AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hvis du måtte velge et barn av et av kjønnene, hvilket hadde du valgt? Det er ikke snakk om å velge mellom barna dine, men la oss si du ikke hadde noen barn fra før, men måtte velge ut i fra de erfaringene du nå har. Anonymous poster hash: dfa9a...04d
Silfen Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har alltid hatt en forkjærlighet til jenter. Så om jeg måtte valgt ett og aldri fått et annet, hadde jeg valgt jente. Selv om sønnen min er herlig og kul og jeg aldri ville valgt han vekk.
Pysa Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Umulig å svare på. Sønnen er et mye enklere barn enn datteren. Men det kan jo være like mye personen som kjønnet som avgjør.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Nå er min sønn fire år og min datter ett. Nå ville jeg nok valgt gutt, men hvordan det er om noen år vet jeg ikke.Anonymous poster hash: 66e6f...559
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Umulig å svare på. Sønnen er et mye enklere barn enn datteren. Men det kan jo være like mye personen som kjønnet som avgjør. Dette er grunnen til at jeg hadde valgt jente. Det er "mer" liksom...Anonymous poster hash: 33a07...614
Pysa Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Dette er grunnen til at jeg hadde valgt jente. Det er "mer" liksom...Anonymous poster hash: 33a07...614 Mer tårer, mer drama, mer intriger. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Som baby er det mer stas og ha jente. Søte kjoler, musefletter ol. Men ettersom de blir større jevner det seg ut. Da gjelder praktiske klær. Men som helt store blir guttene større enn sin mor og kan passe på oss. Måke og hjelpe til med tunge ting i heimen. Beskytte oss når noen er slemme osv. Jenter blir kanskje mer venninner, bringer mer av sitt liv og følelser til mor. Og ofte får man tettere bånd som mormor enn som farmor. Nei vanskelig dette her. Tror faktisk jeg ikke klarer å velge. Er så glad jeg har en av hver Anonymous poster hash: 1f3ec...8eb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Helt klart jente! Både hun og jeg storkoser oss med å sette opp hår, pynte med kjoler osv. Dessuten har datteren min vært MYE roligere, og mindre suttrete enn broren! Anonymous poster hash: bd3d7...a66
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Mer tårer, mer drama, mer intriger. ;-) Men tråden var vel ment for hva hver enkelt syns? Hva er vitsen med å disse oss som foretrekker jenter? Du kan få lov til å like gutter best;) Anonymous poster hash: 33a07...614
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Pluss at det enkle er ikke alltid det beste;)Anonymous poster hash: 33a07...614
Silfen Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Det er faktisk ikke så enkelt som å si at jeg foretrekker en fremfor en annen. For jeg liker begge like godt. Men av en eller annen grunn trekkes jeg uforklarlig mot jentebarn. Det er ikke noe å sette fingen på. Egentlig er det jo ingen forskjell på en jentebaby og en guttebaby. Veldig merkelig.
Pysa Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Men tråden var vel ment for hva hver enkelt syns? Hva er vitsen med å disse oss som foretrekker jenter? Du kan få lov til å like gutter best;)Anonymous poster hash: 33a07...614 Jeg disser deg ikke. Jeg utdyper. :-) Klart du kan like jenter bedre!
Gjest Riskjeks Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Helt klart jente! Både hun og jeg storkoser oss med å sette opp hår, pynte med kjoler osv. Dessuten har datteren min vært MYE roligere, og mindre suttrete enn broren! Anonymous poster hash: bd3d7...a66 Kjenner jeg blir litt bekymret når jeg hører voksne (?) mennesker bruke dette som begrunnelser for hva som er positivt med barna. Det er barn, ikke dukker... Selv ville jeg hatt gutt. Den eneste "fordelen" jeg kan se med jenter, er at man ofte får bedre forhold til barna man er mormor for. Men man har jo ingen garantier - man vet jo ikke engang om man blir bestemor i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Det kommer helt an på personlighet og ikke kjønn, så jeg synes det er umulig å velge det "beste" kjønnet. Jeg har en veldig snill og god gutt. Jenta er bare ett år, så hvordan hun blir er vanskelig å si. Anonymous poster hash: 9f549...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå