AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg fulgte en person på Instagram. Plutselig finner jeg ikke personen som følger eller en som jeg følger. Jeg søker etter vedkommende på brukernavnet. Vedkommende er fremdeles bruker på Instagram, og følger meg, men jeg ser ikke det på min liste. Hvorfor er det slik? Har jeg på en eller annen måte blokkert vedkommende? Anonymous poster hash: cfe32...d5f
Novemberellie Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 eller han/hnne har blokkert deg. Kan man blokkere noen på Instagram da? Hvordan gjør man det?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Kan man blokkere noen på Instagram da? Hvordan gjør man det? Aner ikke.
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Hvis det ikke skyldes blokkering kan hende det var pga oppdateringen (?) for ikke så lenge siden, mange som forsvant fra min liste hvertfall - måtte finne de igjen for å følge de.
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Vil også tro at dersom personen kan og fremdeles følger deg, har du ikke blokkert den. Vet ikke om man kan blokkere noen på instagram engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå