AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Det ble slutt mellom meg og eksen i slutten av januar, fordi vi kranglet hele tiden mot slutten av forholdet. Jeg er 20 og han 23 hvis det har noe å si. det var han som tok steget til å gjøre det slutt, vi var samboere forresten. det var greit, og vi avsluttet som venner. etter det ble slutt har han vært sint og hevngjerrig på meg, enda jeg har spurt hva problemet er for en stund tilbake. han gjør alt han kan for å gjøre at jeg blir lei meg/sint, jeg har ikke gjort han noen ting. Skjønner ikke hva problemet er. han prøver å få napp hos nesten alle jenter han kommer over, og virker helt desperat. jeg har sagt at jeg skulle ønske det ikke ble sånn mellom oss, og han gidder ikke svare meg engang.. Skjønner ingenting? Vi har ikke snakket sammen på to måneder, og er i to forskjellige vennegjenger, så har ikke noe med hverandre å gjøre. Er greit det ble slutt, men skjønner ikke hvordan jeg ble hans verste fiende ut av det blå? Det verste er at jeg savner mye av det vi gjorde sammen og alle de gode tidene, men kunne aldri tatt han tilbake pga måten han har oppført seg etter bruddet.. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymous poster hash: 54936...95c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det er veldig vanlig at gutter/menn blir slik. Han har det sikkert vondt han også, og løper på byen for bekreftelse. Letteste måten å få det bra på er å ta avstand til deg. Klarer han ikke det vil han mest sannsynlig bli kjip, sånn at du tar avstand. Du skal se det blir bedre etter hvert Anonymous poster hash: 1d92b...549
hr.pinnsvin Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Det hørees ut som exen din sliter me følelsene etter bruddet..ikke sikker men det høres ut som en typisk ting for oss menn å utagere mer i denne fasen.Ofte har menn ikke det samme nettverket å betro seg til, lette hjertet eller spørre om råd etter et brudd. Mange som jeg kjenner vil hardnakket klare seg selv og vise andre at jeg har det "kjempefint" uten exen og gi inntrykk av at livet er en stor fest og man er bekymringsløs...selv om det ofte er motsatt. Aggresjon, bitterhet og sinne er noe av elementene i det følelsesspekteret som oppstår etter et brudd og der spiller nok testosteronet ganske tydelig inn..noe som gjør at særlig menn får sterke følelser når det kommer til sinne, sjalusi og misunnelse etter et brudd. Ofte har man en slik oppførsel for å få expartneren til å bli satt ut og lei seg slik at man kan se at den andre lide like mye som man selv gjør...for å kunne si "se, så vondt gjør det å være meg akkurat nå!" Det er en måte å fremkalle noe av de vonde følelsene man selv sliter med. Nå er det jo slik at man modnes etterhvert, og selv om man har de samme følelsene etter et brudd i godt voksen alder, holder man de for seg selv, bearbeider de for seg selv og utagerer ikke.Dette er nok mer typisk blant yngre menn eller hvis man kanskje ikke har opplevd samlivsbrudd før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå