Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninde som jeg bryr meg veldig mye om, veldig glad i hu og er en stor del av livet mitt. Vi har pratet sammen nær daglig i oppimot 7 år.

Kan ikke helt huske at vi kranglet så før, var mest hygge prat og litt latter. Men i det siste året så har kranglene kommet som perler på snor, jeg ønsker ikke det skal være slik og blir litt rådvill for hva jeg kan gjøre for å unngå at det blir slik.

Ting vi krangler om er egentlig bare om små bagateller som blir blåst opp til noe stort og dramatisk og siden vi begge er stae mennesker med sterke meninger så bøyer vi aldri av for hverandre heller. Så har vi også blitt veldig flinke til å misforstå hverandre.

Er ikke noe jeg ønsker meg mer enn at vi kan være avslappet rundt hverandre igjen og ikke være redd for når neste heftige krangel skal oppstå over små ting.

har prøvd ta litt pauser fra hverandre og ha mindre kontakt i perioder men det har ikke fungert. føles ut som vi er et gammelt grinete ektepar til tider ;3

jeg har nok mye av ansvaret for at det har blitt slik så derfor trenger jeg noen råd hvordan jeg kan snu litt rundt på denne uheldige trenden

Anonymous poster hash: 85be3...efa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten si noe om hvorfor det har blitt slik, da

Anonymous poster hash: 4fdac...62f

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten si noe om hvorfor det har blitt slik, da

Anonymous poster hash: 4fdac...62f

det vet jeg egentlig ikke, bare virker som vi sliter hverandre ut og går hverandre på nervene. er ikke noe spesifikt som har gjort at det blir slik. blitt altfor mye unødvendige krangler som muligens har gjort at det er litt negativt energi mellom oss

for min del har jeg et veldig sterkt ønske om at vi igjen kan forbinde hverandre med glede og positive ting istedetfor surmuling og endeløse diskusjoner men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal komme meg dit igjen, eller om det fremdeles er mulig

grunnen til at jeg spør her er fordi vi hadde nok en meningsløs krangel igår og da sa hu bare "ha et fint liv, vi krangler altfor mye. glad i deg men vi blir for slitne av hverandre. kommer aldri til å glemme deg og alt det fine vi har hatt" så blokka hu meg på facebook

tar ikke helt sorgene på forskudd for det har skjedd før og vi har ordnet opp igje

Anonymous poster hash: 85be3...efa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...