gang! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at Armenia kan vinne.

Selv liker jeg Latvia ganske godt og Ukraina.

Østerike han en artist som blir lett å huske. Vet ike om dette gjelper ham å få mange stemmer.

Anonymous poster hash: 08aac...002
Skrevet

Jeg gleder meg!

Liker Frankrikes bidrag. men det er neppe en vinner :fnise: Moustache!

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg følger med! Har sett Adresse København, men husker omtrent ingen av sangene. Og da er vel alt som det skal være :fnise:

Gjest bustyvel
Skrevet

Hvem i alle er med for Norge? Har ikke hørt et kvekk om MGP i år, så det må være en dårlig låt :P

Skrevet (endret)

Hvem i alle er med for Norge? Har ikke hørt et kvekk om MGP i år, så det må være en dårlig låt :P

En kjedelig ballade :( silent storm

Nå digger jeg Italia litt :)

Tror Sveits vinner!

Endret av murray
Skrevet

Jeg har som vanlig mange favoritter, hehe. Liker Sveits, Ungarn, Danmark, Italia, Slovenia.. Jeg har og hørt at Armenia er favoritt, den liker jeg og, men skeptisk til at akkurat den vinner. Kanskje grunnen til at du ikke har hørt den norske er fordi det ikke er en typisk mgp låt, er ikke lett å gjette at den er laga til mgp liksom ;)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg! ESC er et sirkus uten like, og det er min guilty pleasure.

I år har jeg ikke rukket å høre gjennom alle, men jeg har fått med meg adresse København

I år synes jeg det er for mange ballader, men jeg synes ingen skiller seg veldig ut. (Jeg savner Loreen, som var en klar favoritt fra dag én.)

Jeg er som alltid litt svak for det svenske bidraget, selv om det ikke er blant favorittene. Armenias bidrag er også greit. Polens bidrag har en kult musikkvideo og en litt kul låt, men er redd det ikke blir bra på scenen.

Norges bidrag blir nok for anonymt, og jeg tror ikke det kommer til finalen. De store nasjonene skuffer (som vanlig). Spania stiller dog også i år med en svært dyktig vokalist.

Jeg liker Finland, men føler ikke de passer helt inn i esc.

Sverige:

Armenia:

Polen:

Estland:

Akkurat nå sier magefølelsen av Sverige kan gjøre det bra.

Skrevet

Hva tenker dere om kveldens semifinale? Den eneste overraskelsen synes jeg var San Marino..

Skrevet

Norges bidrag i år er dritdårlig og det har egentlig bare blitt dårligere for hvert år etter sangfuglen Aleksander Rybak.

AnonymBruker
Skrevet

San Marino var helt uventet! Jeg tror ikke Norge kommer til å gjøre det så bra i år. :)

Anonymous poster hash: 4a42a...318
Skrevet

Jeg regna med at Albania gikk videre i stedet for San Marino. Men endelig gikk Valentina til finalen, det er jo hennes tredje forsøk denne gangen :)

Skrevet

Når er finalen egentlig?

Skrevet

Finalen er på lørdag.

Neste semifinale er på torsdag.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Gleder meg til grand prix-kveld her på kåge på lørdag! Var så gøy i fjor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...