Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å bleke tennene mine hos tannlege. Hvordan går man frem for å bestille time?

Er det noen som kan fortelle om hvordan dere fikk bestilt time?

Hvor lang tid tok det fra dere bestilte timen, til dere fikk time osv.

Anonymous poster hash: 80732...61f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme

Skrevet

Ring tannlegen?

Ventetiden varierer nok ut fra hvor mange pasienter vedkommende har. Tannbleking er jo ikke akkurat akutt.

Når jeg ringer tannlegen min for rutinesjekk, kan jeg få time innen få dager.

AnonymBruker
Skrevet

Det er lurt å få en time til å rense tennene først hvis det er en stund siden sist.

Jeg har kun kjennskap til hjerneblødning. Du får en time. Tannlegen tar avtrykk av tennene dine for å lage skinner til tennene. Han tar også bilder av tennene slik at du kan få sett før og etter bilde.

Det finnes dag og natt bleking. Dagbleking skal kun være på noen timer hver dag, mens natt bleking skal være på hele natten og gir som oftest best resultat. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det er 1,5 år siden jeg gjor det nå, men tennene er enda veldig fine og hvite.

Anonymous poster hash: 00713...61a

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er lurt å få en time til å rense tennene først hvis det er en stund siden sist.

Jeg har kun kjennskap til hjerneblødning. Du får en time. Tannlegen tar avtrykk av tennene dine for å lage skinner til tennene. Han tar også bilder av tennene slik at du kan få sett før og etter bilde.

Det finnes dag og natt bleking. Dagbleking skal kun være på noen timer hver dag, mens natt bleking skal være på hele natten og gir som oftest best resultat. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det er 1,5 år siden jeg gjor det nå, men tennene er enda veldig fine og hvite.

Hva har hjerneblødning med tannbleking å gjøre?

Gjest ompalompa24
Skrevet

Tipper det skal stå hjemmebleking. Sikkert autokorrekt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Hjemmebleking så klart :) Tror jeg bør vurdere å skru av autoretting :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vil tenner som er naturlig gule kunne bli blekt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener, endrer tannbleking fargen til tannen eller kan man bare fjerne misfarging som er kommet av mat og drike ol.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...