AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har aldri vært på Norwegian Wood, men skal dit i år, så lurer på et par ting. Når åpner det vanligvis? Når bør jeg være der for å få plass på fremste rad? Anonymous poster hash: 2769e...b90
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Ingen som har vært på Norwegian Wood før?? Anonymous poster hash: 2769e...b90
MissStiles Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Det spørs når dørene åpner og om du skal ha med deg alle artistene den dagen du skal dit. Men hvis det er viktig for deg å være helt fremme, så kom tidlig. Det står på billetten når de åpner dørene. Er det fint vær, ta med pledd eller noe annet å sitte på.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Står ikke på billetten når det åpner:( Pleier det å være kø lenge før de åpner dørene? Det er viktig for meg å stå helt fremst. Anonymous poster hash: 2769e...b90
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Og er det noen som vet hvor lenge det pleier å vare? Anonymous poster hash: 2769e...b90
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har pleid å stå i kø et par-tre timer før innslipp, og det har i alle fall holdt til å komme fremst til headlinere som Lou Reed og David Bowie. Et år var jeg på vei inn akkurat da Richard Hawley spilte åpningslåta si, og det holdt også til å komme fremst (folk bare satt avslappet og koste seg i sola), men jeg husker ikke hvem som var headliner den dagen. Moralen er vel at NW ikke er et arrangement hvor folk flest bryr seg så veldig om å stå helt fremst – med unntak av blodfansen. Så da spørs det bare om mange er like ivrige som du er? Anonymous poster hash: 551a1...3f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Det skal være stille enten 22 eller 23. Jeg husker at David Bowie tøyde grensene litt. Hm. Kan det ha vært at han spilte til litt over 23? Anonymous poster hash: 551a1...3f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Takk for svar! Og til dere som har vært der, når er innslipp ca? Det er snakk om lørdagen. Vet ikke om det er forskjell på tidspunktene på de forskjellige dagene.. Anonymous poster hash: 2769e...b90
MissStiles Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Takk for svar! Og til dere som har vært der, når er innslipp ca? Det er snakk om lørdagen. Vet ikke om det er forskjell på tidspunktene på de forskjellige dagene..Anonymous poster hash: 2769e...b90 Jeg har ikke kjøpt billetter enda og ser at programmet er heller ikke klart. Men lurer på om de pleide ha konsert fra kl 17-22/23. I hvert fall på ukedagene. I helgen er det nok mye tidligere.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Portene åpner kl. 17 torsdag og fredag og 15 lørdag. Det står på nettsiden til NW. Det er en festival så folk vandrer frem og tilbake, det er ikke som på en konsert hvor man må komme seg inn så fort de åpner og ta oppstilling ved scenen med en gang for å komme forrest. Jeg har aldri kommet før portåpningstid, jeg suser rundt og spiser og drikker og sitter i skråningen alt ettersom, og har alltid kommet meg forrest på det jeg vil være der for å se. Uten å knuffe vekk andre. Unntaket er Nick Cave i fjor, da var det for fullt helt forrest fra den kanten jeg nærmet meg scenen. Det var ikke så nøye, for det som er ekstremt bra med NW er at det foregår i et naturlig amfi hvor alle kan se scenen selv om man står langt bak. Anonymous poster hash: 6f382...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå