Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Ok, jeg trenger noen tips. Jeg kan INGENTING om sminke og slikt Jeg trenger noe (som ikke koster så mye) som jeg enkelt kan bruke i ansiktet for å dekke over rødhet og sår hud. Jeg bruker ellers ingen sminke, så det må være noe som kan brukes ene og alene uten masse greier over. Helst noe som jeg kan kjøpe i en butikk og ikke over nettet, da jeg liker å prøve, se og ta på noe før jeg kjøper det. Det er ikke slik at det må skjule alt, men iallefall dempe det ned litt så det ikke syns så ekstremt godt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Hvilken type sårhet er det du mener? Kan du forklare litt mer? Anonymous poster hash: 2863c...d06
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Er du allergisk? har du eksem? Er det rosea? Feil produkter kan gjøre det verre, så greit å vite årsaken til rødhet og sårhet før man anbefaler noe. Anonymous poster hash: e50b7...b57
Zinnia Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 En god kremconcealer og gult pudder fikser det meste hos meg! Pluss gode koster. Jeg har slitt med huden i 18 år, og kan dekke over hva enn det skal være omtrent
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Blir sår i huden av barbering bl.a. Dette er da mest på hake og hals. Rødheten er litt mer usikker. Siden dette stort sett er på kinn, nese og t-sonen så tror legene at jeg kan ha lupus.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Hmm. du har kanskje en sensitiv hud. Jeg har også sensitiv hud og sliter med eksem. Altså jeg har den under kontroll, men blir verre av sminke. Men det merket jeg ikke reagerer på er Bare Minerals. Jeg har litt rødhet i kinn og på nese og jeg bruker løs-pudderet deres for å dekke over det. Det dekker fint, men blir ikke sånn tjukt lag som synes utenpå. Jeg tro de selger det på Estetique (det heter ikke det lenger, men jeg kommer ikke på det nye navnet). Og der kan du sikkert på tips til hvordan du skal påføre og finne riktig farge til deg også. Anonymous poster hash: e50b7...b57
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Søkte på Estetique i denne byen, og der sto det at det finnes en slik butikk på kjøpesenteret her. Skal sjekke det ut der. Hadde vært fint å funnet noe som ikke legger seg som et tykt lag på huden, spesielt siden jeg ikke bruker annen sminke.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Blir sår i huden av barbering bl.a. Dette er da mest på hake og hals. Rødheten er litt mer usikker. Siden dette stort sett er på kinn, nese og t-sonen så tror legene at jeg kan ha lupus. Først må du prøve å balansere huden din. Deretter kan du begynne å tenke på å dekke den opp.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Først må du prøve å balansere huden din. Deretter kan du begynne å tenke på å dekke den opp. Hva vil det si å balansere huden da?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Hva vil det si å balansere huden da? Og få den normal. Det vil si at den ikke trenger mer enn litt rens og fukt.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Og få den normal. Det vil si at den ikke trenger mer enn litt rens og fukt. Okey, renser den innimellom og bruker en ansiktskrem som jeg lager selv. Har prøvd flere fra butikk, men da får jeg enten masse kviser, veldig tørr hud eller så blir den veldig fet, avhengig av hvilken krem jeg prøver
Gjest MiezeKatze Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Okey, renser den innimellom og bruker en ansiktskrem som jeg lager selv. Har prøvd flere fra butikk, men da får jeg enten masse kviser, veldig tørr hud eller så blir den veldig fet, avhengig av hvilken krem jeg prøver . Hvordan lager du ansiktskrem selv?
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Bare smelter ingredienser, blander og har det i krukker. Selv lager jeg ringblomstsalve, men man kan lage mange typer kremer. Tror det skal finnes en hel haug med oppskrifter på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå