AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Dette har jeg aldri skjønt. Det er jo så utrolig kjedelig. Anonymous poster hash: af6f5...e51
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det er nok bare fordi du ikke har noen begavede talere i familien, det - gode taler er en kunst å lage, og en fryd å høre på! Anonymous poster hash: 3d290...700 2
Blod Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Selvfølgelig er det kjedelig om det er til noen man feks ikke har noe særlig kontakt med 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Det er kjedelig UANSETT! Hvem bryr seg? I bryllup etc, hvis noen har noe å si, si det til de det gjelder! Vi andre bryr oss ikke! Taler er en uting, så utrolig idiotisk. Anonymous poster hash: af6f5...e51
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Det er kjedelig UANSETT! Hvem bryr seg? I bryllup etc, hvis noen har noe å si, si det til de det gjelder! Vi andre bryr oss ikke! Taler er en uting, så utrolig idiotisk. Anonymous poster hash: af6f5...e51 Nei, det er det ikke. Det er ofte langtekkelig og dårlig, men selvfølgelig ikke alltid. Og hvis man ikke bryr seg om anledningen og de/dem som feires, bør man takke nei til invitasjonen i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 3d290...700
Gjest Cartman Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Humor. Taler er morsomme. Bare ta de verdensberømte talene til Jagland for eksempel
kaprifolen Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Tenker at ts er en av disse som synes at "kunst er teit" og at filmer uten minst 7 skytescener er "sært"... Endret 5. mai 2014 av kaprifolen
Odelsguten Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Dette har jeg aldri skjønt. Det er jo så utrolig kjedelig. Anonymous poster hash: af6f5...e51 Gode taler er skikkelig moro og slår de vanlige bryllupssangene ned i støvlene.
Gjest Tigress Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Gode talar er gull verde, eg synest heller ein skulle leggje ned forbod mot heimesnikra songar. Her om dagen kom eg over ein song bestefar min hadde skrive til foreldra mine då dei gifta seg - den var det litt meir svung over enn det meste andre eg har sett. Så var han også forfattar, og over snittet flink med ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå